luni, 8 august 2011

Weekend-ul asta!

Trece ziua de luni si eu nu am facut postarea aferenta!

So here goes nothin'

-Am mers pe jos de am facut basici in talpa-u try shutting up a fussy baby!
-M-am intrebat de ce nu e in toate orasele in centru cum e in Sibiu. Plin de terase, de turisti, aglomeratie, lume colorata (si nu ma refer numai la cei de etnie:))), diverse " alea alea" cu scene in piata mare, inghetata, covrigi...ca la mare si la munte combinat
-Am reusit sa ma machieeeez dupa 62362 ani. As in, mai mult de rimel si gloss!!Go me!!
-Am facut cumparaturi necesare nemuririi de foame si am uitat sa cantaresc portocalele esentiale sucului de mostenitoare a coroanei regale
-M-am vazut obligata sa ii explic casierului de la Carrefour diferenta dintre un Mango si Avocado.Mainly the freakin price u dumb ass!!!
-Am inchis ochii si mi-am strivit o lacrima cand am trecut pe langa standul Flormar. CHIAR nu am nevoie de mai multe oje!!!
-Am ras de rasul Katiei care alearga de si dupa catei, porumbei, rate, gaini si orice animal mai prinde. E mortaaaaalaaa!!Fireste alearga dupa presupune tararea mea sau a altei persoane dupa ea ca inca nu merge pe gladiole proprii!!:))
-M-am ocupat cu activitati minunate de gen casnic. Don't even ask!!
-Am stat 10 minute la soare cu protectie 25 si culmea dar m-a usturat spatele seara. Si mai culmea e ca nu sunt rosie deloc. Mister!!
-Am realizat ca peste o luna jumate fii-mea face un an!!Fuck, whaaaat??UN AN???Am rezistat deja atat???:))
-M-am apucat sa ma gandesc ce tort ii fac de ziua ei. Unul care sa poata fi eventual degustat si de ea. Da, sunt o mama denaturata si o las sa linga macar mancarurile delicioase:))
-Am injurat soarta si destinul ca nu mai gasesc pe nicaieri Nan 3 pentru 10 luni. D-ala de 12 e peste tot. Daca nu gasesc curand am pus-o ca deja sunt la jumatatea cutiei si fata asta nu se incurca atunci cand e vorba de lapticul ei de dimineata si de seara!!
-Mi-am propus sa fiu o mama mai buna decat am fost pana acum. Apoi m-am enervat si am tipat la ea ca a tras telefonul fix dupa ea si radea sa se prapadeasca..:( Chemati protectia copilului!!!
-Am frecat menta (nu prea mult din pacate) pe niste bloguri simpatice. Will share with u.
-Mi-am dezvoltat obsesia pentru incaltarile alea. Stiti voi care. Si pentru multe alte chestii pentru care nu am buget momentan.
-M-am intrebat de ce unii oameni insista sa te frece la cap. I am talkin about you tanti care vrei sa ma faci sa imi deschid un cont ca sa iti faci tu targetu'. Ete iuo nu am chef sa iti faci tu targetu'!!Don't call me anymore!!Die!!!!
-M-am gandit daca o fi rentabil sa faci credite d-alea. Si oare cat iei daca iti faci targetu???Sa ma fac si eu d-aia???:))
-Am ajuns la concluzia ca am nevoie sa imi exersez creierul cu altceva decat Sesame Street, Thomas si prietenii lui si ce naiba mai vizioneaza Katia cat sta pe olita...

Glamourous weekend huh??

12 comentarii:

  1. Ai o viata minunata! M-a amuzat postarea ta, esti dulcica foc:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu pot spune chiar glamorous :)), dar ai ceva activitate. SUnt geloasa pe tine ca v-ati mutat la Sibiu. :((


    www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Ionny nu stiu zau ce sa spun!!Nu e chiar minunata, dar nah...ca toate vietile:P Am noroc de un hub bun si de o comoara de fetita!!Din punctul asta de vedere da, sunt o norocoasa!!Restul trece...:P

    Iulia dear esti mai mult decat binevenita in vizita. Numai ca o sa dormi pe canapea. Sau pe saltea pneumatica. Tu alegi:))Nu de alta dar pat propriu zis nu posedam:P Pun pariu ca punem de o bauta cu Igua. Macar bauta de apa plata.
    Daca nu, cand ajung in Bucuresti te anunt. Si nu mai scapi de mine de data asta!!AM ZIS!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pfoai, sa nu imi spui ca ai convins-o deja pe Katia sa stea pe olita !!!? Cum the fuck ?!
    Si hm da, si eu sunt o denaturata vu patima, ii dau sa guste absolut orice, macar sa nu saliveze la mine disperata :))! A mea umbla pe labutele ei si acuma problema e ca nu o mai gasesc prin casa si iau toate camerele la intors pana sa o gasesc si pe ea stand in ultima camera, cuminte, nici un "pas" nu-i zice gurita...uitandu-se in oglinda :)! M-a anuntat husband ca, citez : " Ai stricat copilu', se uita in oglinda toata ziua :))!".

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna!
    Pai ma vopsesc la salon, habar nu am cum se numeste nuanta, eu doar mi-am ales-o la coafor.. cel mai bine e sa intrebi acolo ;))

    RăspundețiȘtergere
  6. Claudia am pus-o de la 8 luni. A amuzat-o extrem de tare si deja are mai mult de o luna jumate de cand treaba mare face DOAR la olita. Cand o apuca se screme si se uita la mine sa o pun. O asez la ore fixe si aia e.
    Si a mea e fan oglinda:)) Ce csa intelegem de aici??:))Mie sincer mi-e un pic groaza cand o sa inceapa sa umble singurica. Nici acum n-are stare nici 1 secunda si se duce unde n-are voie...Daramite atunci. Cred ca nici la baie nu mai merg de frica ei:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Hahaha :)) Foarte funny postarea ta.
    Ideal e ca ai o viata plina si asta conteaza. Si ca esti fericita!
    Conteaza sa fie piticania sanatoasa si gata, ca in rest se rezolva toate.
    Sa ai grija cand incepe sa mearga frumusel pe piciorusele ei,sa nu faca asa ca mine, cand mama ,saraca.m-a gasit band apa din wc :| O clipa de neatentie si gataaaaaa :)) Noroc ca era apa trasa . Acum ma afla toata blogosfera. Oricum ,au trecut 22 de ani de atunci, am schimbat si dantura intre timp, m-am curatat bine, puteti bea apa dupa mine =))
    Te pup ,Deena. In week-end ajung prin Sibiu si am stabilit deja cu Igua ca o sa ne intalnim. mi-ar face placere sa vii si tu :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Adorrr postarile tale de genul asta! You are damn funny!:))

    RăspundețiȘtergere
  9. 1 an ? la multi ani ! ce te faci la 25 ? im??????????

    RăspundețiȘtergere
  10. Whisper am ras cu laaacrimi!!Dar sa stii ca nu esti singura in caz ca te consoleaza. Prietena cea mai buna Katiei care are un an a comis aceeasi fapta ca tine:P Asa ca e o pasiune bebeluseasca. Sper sa evit accidentele de genul, dar acum daca or fi asta e!!Are ce povesti cand se face mare:))

    Cu drag ne gasim la o cafea sambata dimineata daca vrei. N-o sa pot sta mult ca vin ai mei in vizita, dar nu te ratez. Numai sa nu te miri daca nu beau din ceasca ta:))

    Thank u Anda!!Eu ador toate postarile tale...asa ca e bine ca iti place si la mine cate ceva:))

    Coco, daaa face un an peste o luna si ceva!Nu stiu ce ma fac la 25 de ani ai ei:))Mai e pana atunci. Nu vreau sa ma gandesc ca o sa am....aproape 50 de ani:S

    RăspundețiȘtergere
  11. Da,da,da:D Cu mare drag. O sa te anunt. Despre loc si ora exacta o sa te anunte probabil igua. Abia astept:D

    RăspundețiȘtergere
  12. Hahaha. M-ai amuzat cu bauta :D.
    Poate am noroc si trec vara asta prin Sibiu. Sa vedem ce ne rezerva viitorul (aka jobu' lui Mister).
    Daca nu cu prima ocazie ne vedem. AM ZIS!
    Va pup pe amandoua mandrele!!!

    RăspundețiȘtergere