FOTD-Out of the rut!

Eu una ador blogul asta. Viola e o tipa extra super faina, cel putin din punctul meu de vedere si de multe ori ma dau cu capul de pereti vazand ca arata superb orice si-ar face.

Pentru ca inca nu gasesc ragaz de combinatii mai indraznete am zis sa incerc timid unul din lookurile ei mai potolite. Si l-am ales pe acesta.




Varianta mea. Asa arat azi.





Inainte sa imi spuneti ca nu seamana..I know!!Adevarul e ca doar m-am inspirat din el, nu am vrut sa folosesc exact aceleasi nuante. Nici nu stiu daca gaseam ceva identic, dar probabil daca ma straduiam reuseam. Nu e cel mai reusit machiaj al meu ca tehnica, iar pozele nu ma ajuta (lumina zero) dar macar am iesit din machiajul natural complet, ceea ce e o reusita. In caz ca aveti vreo curiozitate pentru produsele folosite, just ask.

Kisses to you all,
Deena

Share:

1 comentarii

  1. Si eu ador blogul Violei!!
    Iar machiajul ala...e facut la rugamintea mea :)))
    I-am spus ca am ochii albastri si ca iubesc turcoazul, dar nu stiu sa-l incorporez intr-un machiaj care sa avantajeze culoarea ochilor mei.
    Si a facut-o ea mai mult decat perfect!
    Vreau sa-l recreez si eu de cand l-am vazut, dar n-am reusit inca :)

    RăspundețiȘtergere