marți, 14 februarie 2012

Parfum subtil...

De cand ma stiu mi-au placut nimicurile frumos mirositoare. I mean, nu cred ca ii plac cuiva chestiile care miros urat, dar ati inteles voi ideea. Nu o data am cumparat un produs cosmetic pentru ca mirosea frumos (si nu puteti pretinde ca voi nu v-ati facut ever vinovate de asa ceva). Poate si pentru ca am simtul mirosului mai dezvoltat decat e cazul (sunt capabila uneori sa adulmec ingrediente destul de bine ascuse din mancare, identific mirosuri ale unor obiecte despre care altii jura ca nu miros a nimic) am dezvoltat aceasta mica manie.

Intotdeauna ma simt bine intr-un loc unde simt o aroma placuta si mai mult ca sigur daca vorbim de un spatiu public (cafenea, magazin) o sa ma simt tentata sa ma intorc acolo. In casele oamenilor de asemenea sunt fascinata de aromele pe care le folosesc si uneori ajung sa asociez anumite mirosuri cu anumite case (desigur asta poate fi valabil si in sens negativ-toata lumea a avut vreo vecina batrana in casa careia mirosea a varza acra si a pisici, nu??:D:D) Si prin urmare vreau sa miroasa gigea la mine in casa (chiar daca e provizoriu casa si fostii chiriasi au mai lasat si ei amprente olfactive pe ici pe colo). Am testat lumanari fara numar fara numar. Recunosc ca oricat iubesc tartele Yankee Candles nu ma pot indura sa cheltuiesc atatia bani pe o lumanare de la ei. Am testat lumanari "parfumate" de ;la Bamboo care nu miros a absolut nimic cand sunt aprinse, am testat lumanari de la Lidl, de la Carrefour, din tot felul de magazinase mai mult sau mai putin obscure. Am oftat nemultumita si m-am intos la lampita de aromoterapie si la uleiurile volatile.



Pana cand am auzit un zvon cum ca lumanarile de la Ikea nu sunt parfumate numai la nume. Zis si facut. Trimis parintii la Ikea, venit la Sibiu cu doua bucatoaie lumanari spre testare!!SOLD!!!Go get yourself some!! Costa derizoriu fata de altele, sunt mari si DELICIOASE. Deocamdata am inceput-o pe cea de vanilie (LIKE DOOOOH I LOOOVEE vanilla) si efectiv zici ca fac prajituri in casa de cate ori o aprind. Nu stiu exact cat de mare e varietatea de arome la lumanarile mari, dar stiu sigur ca la alea tip pastiluta se gasesc mai multe sortimente. Si da, stiu ca si acelea miros cum trebuie pentru ca si-a cumparat mama cateva. Aaaa da, imi place la acestea mari ca vin in propriul recipient de sticla si nu mai trebuie sa umblu dupa un suport pe care sa le pun cand le aprind!!



Dupa toata pololighia concluzia este ca oamenii de la Ikea (unde si asa simteam nevoia sa ma mut daca le calcam pragul) m-au facut dependenta de un produs. CLAR!!Si cu siguranta luna viitoare cand ma viziteaza ai mei ii trimit sa imi mai ia cateva...asa ca sa am stoc. Iar lumanarile de la Bamboo pe care le am prin dulapuri...oh well, o sa gasesc eu ce sa fac cu ele, dar nu o sa mai sper la miros frumos de la ele.

2 comentarii:

  1. si eu am lumanarica de la ei pe rosu.miroase extraordinar si arde destul de mult

    RăspundețiȘtergere
  2. M-au surprins si pe mine placut lumanarile astea :)

    RăspundețiȘtergere