Tag-Get your freak on!

Stiu stiu...iar m-am dat la fund=)) Daaaar am gasit pe blog la MakeUp your mind tag-ul asta care mi s-a parut foarte simpatic de cand l-am vazut pe Youtube. Asa ca m-am decis sa il fac my comeback post (a cata oara??)Si ce daca nu am fost tag-uita oficial??M-a oprit asta vreodata?? So let's get the party started!!

#1. What's a nickname only your family calls you?
Hmmmm, sincer porecle actuale "in familie" nu am. Mi se spunea "maimuta" de catre mama dar nu se pune nuu??Oricum nu imi mai spune asa de ceva vreme. In schimb am avut muuulte porecle in generala si liceu. Asa multe de nici nu vreau sa imi amintesc=))!Dexter(porecla initiala era Dee-dee, Deena and stuff si s-au gandit ca Dexter e mai fain), Ratoiu' (de la fostul nume de familie), Donald(derivat de la ratoiu'). Bine, am avut si unele mai jenante dar prefer sa nu le mentionez aici.

#2. What's a weird habit of yours?
Maturatul obsesiv??No, really, in ultima vreme ma trezesc ca de vreo 4 ori pe zi pun mana pe matura si fac sa dispara orice chestie dubioasa pe care o semnalez intre aspirarile zilnice. Sunt convinsa ca am multe altele pe care nu mi le amintesc acum:))

#3. Do you have any weird phobias?
Ciudate chiar nu. Din astea uzuale: frica de inaltime, de gandaci, de sobolani, de criminali!!Most common things. Aaaa da...si de batranete si boala, but that's an ugly one!!

#4. What's a song you secretly LOVE to blast && belt out when you're alone?
Nu tin secret nici un cantec!!:PEventual cand ma pun pe ascultat manele=))(just jokin'-kind of) Am acum scuza perfecta sa ma batai pe orice-trebuie sa o distrez pe fii-mea. Asa ca o sa dansez prin casa pe orice de la "In padurea cu alune" pana la"Danza Kuduro" si ce-o mai fi ritmat si de Pampers miscator

#5. What's one of your biggest pet peeves?
Mirosul de transpiratie!!E elementar draga Watson ca trebuie sa ne spalam si cu toate astea nasul mi-e agresat zi de zi in cele mai diverse locatii de cele mai diverse categorii sociale! Transpiratia e naspa, ori sub tricou de bazar ori sub toala de firma!!

#6. What's one of your nervous habits?
Ma incrunt si styramb din buze. Si da, deja incep sa am riduri de expresie, multumesc de intrebare. Uneori mai batai si din picior sau bat tactul cu degetele pe masa.

#7. What side of the bed do you sleep on?
Daca e pat lipit de perete clar eu dorm la margine!Daca nu simt ca ma sufoc.Daca e pat de mijloc, nu prea am preferinte. De obicei se nimereste sa dorm pe partea care e opusa ferestrei.:P

#8. What was your first stuffed animal && it's name?
Hmmm, primul primul de cand eram bebe nu stiu, dar primul pe care mi-l amintesc a fost un urs Panda pe care il chema Teddy(smart, ah??)

#9. What's the drink you ALWAYS order at starbucks?
Fresh de portocale. Dar nu always..Mai iau si cate o nebunie cu cafea.

#10. What's the beauty rule you preach.. but never ACTUALLY practice?
Mhhhmm, nu ma dau mereu cu crema de corp, nu beau suficienta apa, nu imi spal pensulele suficient de des, mai zic??

#11. Which way do you face in the shower?
Sunt cu moaca inspre dus mereu.

#12. Do you have any 'weird' body 'skills'?
Sunt anormal de flexibila. As in: eu sunt totalmente antitalent la sport. De cand ma stiu. Si in generala si in liceu am lasat profesorii de sport masca cu faptul ca nu reuseam sa ma dau nici peste cap cum trebuie si aterizam in niste pozitii in care ei sustin ca orice om normal ar fi avut membrele si gatul rupte. Not me. Intr-o vreme reuseam sa stau in Lotus lejer, fara sa ma stresez, reusesc sa imi indoi talpile in niste unghiuri neobisnuite. Cred ca puteam sa ma fac circar daca exersam putin

#13. What's your favorite 'comfort food'/food thats 'bad' but you love to eat it anyways?
Haaa!!Numai una??Cred ca cel mai frecvent dau iama in paste sau in ciocolata. Nu ca nu ar pica bine o portie de Crispy strips, sau o felie de tort cu nuca de la Redal Cafe...Ahhh la naiba salivez la ora asta!!

#14. What's a phrase or exclamation you always say?
Am multe. In perioade diferite. Momentan e o chestie care il enerveaza pe al meu sot. Incep si povestesc ceva si spun "si lalalalala". M-ar strange de gat!!Nu stiu de unde si de ce am luat-o pe asta dar sper sa scap iute de ea. In rest spun des "frate", "serioooos??", "nu mai poooot!!":))

#15. Time to sleep- what are you ACTUALLY wearing?
Depinde de stare. Am juma de raft cu tinute de dormit: de la pijamale cu vacute, la tricouri lalai si pantaloni scurti, la camasi de noapte de bumbac, la camasi de noapte de saten si dantela. I'll surprise myself!:))

Nu tag-uiesc pe nimeni, preluati-l voi!!Nu vreau sa simta cineva ca are "teme". Just do it and have as much fun as I did!!:*

Kisses from the freaky Deena!

Share:

5 comentarii

  1. Ma bucur mult ca l-ai facut. Alta cu picanteriile alea de la KFC :))

    RăspundețiȘtergere
  2. La 7 ne potrivim perfect, am crezut ca's singura "ciudata" :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesante tagurile ca mai afli noutati despre oameni! Imi place modul tau de a scrie, esti asa energica, transmiti asta prin scris.
    Te pup, si o pup si pe pitica!

    RăspundețiȘtergere
  4. oh doamne la cate ne potrivim :))))...am ras putin..sper ca nu te superi :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci punctul 7...exact asa sunt si eu. :)) Nu suport sa dorm la perete,la fel, parca ma sufoc (ce e ciudat e ca numai la perete vroiam sa dorm cand eram little lol).

    Iar daca e un pat pe mijloc, prefer sa dorm langa geam, unde e lumina. Am ceva cu lumina naturala. :))

    Cand o sa "fiu mare" si o sa am casa mea, imi doresc sa am perete in sufragerie format doar din geamuri. :X:X:X

    Pup!:*

    RăspundețiȘtergere