Wishing for..Sleek Makeup



Prima data am aflat despre produsele Sleek acum vreun an jumate-doi. Citeam niste bloguri din Uk (inca le mai citesc ca sunt faine) si baleam la paletele alea frumoase, calitative si ieftine. Din cand in cand mai dadeam ture pe site la ei si oftam. Stiti ca incerc sa ma abtin pentru ca am tone de tampenii (but I'm always lusting for moooore!!)

Eh, soarta cruda face ca acum nebunia mi-e amplificata. Povesteste si toata blogosfera de la noi despre ele. Cat de misto sunt, ce machiaje poti face cu ele, ce color payoff au, ce pret super ok pentru cat de super duper extra sunt!!Fuck!!I need myself some Sleek Makeup!!:((

Si da, acum se gasesc de cumparat si la noi. Usor, fara supra taxa de transport. Cosmetic Style s-a ocupat de punerea produselor la indemana celor ca mine. Oh damn it!!Nu o sa ma pot abtine prea multa vreme, parca vad!!

Ce poftesc eu de la Sleek??Everythiiing!!:)) Well ok, o sa va arat ce vreau tareeee.

Blush-ul in nuanta Rose Gold. Arata soft, satiny, sparkly, golden peach!!Goes with everything!!



Dintre palete clar Oh So special as lua-o prima. De ce??Fiindca sunt rationala once in my life. Sunt nuante pe care le pot folosi on a daily basis. Jur ca o vreau mai rau decat Naked-ul de la Ud, poate pentru ca Oh So special e mai in my price range decat Urban Decay.



Apoi ar fi Bad Girl pentru ca imi fac smokey suficient de des incat sa ma ia cu palpitatii cand vad toate nuantele astea deep and dark.



(Mi-ar fi placut sa se mai gaseasca si paleta Graphite de la ei, dar a fost editie limitata. Tot perfecta de smokey eyes era si aia. Uite asta era!


)

Paleta Storm mi se pare ideala de luat cu tine si intr-o vacanta prelungita. Ai cu se sa te joci ca sa faci cam orice fel de look ai vrea!!



Paleta Original e in aceeasi categorie cu Storm. Versatila, buna de "carat" ca sa eviti cele 154 de mono si duos pe care le-ai lua cu tine intr-o vacanta.



Monaco imi face cu ochiul raaau de cand a aparut. Ma innebunesc nuantele din ea. Am avut si ceva fantezii cu paleta asta. (Ceeeee voi nu aveti fantezii cosmetice???Nuuu???)



Paleta Chaos cauzeaza un adevarat haos in sistemul meu. Perfection, isn't it??Ca si celelalte:))



Paleta de primere trebuia evideeent sa fie pe wishlist!Ahhhh the stuff I would do with it!!!



Si ca final apoteotic, God damn, mi-au pus capac cu Pout Paint-urile. Dupe-ul ideal pentru Obsesive Compulsive Cosmetics Lip Tars. Superbe lip stuffies, dar scumpeee. Eh, astea de la Sleek inteleg ca seamana al naibii de bine (in mod evident...) si costa a fraction of the sum. Nu stiu care ma tenteaza mai tare...Trebuie sa mai cercetez swatchuri si I'll get back to you on that one!!:))



Ce ziceeeti??Nu vreau multe,nu>???O fata are dreptul sa viseze macar!!Acum o sa astept cuminte sa vina my fairy godmother si sa ma scalde in Sleek!!:))

A voastra Deena cu ochii facand ca rotitele de la jocurile de noroc!!:D

Share:

8 comentarii

  1. poate canva ti se va adeveri visul....si eu balesc dupa cateva din ele :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ahh plaetet cu primjere o vreau si eu tare mult si o mai vreau pe ce acid parca, sunt asa suuuperbe :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate aduc si la noi Pout Paint-urile pentru ca le visez :D :)).

    RăspundețiȘtergere
  4. Pixie, for sure se va adeveri macar partial:P Toate deodata nu am cum sa le iau, dar asaaaa cate putin!!:))

    Iioana si eu am zis initial ca vreau Acid, dar dupa ce am studiat putin problema, nup. Am suficiente nuante turbate in 120 si nici nu le folosesc asa mult. Imi place culoarea, imi place neon trend, dar nu am nevoie de Acid.

    Daaaa Iulia, Pout Paint-urile si eu vreau blush-ul ala really really baaad!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Monacoooo :X:X:X am fost cat p-aci s-o iau acum 3 saptamani dar... probleme de buget limitat...

    RăspundețiȘtergere
  6. m-ai amuzat:).scrii tare frumos.si eu vreau sleek,paletele :X ca blushuri am prea multe.te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  7. uite ce am gasit http://www.klairedelys.com/2011/07/23/sleek-pout-paints-vs-occ-lip-tars/ poate te ajuta :*:*:* si imi cer scuze pt gresilele din primul comm ...cred ca mi se trage de la unghii

    RăspundețiȘtergere
  8. Hei! Vroiam sa te invit si la concursul meu daca iti place tema :p Gasesti mai multe detalii aici - http://deea-makeup.blogspot.com/2012/02/multumiri-surpriza-video.html . Te pup :)

    RăspundețiȘtergere