New toy!!:)

Mi-e dor de blogging-ul inceputurilor cand postam orice machiaj oricat de penibil, cand faceam review la fiecare chestie pe care o testam si ma entuziasmam live, in direct si neinregistrat pentru fiecare noua achizitie. Bine, mi-e dor si sa pot sta nestingherita la calculator cam la orice ora imi tuna mie si sa nu risc sa incep o postare si sa o abandonez din cauza de alte cele mai urgente. Ehh, am decis ca poate nu e asa greu sa fac asta!!

Asa ca vin doar sa va arat de ce sar in sus si in jos de doua zile. O prietena draguta s-a gandit sa imi faca un cadou extra super nimerit. Si uite asa m-am ales cu paleta Sleek-Sunset:X:X!!See, daca iti doresti ceva Universul comploteaza sa primesti:))Ii multumesc pentru "bunatatea" pe care mi-a trimis-o. I promise I will love it and use it wisely!!

Pozeeee, nu ca n-ati fi vazut in toata blogosfera.






Refuz sa fac swatchuri, oricum au iesit culorile destul de fidel (culmeeeea). Daca vreti just google it si o sa gasiti muulte imagini concludente. O sa ma apuc sa ii fac test drive si va arat ce poate (sigur poate multe ca deja am nspe combinatii in cap). Fardurile sunt printre cele mai fine si mai vibrante ever used by me. La modul atingi cu varful dejtului si kabuuum culoare maxima!Si zau ca e senzatia aia ca ai atinge satin cremos=))Imi place foarte mult textura lor. Dupa ce le pun si pe ochi (?ma rog, pleaope) va anunt daca mi-am schimbat parerea.

Singura chestie care m-a lasat un pic in ceata a fost dimensiunea paletei. Damn macro pictures. Si uite ca si eu am facut greseala de a nu pune un obiect de comparatie pe langa. Will do that. Paleta e puuutin mai mare decat palma mea. And I have small hands. Nu ma plang though, e foarte simpatica asa.

Problema reala intervine abia acum: now that I have touched Sleek I KNOW FOR A FACT that...I want moooooooore!! Dar nup, nu e voie pentru ca sunt din nou la "cura". Va povestesc eu altadata, hai sa nu ma intristez acum, inainte de culcare!!

Pupaturi de noapte buna cu crema de galbenele pe buze:))

Deena

Share:

5 comentarii

  1. Buunna alegere a facut prietena ta, e mega faina paleta , sa o folosesti cu spor !

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult Sunset, e pe lista. :))

    Pupicei!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa o folosesti cu drag si spor!
    Eu inca pendulez intre asta si Oh so special :D
    Pupici pentru pitica!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aaaaaaaa naaaaaaiiiiisssssssssss :D
    Sa o folosesti cu placere!
    In sfarsit imi dau si eu seama de marimea paletelor. OMG, CAT PALMA? Son, I am disappoint :(
    M-am mai dezumflat in legatura cu paletele Sleek, dar lasa ca e de bine, less money to spend :))

    RăspundețiȘtergere
  5. are niste culori superbeeee...abia astept sa vad machiaje cu ea...sa o folosesti cu drag...

    RăspundețiȘtergere