luni, 26 septembrie 2011

Out with the old:P

Pentru ca demachiantul bifazic de la Balea (a 3-a sticla) isi da zilele astea ultima suflare am decis sa mai schimb si eu. Pentru ca nu m-am indurat inca sa dau 20+ lei pe L'oreal am zis ca nu strica sa testez Farmecul. L-am luat de la un "butic" aproape de casa, am dat 9 lei pe el(habar nu am daca e mai ieftin prin supermarket). Pana la urma are cu 50 de ml in plus fata de Balea, asa ca mi se pare un pret corect.



Sper sa imi placa, am sperante mari pentru ca am citit destule review-uri pozitive. Cel de la Balea a fost super ok, dar parca lately ma plictisisem de el. Si posibil ca dupa cateva luni de demachiat cu demachiant special sa imi fi pierit entuziasmul initial pentru ca parca nu mai curata asa bine.Stiu ca e imposibil, dar hey asta sunt eu, cu imaginatie bolnava:))!

I will let u know ce parere imi face dupa ce il folosesc o saptamana-doua. (Intai o sa termin demachiantul Balea pana la ultima picatura, ca doar asa am promis, nuuu??)

Aaaa da...si fireste ca mi s-au lipit si astea de mana. Glitter maniac. In apararea mea pot spune ca au fost dirt cheap!!Sunt curioasa cum arata si cum se comporta pe gherute. N-am mai avut niciodata oja Madonna:P





The blurriness picks up all of the spaahhkleee!!:P




Glittery goodness!!!:X:X:X

Your glitter freak,
Deena

7 comentarii:

  1. arata super ojele:X iar demachiantul asta farmec il folosesc si eu acum:)si tot de la balea am trecut:))sper sa ti placa..eu sunt incantata de el+ca nu prea folosesc produse farmec(inafara de oje)as ca am fost placut surprinsa

    RăspundețiȘtergere
  2. misto tare ojele!! o am si eu pe cea mai inhisa de vreo 4 ani, cumparata a doua oara pt ca mi-o sparsese colega de apartament. sunt curioasa daca mai e buna

    RăspundețiȘtergere
  3. Folosesc demachiantul farmec, imi place desi nu pot face o comparatie intre el si altele de acest gen.

    RăspundețiȘtergere
  4. Deena, o mare rugaminte: poti sa setezi in asa fel incat sa se poata comenta si cu open ID? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place maxim blogul tau!Am stat pana la 3 dimineata sa-ti citesc blogulu si tot nu l-am terminat!Demachiantul Farmec bifazic pt ochi e super bun si isi merita banii!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. eu sunt fana farmec:X e cel mai bun so far

    RăspundețiȘtergere
  7. Demachiant Farmec folosesc si eu. In Cora Militari costa cu 2 lei mai putin. Imi place foarte tare, sunt la a3a sticla.
    Superbe ojele.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere