duminică, 25 septembrie 2011

Weekend-ul asta

Revin dupa o absenta cu rubricuta!Ma gandesc serios daca sa o mai pastrez sau nu. Am impresia ca va impartasesc chestii cam boring. Ehh, macar pentru weekend-ul asta am "povesti" mai interesante.

-Au venit ai mei de la Bucuresti cu doua genti pline de jucarii si hainute pentru pice!O rasfata cam mult, dar avand in vedere ca o vad rar sa zicem ca se scuza. Acum trebuie sa reorganizez dulapul:))
-Am pus mana pe o revista glossy dupa foarte multa vreme. Beau Monde-ul de luna trecuta cu suplimentul mascara 2000 calories de la Max Factor. Mi-a luat-o mama. Eu nu mai vreau sa cumpar reviste. N-am testat inca mascara dar abia astept!:D
-M-am facut cu un poncho/pelerina tricotat de la C&A!!Looove it!!!
-Am facut cam prea multe ture prin centrul Sibiului de mai ca incepusem sa ma satur:))
-Am plimbat pitica prin Carrefour cu caruciorul bifand chestii de pe listuta. Cake ingredients shopping:P
-Nici macar nu m-am apropiat de standul Flormar!Mandre de mine??
-Am stat cu mama pana pe la 12 noaptea sa facem tortul pentru ziua zanei. Ati vazut poze cu el. Maica-mea e meseriasa tare cand vine vorba de torturi. Eu sunt mai la grupa mica dar promit solemn sa o prind din urma. Vine ziua lui hubby si pot sa exersez atunci:))
-Am descoperit ca modelatul de frunze si decupatul de flori din fondant poate sa fie foarte terapeutic
-Am dat-o in ras din ala cretin de oboseala excesiva
-I-am gasit cadou dragut Katiei si m-am bucurat ca a parut si interesata de el:D
-M-am jucat cu toate jucariile noi ale pustoaicei:))
-Am defilat amuzata pe langa mini trasurica trasa de ponei cu care s-a plimbat sarbatorita. Rasetele ei spre final m-au facut sa rad si eu in hohote
-Am constatat ca trebuie sa ma apuc de abdomene. In unele poze am un inceput de burta de gravida:))Which I am not!
-M-a scos din pepeni freza mea dezordonata
-Am adunat haosul din casa si totusi inca mai am:P
-In cele din urma am reusit sa zac jumatate de ora in cada plina cu spume!Mai sa adorm!:))
-M-am indopat cu tort la micul dejun, pranz si cina...doua zile la rand. Si ma mai intreb de ce am burta??:))
-Am decis ca fie ce o fi trebuie sa conving pe cineva sa stea cu picea o ora si sa ajung la salon la epilat pentru ca let's face it: nu fac treaba la fel de buna ca o cosmeticiana!Mai ales in zonele pe care nu le vad "fata in fata"=))

Un comentariu:

  1. Ce viata plina si frumoasa ai , cu oameni in jurul tau care te iubesc mult. Felicitari mamei tale pentru tortul ala, arata delicios, poate vrei sa pui vreodata reteta aici:))
    Pentru pice,am mai zis la multi ani, sa creasca mare si sa aiba parte de ce e mai bun pe pamantul asta.
    M-ai amuzat teribil cu ultimmul aliniat =))

    RăspundețiȘtergere