Fooling around

Nu "m-am prostit" de foarte multa vreme. Sa fac un machiaj pe care sa nu il port afara, sa ma joc. No time for that. Ei bine, saptamana trecuta m-a apucat noaptea cheful de experimentat. Si mi-am sacrificat din nu prea multul somn. Postez poze pentru ca look-ul e oarecum inspirat de "tendintele" din postarea anterioara.






Initial am vrut sa fie ceva mult mai "conceptual". Teoretic IRL chiar era, dar in poze e chiar purtabil. Adica eu una as iesi asa si afara=))Rujul nu e chiar mov mov, dar merge bine si imi place (Rue de Saint Honoree de la P2-Ignorati ca in poze e orice numai mov nu. Daca nu ma credeti va caut un swatch veridic pe Gogu), faptul ca am folosit "blush mov" aproape ca nu se remarca (am incercat cu un fard mat movuliu). In realitate aratam aproape descarnata atat mi-am adancit obrajii=))Dar nah, daca nu ne ajuta aparatul nu ne ajuta. Aaaa si legat de machiajul ochilor, fiti blandute ca in viata vietii mele nu am incercat eyeliner dramatic. It's a first si zic ca se putea si mai rau de atat, nu??

So, sunteti absolu oripilate??I kinda liked it!!


P.S:Maaamaa ce mergeau niste jene false!!

Share:

5 comentarii

  1. Eyelinerul chiar e cam stramb, rujul arata minunat, si la genele tale nu stiu de ce te'ai gandit fie si pentru o secunda la gene false. :D
    All in all, e chiar dragut lookul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu as iesi asa din casa. Pe bune! Imi place rujul,sa stii:-?

    RăspundețiȘtergere
  3. Machiajul ca machiajul,dar nu vrei sa faci ceva si cu parul tau? Arata asa,cam ca o capita,n-are nicio forma si sta pleostit pe cap.Se vede ca a crescut si nu mai are nicio forma.Si nu te avantajeaza la forma fetei te face si mai bolfoshica.In fine sper sa nu te superi ca m-am legat de parul tau

    RăspundețiȘtergere
  4. Ionela, da, parul meu nu arata chiar minunat. Avand in vedere ca era 1 noaptea oricum n-as fi stat sa il aranjez. Si vreau sa il las iar lung asa ca o sa fie o vreme "ca o capita". Bolfoshica=)) Daca la 47 de kile tot bolfoshica sunt apai nu stiu la cat sa ajung:))

    Deia, mea culpa cu eyeliner-ul dar avusesem o zi luuuunga, era tarziu in noapte si chiar nu mi-a iesit mai bine:(Dar exersez!!:) Cat despre gene, pfff, u are too kind. Genele mele sunt averege, chiar nu am gene lungi. Acum sunt la tratament cu ulei de ricin sa le rezolv!!

    Whisper, ma bucur ca nu sunt singura nebuna!!:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi place, e a breath of fresh air! pup!:*

    RăspundețiȘtergere