Time to say goodbye - episode 3

Chiar daca nu am mai scris nimic despre asta am continuat sa "ma joc" cu produsele care stau sa se termine. Consumatul merge incet dar merge! Si chiar nu am mai cumparat makeup. Desi m-a mancat rau mana. Am cumparat oje...but that's a whole other problem!Astazi vin sa va arat ce am mai trimis eu la cos dupa ce am stors de viata:))




Elf Lipgloss nuanta Juiced Berry

E gol. Jur. a ramas un pic de produs in recipient dar nu am cum sa il mai scot si nici nu tin neaparat. Nu am prea multe de spus despre produsul asta. Numele va poate insela. Avem de a face cu un lipgloss transparent pe buze, lipicios pentru gusturile mele, care lasa asa o senzatie tacky daca scoti mai mult decat trebuie din tubulet. E destul de hidratant (culmea) I'll give u that si sincera sa fiu in ultima vreme l-am folosit ca balsam de buze prin casa. Cu siguranta nu mi l-as cumpara din nou (de fapt nici pe asta nu l-am cumparat. L-am primit cadou la o comanda Elf)

Max Factor-2000 calories Mascara

Loved it! Periuta curbata a fost perfecta pentru mine. Imi face genele dese, pline si lungi. Nu e chiar efect de gene false:)) dar e pe aproape. Cu siguranta o sa il mai cumpar la un moment dat in viata. In ultimele saptamani se ingrosase foarte tare si cand se usca pe gene imi cadeau faramite pe sub ochi. Oricum nu mai era mult produs asa ca a trebuit sa accept despartirea noastra!

Am multe chestii in curs de dat duhul dar o sa mai dureze o vreme asa ca rubrica asta mai are de asteptat!:)

Si acum...anuntul sinucigas. Am spus si pe Facebook in Beauty Corner ca am luat o decizie mareata. "Stransul" de oje a devenit deja o boala la cap. It has to stop for a while. Am sapat bine in colectie si am trimis in lume vreo 10 bucati pe care nu le iubeam suficient. Si am promis ca pana in 22 mai anul asta (adica pana la ziua mea) n-o sa cumpar mai mult de 5 oje. In schimb o sa ma concentrez sa folosesc mai des ceea ce am. Daca reusesc sa cumpar chiar mai putin de 5, I'll be my own hero!! A doua zi dupa ce declarasem pe Fb treaba asta deja incepusem sa regret, but hey, mi-am propus sa fiu mai cugetata din toate punctele de vedere in 2012, so here goes nothin'!Daca simtiti nevoia sa va alaturati I'll be more than happy. De asemenea daca vreti sa faceti acte caritabile si sa trimiteti oje just tell me=))

Semnat:Deena cea cuminte:P

Share:

3 comentarii

  1. De ce nu cureti periuta de la rimel si o pastrezi? O poti folosi cu un alt rimel;;) Eu asa am facut cu un rimel care mi-a placut mult si am obtinut acelasi efect ca si inainte.
    Bafta in decizia legata de oje:*

    RăspundețiȘtergere
  2. offfff...si eu de cand...ma mint ca nu mi cumpar pana nu termin ce am...:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Good luck honey, o sa incerc sa-mi fac si eu o promisiune de genul soon.. :))) Nu acum, dar soon.

    RăspundețiȘtergere