marți, 31 ianuarie 2012

Bring a lil' sunshine to the cold!-NOTD

In ultima vreme ma simt de parca as fi gresit destinatia turistica. Si nu pot sa spun ca apreciez! Nu cred ca sunt prea multi cei pasionati de frig extrem cu inghetat de nari (ca sa nu spun direct muci din nas...), cu abur din respiratie transformat in gheata and co, dar cei cu copii mici stiu bine ca mai e un motiv sa detestam frigul: stam in casa!TOATA ZIUA! Si credeti-ma ca la un moment dat e cam misune imposibila sa distrezi puradelul si sa supravietuiesti si tu. Astept cu nerabdare ceva la modul -5 grade ca sa imi scot omuleata sa o anesteziez:))

Am vazut la un moment dat pe un blog (nu mai retin care anume) o combinatie tare faina pentru inveselit unghiutele. Si pentru ca nu era cazul sa devin depresiva le-am executat rapid, in ciuda timpului neprietenos de afara. Mi se pare ca manichiura asta merge si de primavara si de vara (de toamna si iarna nu prea, dar tocmai aia era ideea)!Cred ca e una din cele mai faine "alaturari" si o sa o port destul de des!




P.S:Nu mi-am luat nici macar o oja noua!!NICI UNA!!Pats herself on the back!!

4 comentarii:

  1. Awww me loves :)

    Seamana cu ceva ce am facut si eu acum 2 saptamani cred :D http://laurenscaffe.blogspot.com/2012/01/notw-blooming-gold.html

    Si eu astept alea -5 grade, zau! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa incerc si eu un mix de genul :X. Arata delicios!
    www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. sweety, u've been awarded pe la mine prin ograda :)

    RăspundețiȘtergere