marți, 13 septembrie 2011

Fall makeup must haves for me!

Banuiesc ca orice obsedata de makeup s-a pus deja la punct cu tendintele in machiaj pentru sezonul toamna-iarna. Well, foarte bine, dar asta e prea putin important pentru ca pana la urma eu zic ca e cazul sa purtam ce ni se pare noua potrivit acelui sezon si personalitatii noastre. Fireste ca "ma apuca" anumite fixatii si nici sezonul asta nu e o exceptie.

Asa caaaa, sa va arat ce mi se pare mie ca TREBUIE sa am si sa port toamna asta.

Rujul mov. Yup. MOV!!Vreau mov adevaraaaat.(Am deja unul, luat de la blog sale-ul Iguanitzei, dar inca sunt in cautari pentru unul aproape perfect) Il am in vedere si pe cel de la Flormar chiar daca nu e spot on ce caut eu. Asta de la Mac e mai degraba ce as vrea!!:X Si da, as purta buze mov, asa cum port si buze rosii, cu un machiaj temperat al ochilor si cu pometi conturati. See if I care about people calling me crazy!!



Rujul visiniu. Eh, aici treaba devine complicata. Nu stiu exact ce inteleg prin visiniul asta. Visina putreda, adica sa bata in negru, visina coapta??Have no clue, ar trebui sa vad ca sa stiu...Si momentan nu am fost inspirata de nimic. Sincer chiar nu am gasit nimic dragut. Daca stiti vreunul let me know!! L-as purta la fel ca la punctul 1.



Blush movuliu. Yeah, am facut o fixatie pe mov, dupa cum veti putea remarca. Blush moooov zic??Da!!Sunt cert convinsa ca paloarea mea cuplata cu asa ceva ar fi the perfect dead look for the winter:)) Glumesc partial!!Cu o mana usoara jur ca poate arata GENIAL!!




Mascara mov!!Ce spuneam???:)) Da, vreau mascara mov!!Am vazut minunea Iguanitzei pe gene si am decis ca imi trebuie si mie. Cum nu am bani de frumusetea aia caut inlocuitor. Si probabil inlocuitor ar fi cel de la Flormar. Nu stiu exact ca nu l-am vazut personal.



Cream blush. Mi s-a pus pata rau. Avand in vedere ca in sezonul rece tenul meu mixt capata tendinte de uscare cred ca ar fi momentul ideal sa testez asa ceva. Nici aici nu stiu exact unde sa caut, as vrea ceva care sa se gaseasca la noi, fara comenzi in afara si fara sa postesc doua luni!!




Fard cupru. Enough said!!Am multe chestii care corespund si mi se pare musai sa port asa ceva toamna. Smokey copper is hot for me!!




Smokey smokey smokey. Day to night. Nu ca n-as purta si in alte sezoane, dar parca o data cu venirea frigului devine must!! In toate nuantele posibile: plums and purples, browns, classci black and grey, deep green, navy blue!!U name it and I'll be sure to wear it!!





Cred ca mai am obsesii pentru aceste luni, dar deocamdata atat mi-am amintit.

Voi ce simtiti nevoia sa purtati toamna/iarna asta in materie de machiaj??

4 comentarii:

  1. Uhuuuuu!!NOTAT!!Si ala de la Flormar tot atat costa. Ma duc si le inspectez pe amandoua!!:D Dar daca tu il recomanzi pe cel de la Alix Avien banuiesc deja care va castiga la puncte:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu cred ca ma bag la rujul ala mov. Mi se pare dificil de purtat si foarte dramatic. Mi-ar fi putin frica sa ies cu el p strada :)) Cred ca nu ma prinde...In schimb un rimle mov imi doresc rau de tot. sper sa ne spui mai multe despre urmatoarea ta achizitie fie ca e cel de la Formar fie ca e cel de la Alix Avien

    Pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Blush crema gasesti la elf sau la sephora la too faced:*

    RăspundețiȘtergere