Wishing for..



Nu stiu cand si cum am devenit atat de obsedata de oje. Probabil ca tot blogurile mi-au stranit "nu chiar asa noua" pasiune si m-au facut sa adun niste sticlute cam multe. Nasol e ca NU MA POT ABTINE. Si tot mai iau cate una si tot mai salivez la poze cu unghiute. Avand in vedere ca uneori trec zile in sir si eu nu am timp sa imi refac manichiura e dubios ca deja incep sa detin atat de multe oje incat lumea isi pune mainile in cap. Fireste ca sunt o gramada de fete care ma "iau detasat" (ahhhm JOIIIIIICEEE, Alinaaaa???, Iguaaaa??:)) dar nu mi-e rusine nici cu minisalonul meu:)) Mama efectiv nu pricepe de ce are un om nevoie de atatea oje. La ea 2, hai 3 sunt mai mult decat suficiente.:))

Si ia spuneti voi asa cinstit, unde face inima bum bum la selectia de culori??Ce stand e prin toate centrele comerciale (multumesc Domnului ca e si la Sibiu ca daca nu muream!!) si te cheama precum cantecul sirenelor??Hmmm dap, Flormar!!Exact!! Te duci sa iti iei iaurt si apa plata si dai cu nasul de ei si ochii fac ca la jocurile mecanice . E IMPOSIBIL I tell u sa pleci cu mana goala!! Am deja vreo 6-7 oje de la ei, imi plac si mai vreaaaau. M-am gandit sa va arat si voua ce e pe lista mea de achiztii urmatoare.

Teoretic not me, dar m-am indragostit de nuanta asta..Ma mira ca in ultima vreme imi plac chestii pe care inainte nu le-as fi "analizat" nici moarta.



I need myself a taupe. Nu stiu cum de inca nu am asa ceva!!



Miracle Colours imi bantuie noptile!!





Asta e sooo mee!!Sclipiric??Gimmeee!!



Asta imi place pentru ca e "ciudata":))



Am de facut o confesiune. Stau foarte prost la rozuri si rosu. Dubios ah???Trebuie sa imi iau niste roz urgent!!Rosul e de la sine inteles deja:P



Am mai ochit griul, mint green-ul (am si gri si mint green asa ca o sa le iau numai daca nu seamana cu ce detin deja un nude frumos pentru care nu gasesc swatch pe net, inca un gum pink si un barbie pink.... Adevarul e ca tot mi se pune pata pe cate ceva de cate ori mai dau o tura pe la standul lor. Boala grea...

Share:

15 comentarii

  1. ce imi place nuanta aceea roz:|:X

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac toate,mai ales prima poza. eu sunt adicta roz! puup

    RăspundețiȘtergere
  3. Si boala mea are tot acelasi nume...
    P.S.: cum ii zice primei nuante?!nu o gasesc deloc pe net si i must have it soon!

    RăspundețiȘtergere
  4. Waaaaaaaaaaaa , prima oja e superbăăăă , vreau și eu, cum îi zice?!?!
    Și și eu mai vreau ... am ochit un verde de ceva timp și mă tot abțin, și am mai văzut și câteva din Miracle Colors. Mi-am luat-o pe aia cu mov-verde și mai vreau, mai ales pe alea albastre♥

    RăspundețiȘtergere
  5. Ana Maria si Igua, prima e 21 Supershine parca.:) Dati search asa pe net sa vedeti daca zic bine. Flormar 21, eu asa am gasit-o:)

    Modniza eu am numai 2 rozuri, unul turbat si unu lesinat. Cam putin:))

    Daria si mie imi place mult rozul ala. E asa dulcel:X

    RăspundețiȘtergere
  6. In afara se vro 2 le am pe toate :D si mor dupa ele! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Si chiar ma laudam acum cateva ore ca am fost in cora si nu mi-am cumparat nimic de la standul flormar dar data viitoare ma duc cu lista dupa mine ;)).
    Imi plac foarte mult oja din prima poza si cea roz, din ultima.
    Si stai linistita....eu nu am nici o oja roz. Nu prea ma atrage culoarea dar cea postata de tine este ceea ce cautam.

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna!Ce nr este rozul din ultima poza?:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Doamne dar prima e absolut geniala :(((( vreau si eu:(( la noi nu exista stand flormar poti sa crezi asta ??


    Asa si mami eu strang sa am cat mai multe si ea ma baga mereu la curatenie...sa mai aruncam :))) si mereu o intreb ce are cu ele ca abia am 2-3 ;))

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  10. Vai ce culori superbe :X vreau si eu :D :X:X

    RăspundețiȘtergere
  11. Ana, daca ai stii ca tu esti vinovata recent pentru majoritatea "poftelor" din postarea asta, cam ce ai spune??:))

    Alina si pe mine ma corup altii, asa ca na, ce sa facem, dam obsesia mai departe:))

    Uka, rozul acela este numarul 29.:)

    Miu Miu sa stii ca daca vrei ceva iti iau cu placere si iti trimit. Just tell me. Daca e imi dai un mail pe makeup.dream@yahoo.com si se rezolva iute:))

    RăspundețiȘtergere
  12. Aoleu, ce nuanta e rozul ala?? Ce nr? Si prima imi place, dar trebuie sa imi iau un nude, ceva foarte natural, sa imi acopere unghia, nu cred ca ma ajuta prima nuanta.. Dar vreau rozul ala!! :((

    RăspundețiȘtergere
  13. Lauren am spus, e numarul 29 rozul. Daaaar iti recomand ca nude super fain la ei M 122 la care nu am gasit swatch pe net. Ala e must have!!:D:D Si un roz finut mai e si M124.

    RăspundețiȘtergere