Growing your hair

Femeile sunt sucite. Or so they say!!:P Eu una recunosc ca ma incadrez in descriere. Trist dar adevarat. Asa ca dupa ce ultima data cand m-am tuns am facut un manifest pentru parul scurt (hhhm, de fapt nu, am facut un manifest pentru ce iti place si iti sta bine) acum la vreo doua luni jumatate dupa I just wanna scream!!

Vreau par lung!Lung cum era el inainte sa il fi tuns vreodata scurt. Lung pana aproape de fund ca in adolescenta-mi zbuciumata:P Numai ca acum daca l-as avea lung as stii mai bine ce sa ii fac, sau ma rog..as invata.

M-am tuns scurt prima data pentru ca eram sick and tired de acelasi look. Degeaba aveam ditamai coama daca eu nu faceam nimic cu el. Era vesnic drept, eventual mai bagam niste layers o data la un secol. Uneori ii faceam breton. Tot boring era. Nu depuneam nici un efort pentru el. Ehhh, acum am aflat si eu ca exista ondulatoare, bigudiuri, placi de par, tutoriale pentru freze interesante. Da daaa sunt time consuming, dar vreau si euuuu!!

Nici cu produsele de ingrijire si styling nu prea le am dar am inceput sa ma documentez...u know, pentru cand o sa fie mai lung:))



Urasc starea "intre lungimi", fara nici o forma. Exact in punctul ala ma aflu si va mai dura vreo cateva luni bune pana sa poata arata macar decent. Asta e, baba sufera!

Am decis sa nu il mai vopsesc ceea ce o sa rezulte in niste radacini hidoase pentru o vreme. Dar chiar vreau sa il vad iar ca pe vremuri.

Ce ii fac ca sa creasca??Ma trag de el zilnic=)) Uuuum, pai iau vitamine (prenatale to be exact ca aveam ditamai cutia ramasa din vremuri de sarcina). Cica ar functiona. Si asa mi se pare si mie. Le iau cam jumatate de luna si apoi fac pauza. Mi-am propus sa tund varfurile o data la 3 luni, dar mi-e cam teama momentan ca e inca scurtut si mi-e ca daca dau de vreo batuta in cap s-a zis cu eforturile mele de crescut claia. De tuns trebuie tuns pentru ca stim cu totii ca varfurile despicate stopeaza cresterea(ma rog, o incetinesc). tunsul ajuta la regenerare si veti fi surprinse de boost-ul pe care il va avea parul vostru dupa asa ceva!

In rest, incerc sa imi fac macar un tratament cu uleiuri pe saptamana. Pun amestec de uleiuri si bag un metru de folie in cap. Caldura ajuta agentii de hidratare sa patrunda in cuticula firului de par. Stau asa cateva ore (fac asta cand nu e al meu acasa pentru ca l-as soca iremediabil:))) si apoi ma spal bine. La restul spalarilor am grija sa nu ma zgarcesc la masca de par din comert (chiar, mai vreau sugestii de masti de par bune ca parca mi s-a luat de Kallos.U already know, sa fie pret de "supermarket")

Mai sunt si alte "trucuri" de urmat cand vrei sa ajungi la plete bogate, but I am sure you all know them!! Va tin la curent cu evolutia. E posibil sa ma vedeti postand mai des despre par acum ca a devenit o noua obsesie de-a mea. I go through phases like that!!

Share:

5 comentarii

  1. Good luck :P
    Eu sunt scurta de 1 an jumate, era cat pe ce sa il las sa creasca, pana am ajuns azi pe scaun si am zis sa il scurteze, ca sa aiba forma :))
    Nu ma vad cu par lung prea curand, poate in 5 ani :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi place mult un serum de la Pantene care cica e pentru culoare, dar eu il aplic si pentru ca lasa parul foarte fain. Eu am parul uscat tare la varfuri, are tendinte frizzy extrem de enervante si serumul asta il mai domolea.
    Acum am masca de la GLiss, Ultimate Repair, mi se pare faina si asta, dar nu stiu, parca nimic nu e suficient pentru varfurile mele "de sarma"...

    RăspundețiȘtergere
  3. Si ai scapat de obsesia cu ojele? :)) Nici mie nu-mi place perioada dintre tuns scurt si crescut mai lung.. Cel mai scurt am fost tunsa bobo si tin minte cat m-am chinuit sa il las sa creasca, sa pot uniformiza layerele.. Acum e lung si as vrea o schimbare, dar nu renunt la lungime si in niciun caz nu imi mai fac breton! :|
    pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ei lasa ca nu e dracul asa de negru:)Pt ca am avut si eu o perioada ca a ta ,pot sa iti dau niste sfaturi:
    - in primul rand,investeste intr-un ser de calitate pt varfuri.E un MUST! Cu cat varfurile sunt mai sanatoase,nedespicate,netocite,cu ata poti sa bagi foarfeca mai rar in el.Adica,de la 3 luni poti sa o lungesti asa cam pana la 6luni.Dar numai daca varfurile arata ok le poti lasa pana la 6 luni

    -Cumparati bentite,clame frumoase, funny cum vrei tu,care te vor scoate din monotonia si nervii unui par care nu are o forma bine definita.
    -gaseste un stilist bun caruia atunci cand te duci la el sa iti ia varfurile,explica-i CLAR ca tu vrei sa-l lasi sa creasca,deci sa iti ia doar varfurile
    -vitaminele pt par sunt bune,ia-le la intervale regulate
    - am citit/auzit la multe fele ca tinctura de ardei iute(se gaseste la plafar) ar face minuni in cazul in care vrei sa iti creasca parul mai repede.Atunci cand vroiam eu sa imi creasca parul insa,nu auzisem de metoda asta,deci nu am ncercat-o.Cred insa ca merita sa o incerci.
    Cam atat imi vine acum in in minte.O masca buna(eu ma impac bine cu ea) e cea de la Pantene pt par degradat.Imi place ca nu mi-l pleosteste dupa o zi,ca alte produse pt par degradat.Si la final...MULTA RABADARE!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am zis ca-l las sa creasca pentru nunta.. si a crescut... foarte lung... pana la mijloc... si acum ar trebui taiat ca si asa nu are forma dar nu pot!! nu ma lasa inima! sunt sigura ca voi plange dupa el, chiar si dupa 2-3 cm. si e tocat de la ondulatoarele si placile din ultima luna.. dar tot nu-mi vine...

    RăspundețiȘtergere