Learning how to clean the rust!!

N-am avut timp sa exersez si cu atat mai putin sa ma joc cu machiajul nici pe propria persoana, daramite pe altele. Weekennd-ul asta o prietena care mergea la un eveniment m-a rugat sa o machiez si m-am simtit tare incantata dupa atata vreme sa pot sa fac ce imi place mie mai mult.

Nu e un machiaj iesit din comun, nu vroia ceva "socant", vroia ceva care sa ii puna trasaturile in evidenta si eu zic ca a iesit pretty good dupa atata pauza.

Un lucru e clar, oricat as fi spus eu ca ma las de asa ceva pentru ca n-am timp m-am convins ca e imposibil.Pana la urma numele blogului l-am pus cu un motiv: asta e visul meu, as manca si as bea makeup daca as putea. Doar pentru ca viata a avut alte planuri pentru mine o perioada nu inseamna ca nu pot face sa se intample ce mi-am dorit mereu. Valabil si pentru blogul asta pe care uneori m-am simtit tentata sa il abandonez spunandu-mi ca n-are rost, ca nu e nici pe departe cum as vrea, ca nu ma ocup de el and stuff. Multumesc unei persoane (se stie ea)care m-a convins ca nu e cazul de asa ceva!!Thank u hun!!Let's keep growing and getting better together!!

Scuzati ramble-ul, dar sunt intr-o pasa vorbareata si asta iese de obicei cand eu am chef de povesti. Va las cu pozele, care zau ca nu fac dreptate fetei frumoase si nici machiajului:P Bad lighting. Totusi eu zic ca va puteti face o idee!!De abia astept sa o machiez pe draguta asta si la nunta ei in toamna. Nu va imaginati ca pana atunci n-o sa o mai folosesc de cobai ori de cate ori pot sa imi fraieresc sotul sa o alerge pe piticanie prin casa:P





Yours fiercely Deena:P

Share:

3 comentarii

  1. ce frumos a iesit....sa mai faci astfel de "sedinte foto"..eu cred ca mergeam pe ceva mai "aprins un pic( a nu se intelege rosu) pe buze...dar e ok si asa..

    RăspundețiȘtergere
  2. Deedee, ea e o tipa foarte finuta si n-am insistat pe chestii aprinse. Chiar nu am vrut sa o scot din comfort zone, mai ales ca machiajul l-am facut pe la 10 si urma sa stea cu el pana seara tarziiiiuuuu...:) Ma bucur ca iti place chiar si asa discret!:)

    RăspundețiȘtergere