Weekend-ul asta

-Au venit ai mei in vizita
-M-am vazut la o cafea de vorba cu Iguanitza si cu Whisper!! Great girls, fireste!! Am povestit de ale noastre de machiaj si nebunii, ne-am sorbit licorile si am stabilit ca blogosfera beauty e de bine si pentru ca uite ce ocazii de intalniri ne da! Cu Igua sper sa repet figura si sa facem multe alte cele impreuna ca doar suntem la o aruncatura de bat una de alta!
-Am dus-o pe Whisper sa isi ia oje Rimmel eftineee ca braga. Nu stiu cum m-am abtinut sa nu imi mai iau si eu..
-M-am machiat cu drag si spor fara sa ma traga Katia de pensule pentru ca am avut-o pe mama sa o tina ocupata
-M-a bufnit rasul vazand cat apreciaza pitica mingiile supradimensionate si salteaua gonflabila pe care si-au facut somnul ai mei parinti
-Am mancat cam prea mult si cam prea des. Asa e cand vine mama in vizita
-A trebuit sa admit ca am slabit cam mult. Pica de pe mine TOATE perechile de pantaloni si asta nu e neapart un lucru bun fiindca sunt si "flescaita" maxim.
-Am facut noi achizitii cosmetice si le-am si testat
-Am tunat si fulgerat la adresa proprietarei noastre care daca o tine tot asa o sa se trezeasca fara persoana mea minunata in apartamentul ei aparent minunat dar de fapt cu unele prea multe hibe pentru cati bani dau
-Am shoppinguit cadouri de Sf. Marie. Cam multe if u ask me:))Thanks God for Dm si produse cosmetice faine si ieftine.
-M-am vopsit agaaain!!De data asta rosul ala mistooo si de data asta cu o vopsea ca lumea. O sa va impartasesc experienta for sure
-M-am crucit si mi-am tras palme discutand despre "grijile" care ii freaca pe unii apropos de persoana mea si a sotului meu!!Oameni, aveti o viata??Vedeti-va de ea!!!
-Am alergat dupa catei mici, mari, medii....De fapt nu eu, fii-mea
-Am mancat inghetata din aia buna de la automatele din centru (LOOOOOOOVEE), am hranit porumbeii cu covrigi si pufuleti, am socializat cu vecini in fata blocului si am fugit de ploicicile de vara
-M-am enervat din varii motive si mi-am stricat buna dispozitie
-Am dormit puuuutin pentru ca fata mea a hotarat ca nu ii convine deloc ca trebuie sa isi imparta camera cu bunicii si a decis sa nu ne lase pe nici unii sa dormim.
-Am cules firmituri de biscuiti, piscoturi si chec de pe podeaua bucatariei. Cam de 16323 ori pe zi. I need a maid!!!:))
-Am injurat covorul degraba adunator de scame pe care fata mea le scarpina si le baga in gura. Aspir de 2 ori pe zi!!E INUMAN!!!
-Am vazut curcubeul si m-am dat in leagan!
-Mi-am rupt perechea de balerini preferata. Comozi, aurii si cu fundita!!Ma gandesc serios sa le lipesc talpa cu picatura si sa ii mai port macar pana la sfarsitul sezonului. I really like them!!
-Mi-am turnat Cola pe iia preferata!!:(Bine ca a iesit ca daca nu imi trageam cu ceva in cap!!
-Mi-am dorit sa pot schimba multe lucruri!!Si nu stiu daca am cum!!!

Share:

4 comentarii

  1. Tot raul spre bine, tot binele spre si mai bine!

    Cum te-ai vopsit??? POZE POZE POZE POZE POZE!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cata activitate! :D Uite de asta imi place mie sa n-am covoare! Aspir foarte usor si n-am treaba cu adunatul scamelor! :))) Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar te-ai distrat si ai facut o gramada de lucruri! :D



    wwww.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere