Cute Blog Award

Alina mi-a acordat acest premiu simpatic. Ii multumesc ca s-a gandit cu mine si imi cer scuze ca il onorez cu intarziere.



Regulile spun asa:
1. Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.
2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul!
3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
4. Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu!
5. Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu!

Prima regula: done!!

Sa continuam cu intrebarile!

Care este produsul de machiaj preferat?
Mascara, can't live without it!

Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?
Eu si trendurile...Not really. Mi-a placut color blocking la hainute desi n-am purtat. In machiaj mi-a placut rujul corai care a parut sa il detroneze pe cel rosu pentru o vreme.

Care este desertul tau preferat?
Sunt o iubitoare inraita de dulciuri. Nu ma pot opri la unul singur.

Culoarea preferată?
Nu am o culoare preferata. Imi plac movul si verdele petrol.

Care este prenumele tau?
Diana

Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
Kamelia-Prima oara...Stiu ca e semipenibil dar nu pot sa mint:P


Pisici sau câini?
Nici una nici alta!I am really not an animal lover. Dar sa spunem caini.

3. Sa spun un lucru pe care nu l-am spus pana acuma pe blog: Nu pot sa fac cu ochiul. Sau sa ma uit cu un singur ochi la ceva (nu pot sa ma uit prin microscop sau binoclu). Stiu ca e hilarious dar eu nu reusesc sa inchid un singur ochi. I just can't. Daca e sa ma uit la ceva cu un ochi il acopar pe celalalt cu mana. Nu e singura "capacitate fizica basic" pe care nu o stapanesc. What can I say??I am a total dork!!

4. O sa sar partea cu premiatul si sper sa nu se supere nimeni, dar chiar cred ca sunt ultima din blogosfera care face treaba asta!!

Share:

1 comentarii