Tag intarziaaaaaat

Pe vremea cand eu ambalam in cutii, saci de rafie si saci de gunoi (go aheaaaaad, laugh, m-am mutat cu saci de gunoi dupa mine..)toate posesiunile lumesti ale micii dar hotaratei noastre familii, in blogosfera circula un tag simpatic. Pe care l-am primit si eu de la doua fete cucuiete, pare-mi-se de la Lauren si Moony. Sa ma scuzati daca nu sunt "precisa" dar nah, de la o varsta incolo mai ai scapari. De toate felurile:D.

Sper ca nu am rata si alt tag, daca da, sa ma trageti de urechi. Eu deocamdata il onorez pe asta si nu il dau mai departe ca nu am cui. Cred ca si oamenii grotelor l-au facut deja, asa ca nu are sens sa il pasez.

THIS OR THAT

MAKE-UP

Blush or bronzer -blush in general sau pudre iluminatoare. Bronzer inca n-am reusit sa gasesc unul mat care sa nu bata in tonuri dubioase pe my super pale skin

Lipgloss or Lipstick – asta e grea. Lipgloss on the go pentru ca e mai mic riscul sa ti-l intinzi aiurea si sa arati stupid. Lipstick cand am mai mult de 10 secunde sa arat put together

Eyeliner or mascara – Nu, nu ma puneti sa aleg. Arat adormita si fara ochi daca renunt la vreuna din astea doua. Hai sa spunem mascara. Imi fac un smokey si pot sa get away si fara eyeliner

Foundation or concealer –fond de ten. Nici nu folosesc concealer vreodata, desi ar trebui. De fapt..sa va spun un secret, am avut doar o data in viata un concealer care a expirat uitat intr-un sertar

Neutral or color eyeshadow – I would say color!!I am a rainbow bitch!:))Totusi cand nu am timp de "jucat" trantesc niste neutre cu un liner colorat si aia e

Pressed or loose eyeshadow – perefr pressed. Am si loose, dar de obicei le intind prin locuri de neimaginat(is that purple dust on your bra hun???)

Brushes or spongses – hahahaha...buretei!!Dooooooh PENSULEEEE!!



NAILS

OPI or China Glaze – Hmzzz...am numai cate o oja de la fiecare, dar as zice China Glaze pana acum.In rest Flormar, Kallos, Farmasi, Golden Rose, d-astea mai budget friendly!

Long or short –potrivite, dar in ultima vreme scurte!:P

Acrylic or natural – Natural. N-am avut niciodata "falsitati" dar recunosc ca mi-ar placea niste gel some time in my life. Niste gel pus bine!!

Brights or darks – Depinde de vreme si de stare

Flower or no flower – No flower I guess. Sunt un dezastru la orice fel de model, fie el "actipild":P sau placuta.

BODY

Perfume or body splash – parfum, ca body splash-ul nu tine nici pana ies pe usa

Lotion or body butter – vara lotiune, iarna body butter. Ce isi face treaba bine.

Body wash or soap – Gel de dus. Cu sapun sapun nu m-am mai spalat de secole...

Lush or other bath company – Sa fie ce o fi, n-am pretentii, desi am avut niste chestiute de la Lush si au fost faine, pun pariu ca gasesc altele la fel de faine la sfert de pret la companii mai micute



FASHION

Jeans or sweat pants – jeans all the way. Sweatpants numai cand frec toaleta:D

Long sleeve or short – Short sleeve in principiu.Urasc infofoleala si frigul!

Dresses or skirts –Si d-alea si d-alea. Multe. Scurte, lungi, colorate, cu flori, fara flori!!Toate chestiile girlie sa apeleze la garderoba meaaaa!!

Stripes or plaid - buline naaa!

Flip flops or sandals – sandale. Ca flip-flopsii flip flopaie si sar din picioare daca vrei sa gesticulezi cu picioarele. Ceeee voi nu faceti asa ceva???

Scarves or hats – Uuuum esarfe am dar nu port, palarii n-am dar zic ca as purta. Probabil daca as avea ar sta degeaba la fel ca esarfele

Studs or dangly earrings – Imi plac dangly si am multi, dar am ajuns sa port studs din motiv de pitica de lobii urechilor iubitoare si tragatoare. Auchhh!

Necklaces or bracelets – cred ca necklaces. Bratarile stau cam neiubite in cutie. Dar nici coliere nu prea port in ultima vreme din motive de cotofana sus pomenita"mommy that's shinyyyyyy me wanna pull it!!"

Heels or flats – Loveeeee heels, wear flats!!:( I knooow!!Incerc sa schimb oarecum situatia. Toata viata am suspinat la fete pe toace kilometrice la orice ora din zi. Si as vrea sa am rezistenta necesara ca sunt pitica si nah..

Cowboy boots or riding boots -Riding boots all the way!Chit ca mi-ar face niste picioare scurtee

Jacket or hoodie –jacket ca nu prea sunt a sporty kinda girl si hoodie-ul nu merge cu stilul meu.



HAIR

Curly or staight – straight

Bun or ponytail – ponytail daca va iese cu parul meu:))

Bobby pins or butterfly clips – bobbypins. Am depasit stadiul cu fluturasi dar presimt ca o sa intru iar in el o data cu fii-mea

Hair spray or gel – Spuma sau ceara:P

Long or short – short la mine, lung la altii:))

Light or dark – aici sunt de acord cu Moony:BRIGHT!!

Side sweep bangs or full bangs – side sweep fiindca cu breton full arat ca un dork!!Really.Tried it!!Not for me!

Up or down – Nici sa vreau nu pot sa il port up acum, asa ca...down:))


OTHERS

Rain or shine – shine dar nu caldura mortala

Summer or winter – summer

Fall or spring – spring

Chocolate or vanilla – vanilla with chocolate topping:P

East coast or west coast – don't really care!!



WARNING:Rant cu explicatii despre stilul meu "slobod la gura" utilizat adesea pe acest mirif blogusor.

Am primit "atentionari" ca stilul meu presarat cu exoresii si cuvinte inventate, cu cate o injuratura mai neaosa sau mai cosmopolita, cu cate o stalcire de cuvant DERANJEAZA si indeparteaza lumea!Really??Well ok. Let me tell u this much!! Conceptul de blog personal se bazeaza pe faptul ca e PERSONAL DOOOOOOOOOOOOOOH!!Si ca te desfasori tu ca fiinta umana mai mult sau mai putin scelerata. Si ca neste oameni mai ca tine sau mai diferiti te gasesc si te citesc din varii motive: ca sunt la fel de scelerati ca tine, ca aveti chestii in comun, ca ii sochezi pana la absurd si le place sa fie socati.Buuuun! That being said, eu am un stil "colorat" de cand ma stiu. Nu vreau sa ma cenzurez in unicul loc unde pot sa torn verzi si uscate. Vorbesc depre de toate in toate felurile, asta sunt, asta prezint. Nu vreau un blog "popular", "creator de schimbari sociale", nu ma consider vreo mare smechera- si nici nu sunt. E blogul meu si daca vrei il citesti, daca nu, dai un click pe X-ul ala rosu din dreapta si ai scapat de "postarile care iti strica ziua". Asa repede isi strica un om ziua???

Nu vreau sa ofensez pe nimeni dar vreau sa raman true to myself pentru ca altfel mi-ar fi sila sa scriu aici si as simti-o ca pe o obligatie. Nu are sens. Asadar si prin urmare PAM PAM. O sa vedeti aici tot batut de campi, tot stil dubios, cand asezat si sfatos cand saltaret si intr-o ureche, dupa cum mi-e mie starea. Daca vreti campii mai verzi si mai fara oameni in need of camasi de forta, n-ati nimerit in locul potrivit, nu va acuz daca plecati in zari albastre!!

To all my lovely crazy readers, I love u all!!Stick around, it's gonna be a bumpy ride si de acum incolo

Share:

2 comentarii

  1. mie imi place stilul tau de a scrie,asta ma face sa iti vizitez blogul,e funny si imi descretesti fruntea la work.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu zic sa nu te mai deranjeaze ca X nu ii place ceea ce citeste la tine,daca nu ii place,nu are decat sa dea next! Btw sa stii ca faza cu "pam pam" imi apatine =)) Nu stiam ca zici si tu asa :P

    RăspundețiȘtergere