The power of makeup

Va avertizez ca postarea asta contine poze socante. Eu fara machiaj. Fara nici un fir de machiaj...Si avertizez ca nu voi da spre publicare comentariile presarate cu "arati ca un..."(insert jignire),"esti urata cu spume.."!!De ce nu??Ca-s vanitoasa maxim si imi place sa ma imaginez frumoasa de pic chiar si dupa nopti nedormite, chiar si cand n-am chef de viata si tot asa.

Acum ca am lamurit asta atat am de zis. Nu-i asa ca machiajul e un lucru minunat? Chiar si ala minimal pe care il faci in 15 minute cand te trage copilul de picior!!Nu-i asa ca un pic de blush, ruj si niste mascara va fac si pe voi sa zambiti instant si sa aveti mai multa incredere in voi?? That's why I love makeup!!

Uitati-va pe propriul risc. My bare face!!Va rog sa imi super extra mega apreciati curajul de a imi posta moaca pustiita pe intregul Internet!!=))






Dupa 15 minute care au cuprins fond de ten, pudra, blush si iluminator, 3 nuante neutre de fard, mascara, aranjat de sprancene si un strat de gloss iata varianta imbunatatita!!





Machiajul nu trebuie sa fie ceva care sa va intimideze, sa va sperie. Sunt multe fete care mi-au spus ca nu se machiaza pentru ca nu stiu cum. Eu fac pariu ca dupa 5 minute in care fac doar ce stiu o sa simta ca isi doresc sa se joace si mai mult cu culorile. Cel putin la mine asa a inceput nebunia!

Recunosc ca in ultima vreme cam asta e look-ul meu, dar mi-e un dor de amestecat culori multe si traznite, de incercat rujuri turbate, de experimentat cu pometi sculptati!!! Ehh, poate in curand va surprind..

P.S:Scuzati starea oribila a parului meu, dar sunt in proces de crestere dupa cum stiti si am ajuns in faza in care pot sa prind o codita cam cat degetul meu mic, dar bretonul nu am cum sa il stapanesc momentan. E o masa amorfa de sarma care nu sta!!Ata ete..Mai dureaza cateva luni pana o sa il pot aseza sa nu arat ca tanti Mita..mi-a trebuit tuns scurt si apoi m-a apucat dorul de lung!!Cea mai proasta idee ever!!

Share:

15 comentarii

  1. Eu cred ca n-o sa fie comentarii rautacioase, esti una din fetele care pot iesi din casa fara pic de machiaj, fara niciun stres :D Pacat ca te-ai tuns, eu niciodata nu dau atentie momentelor gen "m-am plictisit de parul lung". Parul lung este cel mai frumos :X M-am tuns odata bob, dar am regretat si am asteptat cumintica sa creasca si acum am ajuns la 45-50 cm :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Crede-ma ca si fara machiaj arati incredibil de bine! Eu am niste cearcane imense si mai nou niste riduri cred in zona ochilor! Deci adio eyeliner pe jos la ochi. Iti sta bine cu machiajul asta,te pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. haiii...ca nu-i asa rau :)))...ne-ai speriat...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. cu tenul ala de bebelus te plangi? come ooon....plus ca e un machiaj atat de simplu incat aproape ca arati ca inainte...cel putin in poze ca in realit sigur e mai mare diferenta...nu cred ca vrei sa ma vezi pe mine dimineata :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Priveste partea plina a paharului, fara machiaj arati mai slaba. :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Arati foarte bine fara machiaj :D.
    Esti tanara si tenul tau arata minunat :*.

    http://www.iuliabadita.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) ha ha! Tu te plangi ca arati rau fara machiaj ??? Sa nu te mai aud! Eu sa ma plang, cu porii mei cat cepele si niste pete, si niste de toate, tu parca esti scoasa din cutie si cu si fara machiaj:*!
    Buuut, inteleg treaba cu machiatul...eu fara eyeliner si botul meu cel rosu de toate zilele nici nu ma incumet sa ies din casa :))! Si am descoperit metoda de calmat copilul cand nu ma lasa in pace sa ma boiesc : ii dau un creion jumbo de la NYX- unul portocaliu, si se boieste si ea pe fata :D. Apoi o spal cu viteza luminii sa nu o vada hubby :D!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai un ten foarte frumos, nu vad unde e problema :(? sincer arati mai bine decat multe alte fete cu 5 strturi de machij pe fata...

    RăspundețiȘtergere
  9. haide maaa..."poze socante"...arati foarte ok si fara machiaj

    RăspundețiȘtergere
  10. Arati superb si fara machiaj. Nu ai de ce sa iti faci griji. Eu am niste cearcane imense datorita sesiunii si nu mai scap de ele care ma exaspereaza. Imi place foate mult machiajul natural . Evidentiaza trasaturile fara sa incercam fata cu o tona de produse.

    RăspundețiȘtergere
  11. OMG...sunteti toate niste dragute!!!Va multumesc, u made my day!!

    Adevarul e ca tenul meu e intr-o stare destul de buna, dar credeti-ma ca de aproape si eu am pori urati si vizibili si pete dubioase. Nu e chiar totuna cu sau fara fdt, dar aparatul meu foto fireste ca e un bou.

    Ma mir ca n-am cearcane mai mari la cate nopti pierd cu piticania.

    Choco, slaba moarta sunt si cu sifara machiaj!!Numai la fata par buflee. Asa am fost de cand ma stiu, dar chiar si asa al meu imi spune ca sunt trasa la fata lesinata.

    Claudia, la mine nu functioneaza sa o distrag pe maimuta. Nu ii ajunge doar un lucru. Vrea sa le scoata pe toate din beauty case si le face varza.

    RăspundețiȘtergere
  12. Tip- pentru cearcane incearca Cernor XO. Tot de la nopti nedormite cu maimuta mea am si eu, si a inceput sa isi faca efectul...hm...neaparat trebuie sa scriu the freakin' review!
    Ei, acuma ca ar vrea ea sa imi manance pensulele e alta treaba , eu mai am putin si o leg :))!

    RăspundețiȘtergere
  13. ai unt en foarte frumos si cred ca si doar un simplu blush te-ar scoate din anonimat:)

    RăspundețiȘtergere