marți, 30 august 2011

Weekend-ul asta

Stiu ca deja e marti dar ma gandeam sa fac totusi "postarea de weekend". Numai ca de data asta voi include si ziua de ieri in weekend, pentru ca propriu zis a fost singura "libera si cu distractie". Soooo:
-A venit my best friend intr-o fuga pe la Sibiu si a fost fun chiar daca prea putin!!
-M-am bucurat ca pitica mea se intelege asa bine cu ea, ca doar de aia ii e nasa:))
-Am pus gheruta pe topcoatul matifiant de la Flormar. Tot multumiota sus numitei prietene!!LOVE IT!!Dar va povestesc separat...
-Am mancat numai aiureli ca de obicei
-M-am mirat ca un apartament poate arata ca si cand nu l-ai fi curatat de 10 luni in doar doua zile=))
-Mi-a parut rau de hub ca a trebuit sa lucreze si sambata si duminica
-Am intrat intr-un magazin cu toale mereu frumoase, dar care aveam impresia ca sunt scumpe. NU SUNT!!
-Am ochit vreo 5 perechi de ghetute. Pacat ca n-aveau marimea mea la niciunele:))Vesnicul 35-36...story of my life!!:))
-Mi-am mai luat o oja asa ca sa fiu impacata cu viata:))
-Am fost la cumnata mea de unde ne-am intors cu oua eco:P, rosii, vinete si dovlecei asijderea.
-Am facut cumparaturi si am decis sa sarbatorim aniversarea casatoriei un pic mai iute avand in vedere ca pe urma hub a plecat
-Am cules gel eyeliners de pe jos dupa ce pitica a prins la trusa mea de "scule" in timp ce ma machiam
-Am mancat vata de zahar, m-am pozat cu pitici dubiosi si am ras de grimasele Katiei.
-M-am holbat la unghiile mele. Rar se intampla sa imi placa asa tare o manichiura
-Am facut planuri de reinodat legaturi pierdute
-M-am gandit si razgandit de 23654 ori in fata vitrinei cu torturi. Pana la urma mi-am luat o felie cu ciocolata si menta: genial. Nu ca cel cu mousse de capsuni al lui hub ar fi fost rau.
-Am baut sampanie dupa muuult timp si m-am simtit dubios de bine dupa=))
-Am povestit despre "tinereti" si am ras de poze vechi. :))
-M-am intristat putin realizand cum se schimba oamenii si cum trece viata
-M-am intrebat cand o sa vina ziua aia sa dorm si eu macar pana la 9:))

2 comentarii: