My Essence nailpolishes

Pentru ca tot au inceput sa se stranga tot mai multe oje la mine in cutie (curand cutia va avea un plural pentru ca a devenit neincapatoare:D)m-am gandit sa va mai arat si voua cate ceva ca sa va clatiti ochisorii si sa va creez pofte dubioase.

The Skittles family, ojele Essence, intrate in posesia mea prin dragalasenia unei prietene. Ma obsedau in ultimul hal. Cu unele din ele v-am aratat NOTD-uri. Nici nu mai stiu care au fost pe aici si care nu, iar datorita inteligentei mele (not) de a nu pune tag-uri la postari nici voi n-o sa le gasiti foarte usor.

Acum vi le prezint in poza de grup si va spun cate ceva despre ele.



Sooo, sunt cremoase si acopera foarte bine unghia din doua straturi. Cred ca singurele probleme le-am avut cu oja albastru inchis (Just Rock it!) si cu cea verde inchis (Trust in Fashion). La ele au ramas ceva dungute atunci cand nu am avut grija.

Se usuca foarte repede si au finish lucios. Problema e ca pe unghiile mele nu rezista mai deloc (but then again la mine nu rezista mai nimic, nici OPI, nici China Glaze...). Avand in vedere ca imi supun unghiile la socuri mecanice si le terorizez cu apa si detergenti zilnic e posibil ca vina sa nu fie a ojei. Stiu persoane la care tin foarte bine. La mine dupa o zi e vorba de major chipping si trebuie sa le sterg daca nu vreau sa arat ca venita de la cooperativa agricola.

Just Rock It si Trust In Fashion care mi s-au parut mai problematice la aplicare au din pacate o problema si la sters. Mai ales Trust in Fashion pateaza RAU. Nu am patit asa ceva cu nici o oja pana acum. Sterg ca de obicei unghia si ma trezesc ca am verde cuticula, pielea de pe buricele degetelor si bineinteles unghia. Si da, folosesc base coat! Mister...Ma enerveaza chestia asta pentru ca imi place enorm culoarea si as purta-o mult mai des dar perspectiva unor degete spanacii cam doua zile nu ma da pe spate!:(

Gama de culori e extra super faina si pot sa va spun ca si cu micile probleme intampinate tot as mai vrea vreo cateva nuante de la ei.(Chiar cred ca am o problema!!)Ahhhh and I love the tiny bottles!!Mi se pare foarte fain ca nu e cantitate enorma pentru ca riscul sa se usuce e mai mic. Si sunt simpatice foc asa!!

Daca aveti ocazia eu zic totusi sa le incercati!Pretul e ok si nu pierdeti nimic daca le testati. Dupa cum cred ca stiti deja puteti pune mana pe ele daca mergeti prin Germania, Italia, Belgia, Cehia (mai sunt sigur dar eu astea le stiu..) sau daca aveti prieteni prin tari straine sau turisti dornici sa va aduca suveniruri diferite de magnetii de frigider:P

Ce parere aveti despre Essence??Ati incercat ceva de la ei??Va tenteaza ojele lor?Daca da, ce nuante v-ati lua??

Nailpolish mad Deena

Share:

13 comentarii

  1. Cat de mult de uraaaasc!ai culoarea pe care o tot visez de un an si tot nu reusesc sa o gasesc:(

    RăspundețiȘtergere
  2. Care e aia???Eu mai vreau vreo 6 nuante de la ei=)) dar cred ca ma abtin!!Desi e posibil sa am cum sa pun mana pe ele si atunci....

    RăspundețiȘtergere
  3. Omg :X ce culori :X I'm in love :D
    eu de la essence am incercat un ruj si un fard duo pe care le ador ;)) dar oje inca nu :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Fac cu inima aici. Sunt superbeeeee!
    Sa le folosesti sanatoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Aoleu cum arata primele 5 !!! Ma ia cu ameteala cand le vad ...sunt superbe!! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place 1 , 3 , 6 , 8 , 9.....siiiiii 2 , 4 , 5 , 7 , 10 , 11...

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca ghicesc toate nuantele , imi dai un premiu?:D


    Acum serios, daca vreti ceva, vi le pot aduce.
    Intrati pe Moniques-blog.de, si veti gasi acolo toate detaliile:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt superbe absolut toate! Sa le folosesti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu am de la ei Out of my mind, si Shiny Goddess; plus multe din colectiile limitate:D

    RăspundețiȘtergere
  10. Vai, cat sunt de frumoase!
    Toate, toate!
    Pana acum nu am incercat nimic de la Essence pentru ca nu am avut de unde sa le cumpar :(

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce frumoase sunt! Imi plac tare mult primele 6 si acel bleu. Eu am doar o oja Essence, Meet me now e nuanta si seamana mult cu movul tau (poate e chiar aceeasi:) ). Sunt foarte incantata de ea, calitativ, cu siguranta as mai lua cateva nuante.

    RăspundețiȘtergere