luni, 5 septembrie 2011

Weekend-ul asta

O sa scriu la obiect pentru ca nu am cea mai buna stare in clipa de fata. Maybe tomorrow I'll be better...or not! Depinde de o chestie atat de mica aparent.

So...
-S-a intors hub acasa, pentru fix doua zile, apoi iar delegatie.It kinda sucks being all alone with a small kidlet!!
-Am bagat la masini de haine de le-am pierdut sirul
-Ne-am plimbat prin centru, am mancat inghetata (noi) si covrig (Katia) si ne-am uitat la multimea colorata, Bine, recunosc, am si barfit cateva pitipoance=))
-Am admirat oalele, farfuriile si alte cele din lut expuse de comercianti in Piata Mare, m-am gandit ce frumoase sunt si cum cu toate astea nu cred ca le-as vrea la mine in casa:))
-Ne-am distrat printre tarabele instalate in Piata Mica. Al meu a zis ca intr-un loc e Targul Olarilor si dincolo al golanilor=)) Sa spunem ca erau marfuri mai mult sau mai putin specifice conationalilor de alta etnie:P
-Am suspinat la ataaateeea bijuterii de pe respectivele tarabe de mi-a stat inima=))
-Am realizat ca m-am schimbat. Mult. Nu stiu daca in bine sau in rau!
-M-am ingrijorat pentru pice (posibil fara motiv) si n-am putut sa dorm de agitatie.
-Dupa 74653 ani am facut piept de pui la cuptor cu sunca si cascaval. YUUUUUUUUM!!!
-M-am intrebat cum pot unele femei sa fie ATAT de proaste??Cuuuuum??(nu ca n-ar fi si barbati prosti)
-Am lasat-o pe pice pt prima oara cu altcineva decat cu maica-mea. Se pare ca s-a inteles de minune cu cumnata mea in timp ce eu m-am crizat in ora aia ca poate ii lipsim noi. Yeah right. Ne-a facut "pa" cu manuta din poarta si a tarat-o pe cumnata dupa catelusi=))
-Am fost la cumparat de blugi pentru hub. SUPLICIU. E cel mai sucit si picky om pe care il cunosc,. Nimic nu ii convine, nimic nu ii place, nimic nu ii vine. Si dupa ce isi cumpara ceva tot comenteaza, I could kill him!!JUR!!!
-M-am intrebat de ce e obligatoriu sa nu gasesti niciodata parcare atunci cand te grabesti:))
-Am balit ca de obicei pe diverse site-uri si am "adulmecat" niste bluze care fireste nu mai existau in marimea potrivita
-M-am enervat pe stand-ul Flormar Sibiu ca mi s-a parut ca are preturi cam maricele si de ciuda nu mi-am mai luat nimic. De ciuda si nu numai pentru ca aveam o piticanie care incepuse sa scarpine toate ambalajele cumpataurilor din cos..
-Am ras, am plans, m-am enervat, am iubit, am facut si desfacut bagaje, mi-am tras palme la propriu si la figurat...

Ma intorc la voi.

5 comentarii:

  1. offffffff cu toate avem uneori zile ca ale tale....dar totusi ti-a iesit mancarea :)))..mie de atata agitatie si atatia nervi nu cred ca imi iesea nimic:))
    Revino cu forte proaspete si energie pozitiva :D...we miss you that way!

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca e o zi cam obisnuita, gatit , cumparaturi , trairi diverse, important ca viata merge inainte si sa fim sanatoase! te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Modniza, foarte adevarat. Un weekend ac oricare a fost si cel trecut!!Insa uite ca weekend-ul asta a fost altfel, m-a invatat niste lectii pe care sper sa le tin minte multa vreme de acum incolo!! Si eu te pup!!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Precious DeeDee, e musai sa imi iasa ca daca nu mancam cartoane=))
    Irina, promit ca revin!!:)

    RăspundețiȘtergere