Cheaper sometimes means better:))

Sa fim lamuriti de la bun inceput, nu vin sa spun in lungul si latul blogosferei ca produsele cosmetice high end nu isi merita uneori cu prisosinta banii. Uneori fiind cuvantul esential. Dar tot atat de adevarat e ca uneori platim pentru eticheta si ne trezim dezamagite. Si da, stiu si vorba aia cu obrazul subtire cu cheltuiala se tine si in ultima vreme tind sa fiu de acord! Numai ca acum nu vorbim de obraz ci de unghii!:))

Unghiile mele sunt indaratnice. Resping oja la fel cum lupta un organism sanatos cu un virus mortal:)) Dupa maxim o zi orice oja sare de pe unghiile mele. ORICE!Am in colectie Opi, China Glaze, Chanel mai nou (una bucata, but still), am Flormar, am Golden Rose, Am Essence si ce oi mai avea. Rar s-a intamplat sa depaseasca vreo oja pragul de o zi. Culmea e ca de cele mai multe ori tot Flormar sau Golden Rose au facut treaba mai buna decat suratele mai scumpicele. Si da, am incercat cu si fara base coat, cu si fara top coat!! Same shit!! Nu spun neaparat ca ojele respective sunt proaste. Spun ca eu sunt o nefericita care traieste o drama. Iubesc ojele si ele nu iubesc unghiile mele!:)) Timp sa ma ojez zilnic nu am si uite asa 5 zile am unghiile goale si hidoase si pe urma in weekend schimb doua nuante de oja. Ceea ce e trist pentru ca numaratoarea sticlutelor la purtator se apropie vertiginos de 100.

Da, am scris mai mult decat era cazul. Bottom line. Se apropie sfarsitul zilei doi de purtat aceeasi oja (de fapt aceeasi combinatie de oje) pe unghii. Nu doar ca n-a sarit NICI UN PIC, dar nici macar nu s-a tocit la varfuri. Si am avut activitatile obisnuite: 15 ture de spalat vase, frecat de chiuveta si cada, spalat de podele (I am a sick girl, spal pe genunchi, cu carpa, ca pe vremea bunicii, pentru ca mi se pare mie ca mopul nu scrubuie suficient!!)

Combinatia arata superb in realitate, pare scumpa (stiu ca suna stupid, dar cred ca intelegeti). Ce e de fapt??O oja Madonna aurie cu niste sclipic All Sun. 2 lei fiecare. 4 lei in total:))Sa nu lesini de ras??Niciuna din oje nu are vreun numar scris pe ele. Va arat rezultatul final. Scuzati cuticulele, le hidratez intens dar tot ca niste crocobauri arata in poza. In realitate jur ca arata chiar ok. Macro-ul nu iarta!!







Sunt curioasa daca ma mai tine inca o zi. Ar fi chiar un record personal!! Si sunt curioasa daca unghiile mele vor fi galbene si daca o sa dau chestia asta jos de pe unghii bagandu-mi mainile in acid sau o sa ajunga un litru de acetona??:D

Share:

6 comentarii

  1. ha ha! tin pumnii! io am muncit azi sa curat oja metalica de mi s-a acrit :|

    acu incerc max effect :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu ador ojele Madonna, chiar rezista cu brio pe unghii vreo 4 zile..arata bine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Anais draga, mai bine sa muncesc sa o curat decat sa sara in 4 secunde si sa arat mereu ca tantile din piata!Sa pui pozici cu Max Effect-ul pe bloaga. Maine sau poimaine ajung si eu sa intreb de ea..

    Kisstyana, sa stii ca la mine nu tin toate ojele Madonna. De fapt e prima care imi face surpriza asta. Am mai avut vreo doua frumoase tare care au ajuns la niste prietene pentru ca tot asa, sareau dupa cateva ore. La respectivele prietene rezista 2-3 zile fara probleme!!Clar problema e la mine!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am si eu o oja Madonna, dar nu o prea folosesc, ca e un roz cam tipator. Eventual vara, la picioare. :))

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata foarte classy, n-am nici o oja madonna dar cred ca ii voi da o sansa from now on

    RăspundețiȘtergere