miercuri, 31 august 2011

Yves Rocher balsam de buze-hate this shit!

Titlul v-a cam explicat ca azi avem de a face cu un review negativ, nu?? In general nu prea ati gasit asa ceva pe aici, dar produsul asta din punctul meu de vedere merita o portie mica de antireclama din partea mea! Daca voua va place ma bucur, bravo voua!

Sooo, inculpatul este acesta. Balsam de buze cu aroma de fragute cica. Ahaa-right!!

L-am primit intr-un set simpatic cu o "pastila efervescenta" pentru baie, un mini gel de dus (loovee) si o apa de toaleta, toate mirosind a fragi.(nu as stii sa va spun cat costa separat, dar parca parca retin ca era pe undeva la 15 lei plus??Zic bine??sa ma corecteze careva daca nu!) Avand in vedere ca eu sunt fan fragi am zis ca mamacenebunieosafie!!Nup!





In primul rand ambalajul are o maaareee problema. Lasa ca e la borcan si imi var dejtele in el. Total neigienic asadar, dar sa spunem ca il folosesc numai prin casa, cu mainile curate(de altfel asa folosesc cam orice produs cu ambalaj asemanator). Problema reala e ca dupa cum se observa in poza borcanelul ala are o "buza" in interior care nu iti permite sa iei produs fara sa scobesti si cu unghia (si nu, n-am unghii mari). For me that's just gross! Nici produsul de la suprafata nu e chiar usor de "accesat" pentru ca gura borcanelului e destul de mica. Nu stiu, poate sunt eu figuranta la ora asta. Imi pare tare rau ca pe exterior ambalajul chiar ma incanta. E cute in sine, dar inselator:))

Ce gasim in borcanelul dificil??Paaai, o chestie cu consistenta densa, in prima faza cu un tint rosiatic/rozee. Nu am balsamul asta de multa vreme si pot sa va spun ca dupa numai 2 saptamani culoarea virase in portocaliu si apoi in galbui. Din pacate pozele nu surprind chestia asta. Pe buze oricum nu ramane nici roz nici nimic in afara de o pelicula albicioasa daca scapi la prea mult produs.

Senzatia pe buze e neplacuta din punctul meu de vedere. Ca si cand te-ai da cu crema de galbenele muult mai vartoasa si care nici nu are vreun efect. Pentru ca nu, efect nu are! Cel putin mie nu imi hidrateaza buzele absolut deloc!!

Ce ar mai fi??Aaa da, mirosul. Tot dupa mai putin de doua saptamani mirosea a orice numai a fragi nu , iar acum la vreo doua luni dupa desigilare miroase a ceva ranced. Ceea ce nu prea e normal.E in termen, nu l-am folosit atat de des incat sa se altereze, it's just plain wrong!!

Imi plac multe produse Yves Rocher si o sa le cumpar in continuare, dar this bad boy is hitting the trash can. L-am tinut numai cat sa vi-l pozez si sa va spun sa va feriti de el. In opinia mea e crappy rau.

E foarte posibil sa gresesc eu, dar asta a fost experienta mea cu produsul. Buh bye, we shall never be together again!!

Sunt constienta ca acest review nici macar nu e review ci o chestie all over the place dar eu sper totusi sa retineti esentialul: cah product! Ati gasit macar putin utila postarea asta??Sau macar amuzantaaa??:P

P.S:Dupa ce o sa termin actualul produs pentru buze in ambalaj "la cutiuta" stiu exact ce o sa iau: a nice pot of Vaseline ca sa vad si eu de ce il tot lauda lumea!!

5 comentarii:

  1. Nu era stricat? :| Il am si eu dar am meu e roz! Si il am de aproape 2 luni.. :| Gura borcanelului e incredibil de mica, eu am degete foarte subtiri (putin mai groase ca un creion :))) si ma chinui, apai cineva cu degete normale..

    Chiar nu stiu de ce si-a schimbat culoarea, serios, al meu e in perfecta stare.. Nu e extraordinar, intr-adevar, dar mie mi se pare ok.. :-/ pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. ahh bine ca am citit ca ma tenta, acum stiu ca nu e voie :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eul il am, dar nu si-a schimbat culoarea.
    Il am de vreun an cred, dar tot roz e, dar ai dreptate nu e bun de nimic.
    Nu hidrateaza bine, ba chiar usuca buzele si iti lasa o pelicula albicioasa daca iti dai maimult.
    Si e mai mult de 15 lei. Eu cand l-am luat am dat vreo 17 pe el si era la oferta cica :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Lauren nu stiu ce avea!!Era in termen, il deschisesem relativ recent...Naiba sa il ia! Oricum it didn't work out for us two!:))

    Iioana, poti incerca, dar macar am inima impacata ca pe urma nu o sa ma certi pe mine daca nu e bun:))

    Dorina cu atat mai grav daca e mai scump. Pricy shit is even worse! Exact asa am zis si eu..pelicula dubioasa si buze cu zero hidratare

    RăspundețiȘtergere
  5. Ciudat. Eu il am de vreo cateva luni bune, si-a pastrat culoarea, miroase grozav si imi hidrateaza buzele. Eu il folosesc cu pensula, pentru ca ma enerveaza sa imi bag " mini crenwurstii " in borcanas.

    RăspundețiȘtergere