duminică, 30 octombrie 2011

Essence Goodies

Hello hello, va amintiti de mine??Ma bucur!:)

Pentru ca in mod ciudat inca nu gasesc timpul si energia pentru a bifa lista cu postari pe care vreau sa le fac o sa incep cu ceva light and airy dar care stiu ca o sa va incante ochii!

Stiti deja ca ojele Essence ocupa un loc de cinste in colectia mea (care se mareste si se mareeeesteee) si va marturisisem ca desi rezistenta lor nu e fabuloasa la mine tot as mai vrea cateva. Si planetele s-au aliniat si tata a ajuns prin zone cu stand Essence. Si eu l-am supus la cazne infioratoare. L-am pus sa imi cumpere chestii. Si el a fost suficient de dragut incat chiar a cautat stand, a sapat prin nuante si mi-a luat ce vroiam!! Probabil ca a ramas cu sechele pe vecie, dar asta e!! Mi-a zis ca "pisatura de globuri" arata ciudat rau si ca sunt niste curori ciudate rau=)) dar cert e ca m-am ales cu micile comori pe care le vedeti mai jos.



Rujurile sunt nuantele In the Nude si All About Cupcake iar minunile alea stralucitoare sunt Make it Golden, Time for Romance si Blue Addicted. Sunt foarte incantata de rujuri iar ojele au intrat clar in top glitter favorites:D

Promit sa revin cu swatchuri si detalii:)

10 comentarii:

  1. In primul rand sa te bucuri de ele :0 In al doilea rand, zic sa vezi cum le stergi, ca azi m-am chinuit din nou o ora sa le dau jos :((

    RăspundețiȘtergere
  2. ce tati tare ai :D sa le folosesti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  3. Nimphetamin, multumesc!!Da, am trecut si eu prin chinul de a le da jos..dar sunt asa frumoase incat sunt gata sa declar ca merita:)

    Pixie, mai tare e ca omul e total clueless cand vine vorba de makeup. Mai mult, crede ca am o problema la cap!!Dar cand m-a intrebat ce vreau sa imi ia si i-am spus a oftat saracul dar s-a executat!!:P

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le folosesti cu placere!
    All About Cupcake e nuanta mea favorita de ruj de la Essence!
    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. hi hi , si eu am primit ieri Make it Golden, Blue Addicted + inca doua sclipicioase super faine - special effect topper 02 circus confetti + 01 it's purpulicious :)

    Acum nu stiu cum sa le combin :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne, cat de frumoase sunt ojele. Eu am gasit numai oje cu sclipici rar sau mic si argintiu :(( Sper sa gasesc si eu culori mai vesele in viitor!


    Sa le folosesti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Desi nu ni le-ai aratat, am impresia ca sunt tare superbe rujurile alea!:X

    RăspundețiȘtergere
  8. de ce nu ne arati rujurile..nuantele lor..mor de curiozitate:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Igua, Circus Confetti si Purplelicious si eu le cerusem, dar nu le-a gasit:( In special Circus Confetti o vroiam raaauuuu!!:(Nailpolish envy!Sa vin pe la tine sa imi fac si eu unghiile cu ele??:P

    Anda, Bondarica promit sa va arat. Sunt foarte foarte nice si purtabile si mie imi plac si calitativ. Facusem swatchuri dar era lumina proasta rau si nu redau deloc realitatea.

    Andreea, si eu ador All about cupcake. Am cerut si backup la el si eu nu fac asa ceva mai deloc. :))

    Auroratoma, eu sunt intr-o pasa foarte "sclipicioasa":P Si pe mine m-au fascinat astea de cand am vazut swatchuri cu ele. Sa stii ca sunt si la noi oje cu glitter mai mare, am impresia ca Golden Rose are cateva variante-scoase recent oarecum.. Sper sa nu gresesc dar vazusem swatchuri pe unele bloguri. Merita sa cauti:)

    RăspundețiȘtergere