sâmbătă, 13 august 2011

Watermelon eyes!


Imi place pepenele!Mult!De cate ori mananc o felie (mai degraba cate 2-3) zemoasa imi amintesc de niste vacante de vara frumoase si demult apuse. Vacante in care cu niste prietene pe atunci cele mai bune plecam in piata sa cumparam pepeni pe la 22-23 ca atunci erau mai ieftini si caldura mai domoala!:))

Cu gandul la pepeni si la verile de odinioara am creat acest look. Easy and fun. Funny story, mama a ajuns ieri in vizita la noi si cand m-a vazut, fara sa fi stiut care mi-a fost intentia a zis:"ti-ai facut felii de pepene pe ochi??" Punct lovit!!:)) "Semintele" de deasupra eyelinerului au facut totul:P Si da, am iesit asa pe strada. Seminte and all:))

Precizez ca m-am apucat de facut pozele si m-am prins cu intarziere ca nu m-am dat cu mascara. Nu ar fi prima data cand patesc asta:)) Desi arat adormita fara mascara pe gene, mi-a placut cum a iesit machiajul in poze asa ca vi le pun si asa. Am aplicat apoi niste ceva pe gene, dar mi-era pe moarte totala rimelasul si abia ieri seara am ajuns sa iau altul! So...whatever!!

Hope u'll like it!!I sure did!




4 comentarii:

  1. Ce fruuuuumoasa esti:D Imi plac culorile:D Sunt superbe:D te prinde machiajul:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumos :X. Si mie-mi place mult pepenele si il mancac cu mult drag in fiecare vara. :D


    http://www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. e foarte frumos si te prind bine culorile :)

    RăspundețiȘtergere