Wet'n Wild -Cool As A Cucumber

In iarna am castigat pe blogul Cameliei o mentiune la un concurs. Premiul a fost oferit de Corina, iar surpriza pe care am avut-o a fost foarte mare. Tin pe aceasta cale sa le multumesc inca o data celor doua (cu Choco care a expediat coletul trei..) pentru ca nu am apucat sa o fac cum se cuvine dupa ce am ridicat premiul. A ajuns la mine cu intarziere pentru ca l-a luat mama si mi l-a adus cam la o luna distanta cand a venit in vizita.

Astazi m-am gandit sa va prezint una din surprizele din colet. Despre cealalta intr-o alta zi.



Trio-ul Wet'n Wild!!Just look at it!!Culorile sunt superbee!!Mama se indragostise de el si parca i l-as fi cedat, parca nu. Norocul meu ca n-a acceptat cand am facut sugestia asa cu inima indoita!!Stiu, sunt un copil rau.:))

Imi place faptul ca nuantele sunt "notate". Asta e de ajutor si pentru un incepator in ale makeup-ului. Va spun sincer ca eu nu as folosi nuanta cea mai deschisa pe arcada chiar daca asa e indicat de ei. Nuanta e subtila dar are totusi un hint de verde pal care nu imi surade in acel plasament. In schimb arata foarte dragut in coltul intern si chiar pe toata pleoapa.

De verdele inchis sunt absolut indragostita. De mov n-are rost sa va mai spun ca deja stiti boala mea la cap cu movul. Mov-de fapt un eggplant, e un mov cu o usoara tenta roscata in momentul in care il aplici.

Ce e de mentionat la aceste farduri?Calitatea!!Sincer auzisem multe pareri bune, dar nu puteam crede pana nu vedeam. Ei bine, acum cred si ma alatur persoanelor care lauda aceste farduri. Se aplica de vis, se blenduiesc usor, au o textura aproape cremoasa si cu toate astea nu se aduna in pliuri dupa 5 minute (am testat si fara primer). Finish-ul e unul satinat as spune eu, in nici un caz nu le pot numi sidefate.




Swatchul e destul de fidel realitatii. Lumina zero ca m-am trezit swatchuind seara tarziu cand nu existau degete mici care sa sape in fardurile mele.

Singura problema majora e ca la noi in tara e cam greu sa pui mana pe fardurile lor. Eu am ochit doua palete mai mari si cateva mono-uri, dar o sa imi pun pofta in cui pentru ca momentan nu am acces la ele. Le invidiez pe cele care au la indemana produsele Wet'n Wild, mai ales ca preturile sunt mai mult decat ok.

Imi pare rau ca nu am un look cu aceasta paleta sa va arat, dar nu mi-a dat prin cap sa ma pozez cand am folosit-o. Era in "pauza mea de postari" si pozele nu prea imi intrau in minte. O sa revin intr-o zi cu un EOTD realizat cu Cool As A Cucumber!!Ahhh btw, cat de cool e numele??=))

Cool Deena!!:P

Share:

2 comentarii

  1. si eu l-am primit pe acelasi. au fost niste cadouri tare frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am primit si eu aceasta paletuta tot de la Corina, la un concurs pe blogul ei. Imi place tare, tare mult!

    RăspundețiȘtergere