joi, 22 septembrie 2011

Project use it up/10 pan-whatever pan

Sa va povestesc zic eu cum mai stau cu "organizatul si consumatul".

Aici va spuneam ca ma apuc de blogger support cu Claudia care era pusa pe fapte mari apropos de consumat produse. Intre timp ea si-a facut curat prin cosmeticale si n-a mai spus nimic de mica noastra provocare. Va mai spuneam si aici niste mici "secrete" pentru consumat diverse din colectie. Oh well, azi revin cu o postare pe larg. E posibil sa ma repet cu unele chestii, dar sunt intr-o pasa de "aranjat lucruri" si pentru ca m-am inhamat la o chestie pe termen lung m-am gandit sa impartasesc si cu voi, poate va inspir.

Soooo, am decis ca eu cu "no buy-ul" nu prea am sanse. Sunt genul de om care daca e intr-o pasa proasta isi ia un ceva de 10 lei si isi revine. Stiu stiu, ingretosator!! Pe de alta parte mi-e ciuda rau ca am colectia ditamai si in ultima vreme ignoram absolut totul din ea din lipsa de timp. Asa ca am luat masuri. In primul rand mi-am impus sa revin la ritualul dinainte de bebe si anume:wear some makeup everyday. Chiar daca in unele zile makeup e numai un pic de mascara si lipgloss.

Am stat eu si m-am gandit si mi-am facut propriile reguli. Intr-o cutie (da da, are imprimeu de Craciun:P) am pus toate produsele care sunt zdravan folosite deja. Nu doar 10. Am pus cateva farduri, rujuri, blush-uri, creioane de ochi. Am pus cateva din fiecare ca sa am diversitate. De ce>??Pentru ca mi-am propus sa le consum intai pe astea. Cum termin ceva din cutiuta iau un altceva din trusa aia mare si il inlocuiesc. Asta nu inseamna ca nu folosesc si alte produse decat cele din cutie. Ar fi tembel. Nu, doar ca imi impun sa folosesc zilnic cel putin doua trei produse dintre cele care deja sunt "chinuite".



Dupa cum vedeti am ceva performante. Ma intreb cat va dura pana o sa consum un fard intreg. Chiar, voi ati reusit vreodata asa ceva??Bine, in afara de nuanta de highlight, ca din alea am consumat si eu vreo doua. Si cu blush-urile imi pun unele intrebari, dar nu ma las.




Cert e ca mi-am dat voie asa:la doua produse consumate entirely am voie sa imi cumpar ceva nou! Asta e in afara de esentiale. Ca daca mi se termina toate fondurile de ten (n-am decat doua de fapt si in curand raman numai cu unul) n-o sa stau fara.Eu zic ca e rezonabil. Ahhhh tin sa precizez ca ojele inca nu se pun, nu reusesc sa manifest deloc self control in domeniu desi lucrurile incep sa se agraveze si aici.

La capitolul produse de ingrijire mi-am propus o regula simpla. Sa raman cu cate un singur produs din fiecare. Asa ca acum sunt in curs de consumat geluri de dus si lotiuni de corp. O sa cumpar fix cand mi se termina ceva. La produsele de ingrijire a fetei si parului e simplu ca n-am fot niciodata maniaca, dar la gelurile de dus si lotiuni de corp e un pic trist pentru ca imi cam placea sa le adun. Ehhh...am ajuns la 2 geluri de dus si vreo 3 lotiuni. Ceea ce pentru mine e maaareee realizare!

Inca o portita de scapare: cadourile. Puteti sa fiti convinse ca daca cineva imi da vreun produs de machiaj sau de ingrijire in dar o sa il iau cu amandoua mainile si o sa plang de fericire (like I always do!)I am cheeky pentru ca al meu sot nu stie niciodata ce cadouri sa imi ia si ma intreaba. Si atunci eu il trimit pe blog la sectiunea de "wishing for"=)) I'm not buying them myself. Or maybe I am:)) Cert e ca nu o sa sar calul.

Nu am un termen anume in care sa fac chestia asta. Eu mi-am propus sa o fac cam tot timpul. Acum sa vedem daca imi iese. Probabil la un moment dat ar trebui sa bag chiar si no buy ca nu sunt chiar asa saracuta in cosmetice ca sa ma simt vaduvita, dar nah!!Nu vreau sa ma pedepsesc prea tare!

Am facut si un pic de purging, am aruncat vreo doua rujuri dubioase, am mai "donat" niste farduri. Probabil in comparatie cu alte colectii a mea e puiut, dar faptul ca a inceput sa se reverse din beauty case e semn rau.

So, cum va suna??Ati incerca asa ceva??Vreti sa va arat cand reusesc sa termin diverse produse si sa va povestesc despre ele? Cat de des reusiti sa terminati un produs cosmetic>??Care sunt acele produse?

Astept orice intrebari de la voi.If u want to join on the madness, va astept!!

15 comentarii:

  1. Cred ca singurele produse care am reusit vreodata sa le termin inainte de a fi bune de aruncat la gunoi sunt fondul de ten (cel mineral, ca au ajuns mult lichide la gunoi) si rimelul. In rest, nada.

    RăspundețiȘtergere
  2. Uh ahhh Anca, grav!!!:P Fdt culmea dar eu nu il prea termin. Cand e pe final tind sa il abandonez si sa cumpar altul. Silly, I know!! Rimelul la fel, il folosesc, imi iau unul nou sau primesc unul nou si il dau uitarii pe cel vechi pana trebuie sa il arunc fiindca e uscat!
    In schimb termin pudra, mai mereu. Cred ca am consumat vreo 5 bucati de Stay Matte. Acum am una de backup si mi-am jurat sa cumpar altceva data viitoare ca deja sunt prea conservatoare=)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Rimelul e singurul pe care l-am terminat.. si s-a mai intamplat minunea o singura data cu o pudra care am folosit-o pana la ultimul firicel mineral :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce idee buna,numai ca eu nu as avea ce sa pun incutiuta ca mi s epar toate sac fara fund:)) Fondul de ten il mananc pe paine iarna si am terminat si eu un blush dar era unul mic, de la essense,nuanta Glow(mi l-as cumpra din nou dar as incerca si altceva) Glossuri am mai terminat dar demuuult. Creme de corp,geluri de dus nu se pun ca alea chiar ca sunt consumabile.
    Te felicit pentru vointa1 La cat mai multe cadouri :-" :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu nu prea termin nimic...dupa ce ajung cam pe la jumatate,intru in panica ("mi se termina,sa nu raman fara!!!!"),si imi cumpar altceva. Evident ca de curiozitate incep prosul nou,iar cel vechi expira linistit (chiar daca a fost un produs bun si am fost multumita iar cel nou nu e asa grozav,nu-i nimic,mai experimentam,il cumpar si pe al treilea). Si mai am un obicei ciudat. Daca am un produs care-mi place mult,il folosesc rar,in loc sa ma bucur de el. Si asa am aruncat cateva rimeluri foarte misto pentru ca se uscasera.
    Eu nu cunosc o fata (oricat de restrans ar fi bugetul) care sa detina o trusa de farduri,sau doar 1 oja,sau doar 1 ruj.
    Cat despre cremele de corp...aici e alta poveste:)) .Le cumpar din simplul motiv "de capsini/vanilie/corcoduse nu am!!!" si uite asa se mareste colectia...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ar fi foarte tare o postare gen "end of life" dupa temrinarea unui produs cu un mic review. Ia-ti niste stickere sau un marker si scrie pe produs data la care intra in "whatever pan project" si iti faci o idee si cat ti-a luat sa-l termini :D

    SI eu sunt oblicagtoriu intr-un programd e genul, insa targul de la Romexpo ma face sa patimesc.
    Insa ama numite produse din care chiar ma unul si nu iau altul decat daca il primesc cadou:
    - din 6 mascara am ramas cu 2
    - din rujurile care nu le folosesc le fac cream blush
    - cateva pudre (INCA mai am pulberea Oriflame, Farmasi-care o folosesc uneori din cauza mirosului, hd de la elf si complexion perfection..... time to cleanul here)
    - am cateva blushuri insa din pacate revin mereu la ruby rose 15 si celelalte nu au sanse to hit pan
    - un bronzer and i feel proud
    - am cateva monouri/mini palete BUT, different color, deci nu se pune.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am incercat si eu, dar nu merge.. Trebuie sa ma alimentez constant cu cate ceva, dar arunc sau dau din cele pe care nu le folosesc :) Eu pana acum am reusit sa termin fdt, rimelul, blushul (m-a tinut 1 an!) si un luciu de buze. Asta in afara de esentiale ca demachiant, crema de fata, etc :))

    RăspundețiȘtergere
  8. buna organizare ! seamana cu..hotararea mea...da' nu garantez ca ma tin..:)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu am terminat doar o parte din culorii din trusele mari de machiaj, dar cam atat.

    RăspundețiȘtergere
  10. He heee, ce stii tu, le-am si terminat pe unele....doar ca lipsa crunta de timp a dus la lipsa cruntad e postari, o sa fac una cu update mai clar.
    Dar sa stii ca proiectul cu the curatenie mi-a facut foarte bine, am aruncat foarte multe produse si unele le-am cadorisit, m-am simtit usurata la finalul "procesului" :D!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  11. God, ai vointa! :)))Good luck with it...eu nici nu ma agit, stiu sigur ca n-as fi capabila :))puup!:*

    RăspundețiȘtergere
  12. Alexandra, buuun asa:))

    Whisper, sa vedem cata vointa o sa am. Momentan fac asta de vreo 3 saptamani si merge ca unsa treaba!!Deja mi se termina vreo 5 chestii:D Sunt consumabile gelurile si lotiunile, dar cand ai colectie...e cam aiurea:P

    RăspundețiȘtergere
  13. Ana, tare "strategia ta" cu intratul in panica. Eu patesc asa daca e un produs care imi place mult si care nu se mai gaseste pe piata sau e prea scump pentru momentul respectiv. Cu cremele de corp exact asa am fost si eun intr-o perioada. Aveam de la 10 in sus. In ultimii doi ani insa cred ca mai mult de 5 n-am avut. Ceea ce tot multicel e:))

    Moony, exact la asa cevama gandeam si eu. Sa pozez "decedatul"(btw care e faza cu pozele la mort???) si sa spun cate ceva despre el. Uuuuu, pai esti destul de cuminte ma!!Lasa ca ajungi tu in Uk si te apuci de shopping:P

    RăspundețiȘtergere
  14. Lauren si eu sunt cu "alimentatul", dar imi iau cate o oja si trece:))Sau o dau pe accesorii si ar fi cazul sa imi iau si eu de imbracat si incaltat.=))


    Coco hai ca poti, te sustin!!:D

    Katherine bune si culorile terminate in truse. 120-ul meu de exemplu arata aproape neatins:))

    Claudia dear, mi scuzi:P Te astept atunci cu postarea aia:D Stiu cum e sa ai perioada extra agitata si fara timp si chef de blog. Asa sunt eu mereu:))

    Koko, ai fi surprinsa ca se poate. Daca te bate gandul vreodata start small: 1 produs-2. Si eventual try it cand vrei sa iti iei ceva "mare" pentru care trebuie investit. Daca nu, just enjoy the makeup u have and the one u'll buy:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Lauren si eu sunt cu "alimentatul", dar imi iau cate o oja si trece:))Sau o dau pe accesorii si ar fi cazul sa imi iau si eu de imbracat si incaltat.=))


    Coco hai ca poti, te sustin!!:D

    Katherine bune si culorile terminate in truse. 120-ul meu de exemplu arata aproape neatins:))

    Claudia dear, mi scuzi:P Te astept atunci cu postarea aia:D Stiu cum e sa ai perioada extra agitata si fara timp si chef de blog. Asa sunt eu mereu:))

    Koko, ai fi surprinsa ca se poate. Daca te bate gandul vreodata start small: 1 produs-2. Si eventual try it cand vrei sa iti iei ceva "mare" pentru care trebuie investit. Daca nu, just enjoy the makeup u have and the one u'll buy:)

    RăspundețiȘtergere