miercuri, 17 august 2011

Wishing for and my hair


Astazi mi-am amintit de o mare pata pe creier de a mea. Veche. Gata ruginita. Si zic sa va fac si pe voi sa baliti.

As face colectie de pudre terracota/blush/ mineralized skinfinish sau cum mama lor le mai spune. Nu conteaza. Sunt FRUMOASEEE, le-as insira pe masa si le-as mangaia cand doarme fii-mea si nu risca sa le darame si sa le fac praf si pulbere. E ciudat tinand cont ca acum vreo 2-3 ani ziceam ca eu si chestiile shimmericioase pe fata nu suntem compatibile. Hell yeah, now we are!!! Nu fac figuri, ma tenteaza orice chestie din asta tip dom, frumos colorata si cu vinisoare de diverse feluri. Cu cat mai interesante amestecurile de culori cu atat mai bine....

Cele mai drool worthy poze cu minuni din astea le-am gasit pe blogul lui Betty and belieeeveee me, the lusting is getting stronger!!!

Let all baked/teracotta blushes and powders come to me!!



alt=""id="BLOGGER_PHOTO_ID_5641773169325154226" />




La deja legendarul MSF MAC in nuanta Lightscapade balesc de secole pe diverse site-uri. A fost parte a unei colectii limitate din 2007 si reprezinta din punctul meu de vedere cea mai misto chestie de pe fata pamantului. Nu se mai gaseste nici sa dai cu tunul firesteee!!A ba mint, il gasiti pe Ebay la niste preturi cvadruple si nesimtite!! Daaaaaar here comes the nice part, o sa fie relansaaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!AAAAAAA!!Oare pun mana pe el??Sa adun banuti???Ma bantuie RAU....Cred ca e una din cele mai salbatice si vechi "pofte" cosmetice.


Si fiindca ma intreaba lumea, cam asa arata culoarea actuala. E mult mai misto irl, but my crappy camera makes it go meeeeeh!!Mi-a crescut mult parul, trebuie sa ma tund again, dar nu stiu sincer exact ce, cum si daca...

Nu va speriati, nu port decat niste blush in pozele astea. Nici macar mascara. E socant, va avertizez!!Paruoate directiile, buuut the main point is: CULOAREA!!









Mie imi foarte place ca nu e "plata", dupa cum vedeti bate in muuulte nuante si asta ma incanta. Daca nu stau in soare e un roscat inchis chiar potolit:))

Un comentariu:

  1. Ha, ha, asa fac si eu, pasiune pentru cate ceva, in special chstii colorate :))! Cand aveam piticii pusi pe pudrele astea mi-am luat 5 intr-o saptamana, inclusiv fantasciunea de la MAC :X!
    Am fost si eu roscata, da rosu Pokemon, cum ma poreclise al meu barbat :)))!, acum am revenit la sentimente mai blande si la blond :P!
    Cute Katia, btw ;)!

    RăspundețiȘtergere