Un an nou!

It's been a while huh??:P Stiu stiu, am ratat Craciunul si Revelionul aici pe blog! Dar v-am urat tuturor in gand toate cele bune. A fost o perioada aglomerata si inca mai e. De fapt cred ca trebuie sa ma impac cu ideea ca la mine mereu e o "perioada" aglomerata. Si poate e vorba de time management. Hmmm, now that's an idea!

Am intrat in noul an bosumflata si fara prea mare chef, dar macar am fost draguta:P Sau ma rog, asa zic eu!! Am aratat cam asa. Poza e facuta in camera before the "party" si e singura poza de la Revelion. Aha!!Exact, n-am facut poze. Deloc. Aaaa si cred ca am si niste close up-uri cu machiajul dar au iesit mizerabil si nu se intelege nimic. Daca vi se pare interesant ce vedeti in "departare" spuneti si o sa incerc sa il reproduc din amintiri.



Am facut 5 machiaje in seara aia (6 cu tot cu al meu) si n-am pozat nici unul. Cat de inteligent din partea mea?? In fine..trecem peste.

Prima saptamana din an nu a fost the highlight of my year si deja ma aflu in pasa:"oare asa o sa fie tot anul asta?" I sure hope not pentru ca m-as vedea obligata sa dorm pana la sfarsitul lui decembrie 2012:)) O sa incerc sa rectific situatia cumva si sa il fac un an fain, care sa se dezica de "inceputurile" lui.

Ce incerc sa spun de fapt e: bine v-am regasit in 2012! It will be a good year!:))

Share:

3 comentarii

  1. La multi ani! :*
    Ce ruj ai purtat pe buze? :D

    www.iuliabadita.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Iulia, pe buze am avut o combinatie intre rujul Place de la Concorde de la P2 si un gloss Toffee nude parca ii spune de la Alverde.

    Multumesc pentru urare coco, la fel si tie!

    RăspundețiȘtergere