joi, 17 noiembrie 2011

10 Bad beauty habits I wanna change!

Acum vreo saptamana am vazut pe youtube un clipulet cu tema asta. Nu mai stiu nici sa ma pici cu ceara al carui "guru" era. Parca parca era Juicystar dar nu bag mana in foc. Cert e ca mi s-a parut o idee buna. Ar merge si ca tag material, dar nu vreau sa stresez pe nimeni, asa ca am decis sa fac o simpla postare.

10 obiceiuri proaste beauty related. 10 obiceiuri pe care vreau sa le schimb si cum vreau sa fac asta. Va povestesc acum despre ele iar pe la sfarsit de decembrie vin cu un raport despre cat a mers si cat nu. Suna fain, asa-i?




1. Nu beau apa!!Si asta nu e bine nici pentru sanatate nici pentru frumusete! Momentan nici nu aspir la cantitaea recomandata, cea de 2l. Ma multumesc si cu 1l jumatate de lichid baut la sfarsit de zi. Cum o sa fac asta??O sa umblu cu sticla dupa mine prin casa. Ideal ar fi cu o sticla de jumatate careia sa ii fac refill, dar ma cunosc. E probabil ca dupa prima golire a sticlei sa "uit" sa o mai umplu! Asa ca sticla mare it is.

2. Am uitat de cand nu am mai folosit crema de corp. Si se simte. Incep sa fiu cam reptila. Picioarele mele mai ales sunt intr-un stadiu de uscaciune mai ceva ca desertul Sahara. Aici o sa fie ceva mai greu. Imi propun sa reusesc sa ma dau cu crema de corp in fiecare seara, daaaar problema se pune asa. De obicei ajung sa fac dus pe la 24. Dupa cate o zi "plina" cand tot ce imi doresc e sa imi pun capul pe perna pana la primele chiraieli ale piticei prea matinale. Si sincer orice pot "sari" ca sa ajung mai iute la somn, sar.Da, cremuitul ia maxim 5 minute, dar uneori oboseala si lenea sunt mai presus de mine. Asa caaaa imi acord recompense:)Ca la copiii mici (ideea e preluata din clipuletul de pe Youtube cu pricina) Daca ma dau 14 zile la rand cu crema (ca si cand asta s-ar putea petrece...) o sa imi cumpar premiu o lotiune/un unt de corp cu miros gigea:D Hmmmm cred ca ma duc sa ma dau cu crema.

3. Uneori mai uit de crema de fata dimineata. Si asta n-ar fi problema asa mare daca nu as iesi bare faced in frigul zdravan de afara. Si daca n-as simti cum ma inteapa pielea in semn de razbunare. Asta nu e cu dus si intors, e fara discutii de aplicat.

4. Aplicatul mastilor de par sau al balsamului. Cam cat dureaza asta??Putin. Si totusi se incadreaza in setul cu crema de corp. Cand vreau sa scurtez cat mai mult posibil drumul spre pat simt ca 2 minute cu balsamul sau masca in par sunt luuungi si chinuitoare. Aici o sa incerc sa ma conving "cu stres". O sa imi pun maaaareee in fata o poza cu pletele mele lucioase si lungi de acum cativa ani. La care vreau sa ajung din nou!!Asta ar trebui sa fie incentive enough!




5. Imi mananc "smac-ul" de pe buze afara si imi umezesc buzele. Cat de inteligent??Daca mi s-a dus de pe buze balsamul, gloss-ul, rujul si eu sunt in frigul frigului ma apuc de umezit buze. Desi stiu ca asta e cea mai mare tampenie posibila. Cum pot combate asta?Sa tin balsamul de buze in buzunarul paltonului chit ca il pierd sau nu. In geanta e prea "departe".

6.Spalatul pensulelor. My nemesis. Sincer eram buna la treaba asta, mai ales cand ma machiam zilnic. Acum ca ma machiez maaaxim de doua ori pe saptamana:( ma trezesc ca nu am cu ce pensule sa aplic machiajul. Si nu sunt chiar saraca in ustensile de genul. Numai ca ma gandesc mereu ca "mai am altele curate". Se pare ca nu. As zice ca o spalare zdravana a intregului set o data pe saptamana ar trebui sa faca treaba.

7.Imi agresez pielea din jurul ochilor. Guilty as charged! Dupa ce ca nu beau apa si nu mai folosesc crema specifica zonei am marele talent de a ma demachia cu violenta. Da, stiu exact care e modul corect de a iti demachia ochii, dar nu il aplic. Mi se pare prea complicat. Si asa fac eu ca traaaag de pleoape si intind pielea in toate directiile. Aaa da si ma frec la ochii. Chit ca am sau nu machiaj aplicat tot ma frec la ochi. Habar nu am cum sa schimb asta, dar o sa incerc. Poate aveti voi sugestii.



8.M-am certat cu exfolierea. Atat tenul meu cat si pielea de pe corp cred ca au uitat cum e senzatia de particule abrazive care le indeparteaza stratul de celule moarte. De ce?"Uit". Ei bine, imi propun sa imi exfoliez tenul macar de doua ori pe saptamana si sa ma invrednicesc sa fac acelasi lucru si pe corp.

9.Mereu spun ca ma apuc de exercitii "de maine". Si cum numai maine nu-i poimaine ma prinde Anul Nou si eu tot nu ma invrednicesc. Asa ca vreau sa incep macar cu un 15 minute o data la doua zile. Plimbatul nu se pune desi fac ceva drum cu pitica zilnic. Si fac si exercitii cu greutati ca un copil de 11 kile plus cumparaturi aditionale uneori nu-s chiar putin.

10.Imi zgandar bubitele de pe picioare. Din pacate am foliculita. Din pacate nu ma port cu ea cum trebuie. Atata timp cat sunt cuminte lucrurile stau acceptabil. Acum insa sunt in perioada cand de nervi imi distrug picioarele. Noroc ca nu trebuie sa le expun prea curand. Poate am o sansa sa le reabilitez pana la primavara. Ce o sa fac??Cand observ ca ma apuca pandaliile mai bine ma apuc sa imi rod unghiile=))Just a bad joke!

So, cum sta treaba la voi??Cat de des si cat de grav "pacatuiti"?Feel free sa adoptati "tag-ul" daca vreti.O sa revin cu updates luna viitoare.

Va mai puteti inscrie la giveaway pana maine la pranz. Urmeaza sa anunt castigatoarea luni dimineata!:)

4 comentarii:

  1. Wow! Exceptand ca uneori trec si 3-4 zile si nu ma dau cu crema pe corp, stau super bine la toate! Sunt chiar mandra de mine! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. o gramada de proaste obiceiuri. tz tz tz
    eu la capitolul crema de corp stau prost :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Me ashemed ca a trebuit sa te citesc pe tine ca sa-mi dau seama cate trebuie si eu sa corestez.Eu nu punctu' 10 stau cel mai rau:)) ca n-am stare.La vara presimt k o sa folosesc fond de ten la urgente

    RăspundețiȘtergere
  4. Oh crap.
    Pe masura ce citeam, ma faceam miiica, miiica, si mai mica...
    Si eu fac mare parte din greselile astea, si mereu zic ca "de maine spal pensule, nu mai mananc buze si ma dau si cu crema". Yeah riiiight :D Macar beau apa multa :))

    RăspundețiȘtergere