Time to say goodbye - episode 2

Sunt cuminte in continuare. Asa ca azi va mai prezint doua victime. Drumrolls please and some makeup for a present:))!! Cutia cu condamnate se face tot mai neincapatoare pentru ca imi tot amintesc chestii de genul :"holly molly, de cand am fardul ala??I should use it!!". Mdeah, trist.




Pudra Stay Matte de la Rimmel e un fel de HG pentru mine. Am folosit cred vreo 4 sau 5 cutii. Si acum tot asta o am. Imi tot repet ca o sa iau altceva si ajung mereu la ea. Dar uite promit solemn ca dupa ce termin cutia noua (adica peste vreun an ca asa dureaza la mine o pudra) o sa imi iau alt produs. I swear!! Ce sa va spun despre ea??E translucida, matifiaza, nu te face sa arati data cu faina sau "tapetata". E o pudra foarte ok la 20 si ceva de lei cat costa.




Teoretic mai aveam de cateva folosiri, dar sincer ma saturasem sa "alerg" cu oensula dupa firicele de pudra. Eu zic ca e over and done with!



Rimmel Eyeliner Pencil in Jet Black.(Nu mai putea fi ascutit, intra cu totul in ascutitoare...) L-am cumparat la un moment dat in spirit de "hai sa iau ceva nou". Iubirea mea in materie de creion negru e un creion de la Yves Rocher -din care am folosit vreo 5 de cand l-am descoperit. Cum Yves Rocher imi e un pic peste mana (comanda....ca magazin in Sibiu nu au oamenii) am pus mana pe asta de la Rimmel. Nu se compara. Cel de la Rimmel e un creion negru de ochi. Atat. Nu face cine stie ce, nu e Jet black nici in visele lui. Nu rezista mai mult de 1 ora pe waterline si se smudge-uieste pe dedesubt. Nu e moale cat sa il poti folosi cu succes si pe pleoapa superioara.. In fine, nu o sa il mai cumpar, asta e clar. A fost pe undeva la 10-13 lei. Nu stiu sa va spun exact. Acum pot reveni la folosirea dragului meu creion HG.

De asemenea am aruncat doua produse: eyeliner-ul Farmasi (am altul nou nout) s-a dus pa fiindca incepuse sa ma usture pleopa de cate ori il aplicam. Big no no. Sincer nu mai stiu exact de cat timp il aveam, vreo 4 luni cred, dar na, nu era cazul sa ma incapatanez sa il termin. E un produs supr fain, cel nou e al 3-lea pe care il cumpar. Siiii..un gloss la "cutiuta" care nu stiu de unde provenea si ce trebuia sa faca. Avea o textura groaznica, mirosea scarbos si avea gust asijderea. Bye bye, u won't be missed!!

Siiii pentru ca am dat gata 4 produse si aveam voie la 2 achizitii "ne-necesare"(=))) paletele Oh So Special si Au Naturel de la Sleek sunt pe drum spre mine:D I know I am cheeky cu paletele dar credeti-ma ca am un plan si nu ma simt vinovata!!!:)

P.S: Am inceput sa postez mai des pe facebook, asa ca daca vreti ma puteti gasi acolo pentru cosmetic rants, previews si alte nebunii. O sa fac mini giveaways la anumite praguri de followers. Aaaa si planuiesc si pe blog un guveaway cand ajung la 250 de followers. Ceea ce o sa fie ahahahat, asa ca mai aveti de asteptat!!:P

Share:

3 comentarii

  1. O sa te indragostesti de Oh So Special :X


    www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce haioasa esti :)) Ai aruncat un creion terminat, un gloss si o pudra si ti-ai luat 2 palete:))) Eu am aruncati ieri vreo 2 creioane, nu stiu cum m-am indurat :))) NU prea arunc chestii, I'm a hoarder :))

    puuP!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. KOKOOOO!!Nu fi rea!!Am zis ca iau masuri ca sa nu fie problema ca am luat doua palete. Sunt in curs de consumat alte doua paletele. Mi-am propus ca la alea mai vechi sa consum minim "x" farduri inainte sa le trimit sa moara..Sooo???Sunt fata cinstita, nu imi fur singura caciula:))

    Iulia, deja o iubesc fara sa o am:))

    RăspundețiȘtergere