So..did I break'em?

A trecut mai mult de o luna de cand va povesteam despre proastele mele obiceiuri beauty related. Si am promis sa raportez cate am reusit sa le rezolv. So here I go.

1. Bautul apei. Da si nu. Am avut mult mai multa grija sa ma adap:P dar nu o sa zic ca am reusit sa o fac mereu pentru ca as minti. In general mi-a iesit si mai ales in ultima perioada am fost foarte setoasa. Eu as zice ca e un succes, avand in vedere ca uneori aveam o saptamana intreaga cand beam o cana de apa pe zi maxim.

2. Am primit o lotiune de corp noua cadou...de la mama:)) Dar asta nu pentru ca m-am tinut de treaba cu cremuitul ci pentru ca asa e ea draguta:). Lasand gluma la o parte as spune ca si aici am remediat putin problema. As zice ca macar 4 zile din 7 am tras de mine sa ma "ung". O sa ma tin de treaba pentru ca diferenta e vizibila.

3. La treaba cu crema de fata nu am mai trisat. Deloc. Go me!!Acum ma gandesc serios daca e suficient ca are crema mea SPF 15 sau ar trebui sa adaug un spf mai mare separat in rutina mea de ingrijire. I am not 16 anymore..

4. Am fost extra extra good la aplicatul balsamului si mastilor de par. Sunt tare mandra de mine cand spun ca in decembrie nu a trecut un spalat al parului fara un pic de ingrijire suplimentara. Si deja observ rezultate. Parul meu redevine lucios.

5. Si situatia balsamului de buze mancat am rezolvat-o. Raportez succes de 100% in problema buzelor crapate. Nu mai stiu ce sunt alea pentru ca am fost cumintica foc. A functionat perfect treaba cu balsamul in buzunar.:)

6.Spre rusinea mea la spalatul pensulelor inca stau prost. Incerc sa justific lenea prin faptul ca m-am machiat de maxim 10 ori toata luna trecuta (si asa a fost cam record) si am tot amanat pentru ca mai aveam pensule de rezerva curate!Stiu ca e urat rau, dar na, asta e!!I am working on this!

7.La treaba cu "trasul" de ochi la demachiat tot n-am renuntat. Probabil o sa am riduri laba gastei de marimea Marelui Canion inainte de a implini 30 de ani. Mdea....

8.Fata mi-am exfoliat-o cam de doua ori pe saptamana!Victorie!As vrea sa spun acelasi lucru despre exfoliatul corpului dar nu pot. Am zis ca o sa folosesc scruburi homemade dar nu m-am putut mobiliza. Si asa a trecut vremea si eu tot n-am scapat de celulele moarte de pe mine. Cred ca e cazul sa renunt la "vise homemade" si sa imi iau un exfoliant la cutie pe care sa il aplic carefree cat de des apuc.

9.Va asteptati sa o bifez pe asta cu exercitiile fizice?Mnu! Nici eu. Si nici n-am bifat-o. Cred ca in decembrie am fost mai sedentara ca oricand. Si chiar daca sunt slaba moarta datorita regimului de viata impus de pitica atomica flescaiala isi spune cuvantul. That tummy ain't gonna transform in a 6 pack over night!! I am working on this one babysteps pentru ca mi-e clar ca e cea mai mare provocare pentru mine.

10.Nici macar un pic nu mi-am mai terorizat bubitele de pe picioare si se vede! Bubitele aproape au disparut de fapt si urme nu prea mai am asa ca primavara asta sper sa pot afisa cu mandrie fuste si rochii:)

Eu una sunt destul de multumita de rezultatele eforturilor mele de a constientiza obiceiurile proaste. Faptul ca m-am urecheat pentru fiecare scapare m-a ajutat sa fiu mai atenta la ce fac si sa ma mobilizez cand simteam ca mi-e prea lene sa...(u fill in the blank). Chiar daca nu am reusit sa scap de toate "bubele" si chiar daca nu ma astept sa mentin non stop o rutina stricta tot ma simt mandra ca mi-am demonstrat ca pot:) Oarecum..:))

Share:

1 comentarii

  1. Pff incerc si eu sa fac o parte din lucrusoarele din lista ta si rezultatul este cam acelasi. Imi e foarte greu sa folosesc crema de corp dupa fiecare dus, uneori ca sa scap de ea folosesc ulei pentru bebelusi; pensulele....imi e greu sa le spal (dureaza prea mult pana se usuca); sport...prefer sa consider ca mersul pe jos se pune ca sport.
    Si in plus vreau sa invat la timp, chiar azi la 3 trebuie sa duc un referat ce face 50% din examen si inca nu l-am facut :))

    RăspundețiȘtergere