marți, 22 noiembrie 2011

Paletele mele de farduri

Pentru ca am privit cu jind colectiile de palete ale colegelor de blogosfera am decis sa va arat si eu ce am "adunat". Am considerat ca paleta se poate numi si un trio, dar nu m-am apucat de inclus si duos pentru ca ar mai fi durat ceva vreme. Detin si muulte mono, asa ca situatia e destul de grava. Si cand ma gandesc ca inca "am nevoie" de Bad Girl de la Sleek, de vreo 3 palete de la Too Faced si de Naked de la Urban Decay...E clar ca am o mica manie.

So let's get started.

BeYu Trio, dintr-o colectie veeeche.Nu cred sa mai existe in varianta asta. I love it to death.




Trio-uri seventeen. Tequila Sunrise si Blue Gold Wonder. Fardurile Seventeen sunt de o calitate foarte buna. Detin si vreo doua mono de la ei. Si zau ca as mai vrea.




Quad Mac-Sultress Eyes. Foarte fain dar nu prea folosit pana de curand.





Quad Elf Brownstone. Initial am luat quad-ul asta pentru maro-ul ala perfect pentru sprancenele mele. Si m-am trezit in zilele "pe fuga" folosind toate nuantele din piciulina asta.




Rimmel Quad Bold Behaviour. Demult parca am scris aici despre quad-ul asta. E ok, il folosesc uneori, dar calitatea fardurilor cam lasa de dorit.




L.A.Colors Tease. Mi-am dorit foarte mult paleta asta. E vibranta si in perioada pre 120 am folosit-o cu drag. Calitate ok, gen Ruby Rose, nimic iesit din comun.



Jane Iredale Night Time eyeshadow kit. Despre ea v-am povestit suficient.





Nyx Mysterious Brown Eyes. Love love love it!!Din pacate a ajuns la mine cu vreo doua fardulete sparte si desi le-am reparat de vreo 4 ori tot degeaba a fost. Oricum o folosesc intens si zau de nu ma gandesc sa mi-o mai iau o data dupa ce incep sa se mai termine si alte nuante din ea.




Nyx Jazz Night. Daca e sa fiu sincera nu stiu de ce tin neaparat sa am si Bad Girl de la Sleek. Eu spun ca si asta e foarte buna pentru niste smokey-uri pe sufletul oricui.




Sleek Sunset. Atat de frumos colorata si atat de noua pentru ca eu n-am mai avut timp. It's a shame. O sa remediez situatia curand:)




Sleek Oh so Special. Si ea a ajuns un pic accidentata la mine, dar nu conteaza. E superba si stiu sigur ca o sa capete multa iubire de la mine.




Sleek Au Naturel. Cred ca incep sa devin mai "potolita" in machiaj ca prea acumulez nuante nude si pamantii in ultima vreme. Trebuie sa admiteti insa ca paleta asta e un basic perfect in orice colectie!:)



Amuse 96 eyeshadow kit. Sper sa nu gresesc si sa fie 96..oricum pe acolo, dar nu ma pot apuca acum sa ma uit..V-am povestit despre ea. SA fost precursoarea 120-lui si am folost-o destul de intens. I still do sometimes.



120. Ce sa zic? ador machiajele colorate si le purtam cu mandrie. Apoi am iesit din faza aia si paleta asta ca un curcubeu a devenit cam ignorata. Se prea poate sa ma apuce iar cheful de culoare la un moment dat. I tend to go through phases.

8 comentarii:

  1. Multe si frumoase.. avem destul de multe in comun:D Clar vreau Oh So Special:)) ai observat ca paleta ta Amuse seamana la cutie cu a mea S104 de la Nyx?:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am patit la fel cu paletele de 88. Acum ma gandesc sa le marit (sa le dau pe la prietene de fapt) si sa-mi iau Naked de la UD ca are mult mai mari sanse de a fi folosita...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cate aaaaaaaai1 Ti le fur, vin pe furis si ti le fur!
    Sa le folosesti cu drag si spor ca sunt superbe. Sleekurile alea si Seventeenurile imi cam fac cu ochiul in special:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am observat acelasi lucru despre fardurile de la rimmel,il am si eu pe acesta de il ai tu si e oribil.Trebuie sa dau cu pensula de 20 de ori peste culoare sa se ia acceptabil si ce sa mai spun de faptul ca nu se intind cum trebuie si se fac foarte urat la ochi.Foarte proasta impresie mi-au lasat fardurile Rimmel.Parca erau mai bune ruby rose :)))))).

    RăspundețiȘtergere
  5. cata palete ai:x...vreau si eu cateva:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Una sau doua Sleek-uri o sa ajunga si la mine de Craciun :)
    Am zis!

    RăspundețiȘtergere
  7. Dap, clar. Vreau si eu Oh so freakin special aia :D!

    RăspundețiȘtergere