miercuri, 15 februarie 2012

7 Deadly Sins Tag

Habar nu am daca m-a taguit cineva (scuze ca sunt asa imprastiata lately) dar imi place prea mult tag-ul asta ca sa nu il preiau.


1. Lacomie - Care este cel mai ieftin produs cosmetic pe care il ai? Si care este cel mai scump?

Cel mai ieftin celebrul creion Ada (unul verde pe care ar cam trebui sa il arunc..) care m-a costat cam 1.5 lei. Cel mai scump...hhmmmz de makeup e cred Estee Lauder Double Wear Mascara.Nu stiu exact pretul pentru ca a fost cadou, dar din cate tin eu minte din ocheadele pe la counetrul Estee Lauder e undeva pe la 130-150 de lei.. Daca e vorba de parfum, atunci cred ca cel mai scump e mai signature scent Sensi by Giorgio Armani.

2. Manie - Care este produsul cu care te afli intr-o relatie de iubire/ura? Ce produs a fost foarte greu de gasit?

Iubire - ura simt pentru sus numitul tuubulet de mascara. Face genele gigea mai mai dar e oribil de demachiat chiar si cu orice demachiant bifazic. Si pica bucatele din el dupa nu foarte mult timp de purtat pe gene. Produs greu de gasit...pe care il detin, nu??La vremea ei paleta de 120 a fost greu de gasit. Nu era pe toate drumurile:)) Ce e greu de gasit acum (sau mai exact greu accesibil)?? Produsele Milani si Nyx la care as face prapaaaad!!

3. Pofta - Care este cel mai delicios produs cosmetic / ingrijire corporala?

Cred ca Lotiunea de corp cu Vanilie Bio de la Yves Rocher. As manca-o pe paine. Nici gelul de dus "zaharos" de la Balea nu e chiar de lepadat!

4. Lene - Ce produs neglijezi din cauza lenei?
Ia sa vad daca ghiciti??O sa raspund ce a raspuns toata blogosfera. Lotiunea de corp.Ma simt mai bine stiind ca sunt si alte fete lenese out there. Adevarul e ca lately am fost fata cuminte si m-am cremuit aproape in fiecare seara.

5. Mandrie - Ce produs iti da mai multa incredere in tine?

Mascara. Fara mascara zici ca dorm pe mine. Si cea mai tare faza e ca in unul din momentele cheie ale vietii mele am uitat sa ma dau cu mascara din cauza agitatiei si m-am prins abia la un an dupa aceea uitandu-ma la poze. Era sa innebunesc realizand ca la propria nunta eu am fost machiata dar fara mascara!:))=))

6. Ravna - Ce atribute gasesti foarte atragatoare la sexul opus?

Ce o avea asta cu beauty-ul?? I'll skip this, I'm a married woman si nu vreau sa discut despre asemenea subiecte:P

7. Invidie - Ce produse ti-ar placea sa primesti cadou?

Puteti sa va edificati urmarindu-mi postarile cu dorinte. Vreau muuulte. Prea multe. Cred ca numarul unu in topul obsesiilor sunt niste chestii Urban Decay printre care si paleta Naked, niste rujuri YSL (modesta, stiu...) si Amber Diamonds de la Dior..

Ahhhh how I love myself some nastyu tags!!:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu