marți, 27 septembrie 2011

Time to say goodbye - episode I

Iata ca azi va prezint doua victime ale procesului meu de consum si micsorat colectia nesimtita: fondul de ten Revlon Colorstay si gloss-ul ELF in nuanta Goddess. They are over and done with! Ce se vede in sticla de fond de ten nu mai curge nici de frica iar glossul desi mai are un pic in capat e mort. Strang de el din toate unghjiurile si nu iese nimic. Prea multa bataie de cap!!As putea sa il tai ca sa folosesc si ultimul miligram, dar pentru un produs de 8 lei si-a extra facut treaba si chiar nu simt nevoia sa fac munca suplimentara.



Sa va spun cate ceva scurt despre ele.




Fondul de ten e varianta pentru Combination/Oily skin. Sunt sigura ca ati citit gramezi de review-uri la el, majoritatea pozitive. Mi l-am luat pentru ca vroiam un fond de ten cu acoperire mare (asta era acum un an si un pic cand sarcina isi facuse de cap cu tenul meu) si sincer eram curioasa sa vad daca o sa imi placa pe atat pe cat era de laudat. (Aaaa da si l-am luat pentru ca l-am gasit la oferta la vreo 40 de lei:P)

Mi-am luat 220 Natural Beige, nuanta care s-a dovedit un pic cam inchisa pentru mine. Vara hai, treaca mearga ca il blenduiam bine, mai dadeam cu bronzer pe unde erau diferente ciudate...dar toamna si iarna?? Ehhh in momentul de fata tenul meu e intr-o stare tare buna (sa nu-i fie de deochi!!), in afara de pori cam mari. Si nu mai simteam nevoia de super acoperire. In majoritatea zilelor folosesc doar pudra si gata! Dar mai aveam cam jumatate de sticla si am zis hai sa il dau gata! Si l-am facut...tinted moisturizer. Mai exact puneam in fluidul hidratant de la Olay pe care il folosesc in fiecare dimineata doua trei picaturi de Colorstay. Amestecam in palma si aia era. Tinted moisturizer!! A ,ers foarte bine schema asta!

In stare originala acopera de nu e adevarat. Cam prea bine. Se usuca iute si trebuie sa il intinzi rapid si cu skill daca nu vrei sa ai urme pe fata de la degete sau pensula/buretel. Dupa o vreme prinzi miscarea. Eu una nu luceam de la el nici dupa 5-6 ore. Ce mi se parea ciudat vara era ca imi ieseau niste brobonele de transpiratie "prin el". Nu stiu cum sa explic, dar de exemplu in zona din jurul gurii daca transpiram fondul de ten nu se ducea. Ma trezeam cu brobonele pe el, ca si cand "m-ar fi plouat". Whatever!

Se demachiaza greu. GREU. Orice demachiant are de munca la fdt-ul asta. So be warned!

I hate the crappy packaging!!Daca avea o pompita pentru dozare sau era intr-un squeezy tube era perfect. Asa cu "gaura" not so much. De cele mai multe ori (mai ales cand era plin) ajungeam sa torn mai mult decat aveam nevoie. Risipa. Plus ca era cam messy gur sticlei mai mereu. Aaaa daaa, un plus totusi pentru ambalajul foarte rezistent. Sticla scapata pe gresie de n ori si totusi a rezistat cu brio!!Big plus avand in vedere ca eu sunt cam neindemanatica!

Ce m-a deranjat iar dar am trecut peste: mirosul. Pute un pic cam tare a spirt.Mdeah!!U can get used to it, dar nu e placut! Tenul meu a reactionat bine la produsul asta dar sincer nu stiu daca l-as mai cumpara neaparat. Nu e holy grail pentru mine.

Daca va doriti acoperire mare si rezistenta super e pentru voi! Make sure u colour match exactly pentru ca la cat de dificl de aplicat e mai ales la primele folosiri o sa va blestemati existenta (like I did) daca nu il nimeriti exact!




Gloss-ul Elf-nu stiu exact cum ii spunea, Shine ceva..in nuanta Goddess. 8 lei. Good gloss for the price!I would say really nice!:D E un roz deschis cald cu niste tente de "shimmer" auriu subtil. E genul ala de gloss care arata bine cam cu orice machiaj si cam pe orice culoare de piele. Mi se pare bun de tinut cu tine si aplicat on the go chiar si fara oglinda:P Genul de gloss pe care il "trantesti" pe buze cand nu ai chef de prea mult machiaj.

Acum vin minusurile. Miroase dulce dulce. Cica a struguri. O fi. nu ma deranja foarte tare in prima faza dar cand am inceput sa il folosesc extrem de des jur ca ma lua greata de la miros. Si nu sunt foarte sensibiloasa la asa ceva! Eu zic ca are si gust dulce. Alte persoane zic ca am eu nebunii in cap si ca nu are gust. E semi sticky, nu la fel ca nuanta Juiced Berry de exemplu (e si aia in curs de folosire si condamnare la pieire), nu deranjant pentru mine., but I can see many people hating the texture! Pentru cat costa nu aveti mare lucru de pierdut, puteti sa il adaugati in cos daca faceti o comanda la Elf. Nu sunt sigura daca l-as recumpara pe asta(poate da) dar s-ar putea sa incerc alte nuante din gama asta! Eventual o sa cumpar un snop pe post de "stocking stuffers:P:P:P" de impartit in stanga si dreapta de sarbatori.

'Nuff said ca si asa am scris un kilometru si chiar nu era asta intentia mea!

7 comentarii:

  1. oh Doamne,cat te inteleg cand vine vorba despre sticluta fara pompita de la ColorStay. Enervant packaging! Cand mi s-a terminat sticluta de la primerul Sephora, a fost o bucurie enorma! Imediat am ''trantit'' Colorstay-ul in ea:)

    Super blog. Si super postari. Te pup
    Simona

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu te inteleg cnd vine vorba de colorstay..daca avea pompitza era fdt perfect:)si eu patesc chestia cu transpiratia..daca transpir ziki ca m am stropit cu apa pe ten:))pur si simplu ies picaturi de apa prin el,insa el rezista eroic si nu se misca de acolo fara demachiant:))

    RăspundețiȘtergere
  3. eu am observat ceva in legatura cu colorstay. am nuanta ca a ta, natural si una true beige.si diferenta este enorma, nuanta putin mai inchisa-true beige se aplica superb, arata extraordinar, cealalta natural beige nu imi place deloc cum se aplica, .luate din acelasi magazin. pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Yay Deena! Si eu am cateva produse de genul care si-au dat suflarea recent.Colorstay ul acopera prea bine,asa bine ca iti blocheaza porii si miroase intens a spirt medicinal :( Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. eu nu ma impac bine cu colorstay.. nu imi place.. dragut blog .. te astept si pe al meu ..pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. OMG, deci nu imi vine sa cred ca tu chiar ai terminat un gloss! nu am terminat niciodata...like NICIODATA un gloss, unele au expirat si abia la vreun an dupa expirare le-am aruncat, aproape intregi :))!
    Bravo :*!

    RăspundețiȘtergere