Old but lovely NOTD

Am spus cat de mult iubesc matifiantul Flormar??Well...MULT!!Manichiura pe care o vedeti azi are deja a fost purtata cu mandrie acum vreo doua saptamani. Dap, de atunci n-am facut nimic atat de interesant incat sa merite aratat.



Sorry for the blurry, crappy pic, dar aparatul meu n-a vrut sa colaboreze la momentul respectiv. Sper sa va puteti da seama cu ce avem de a face.

M-am holbat in zilele alea la unghiile mele mai mult decat am facut-o vreodata in viata mea!!Avand in vedere ca pana acum cateva luni daca vedeam unghii matifiate ma lua cu fiori de neplacere asta e cel putin ciudat, nu??

De asemenea, am impresia ca matifiantul prelungeste viata ojei pe unghii. Eu una n-am mai "patit" sa imi reziste oja 4 zile.

Share:

4 comentarii

  1. Si mie mi-a fost foarte drag cand am pus manuta prima data pe el;)).
    Voiam sa te intreb daca cumva verdele de pe unghiile tale e cumva cel de la Trendy, sidefat?

    RăspundețiȘtergere
  2. Whisper indeed it is:D:D
    Maria si eu iubesc culoarea asta!!Si mai am una sidefata de la Trendy pe care abia astept sa o matifiez pentru ca fac pariu ca va arata cam tot asa de genial:))

    RăspundețiȘtergere