Mi-am dorit enorm 539 Supershine de la Seventeen. L-am ochit la cateva bloggerite si ii aruncasem priviri lungi si pe site. Si am tot cautat o sticluta cu minunea asta duochrome vreo luna si ceva. In cele din urma prin bunavointa mamei si a Cerului care mi-a rezervat ultima sticluta din SIR, am pus mana pe comoara. It was worth the wait! Arata demential!!In primele minute am stat prostita cu ea in mana, rasucind sticluta ca sa vad toate culorile pe care le poate prinde. I was in looove!!E super super frumoasa!Din punctul meu de vedere e mai frumoasa si decat U33 si U 30 de la Flormar pe care stiti ca le ador! Detaliile tehnice sunt asa. E nevoie de doua straturi. Posibil chiar 3.Eu am zis stop la 2 ca am unhii pitice momentan si nu am ce alb al unghiei sa se vada!:PSe usuca destul de repede dar eu i-am dat si un topcoat de uscare rapida de la Kallos si in mai putin de 10 minute spalam vase. Suntem in ziua 3 si s-a ciobit puuutin o unghie la mana dreapta. Putin de tot. La mine asta e super rezistenta. La 12-15 lei cat costa cred ca e una din cele mai frumoase oje ever!Partea nasoala e ca se gaseste asa greu de zici ca vrei sa cumperi droguri cand te duci dupa ea. Posibil chiar sa gasesti drogurile mai usor!:)) Fara vorbarie suplimentara va arat pozele mele patetice care nu ii fac dreptate. Daca vreti sa o vedeti in toata splendoarea, go here.

Sincer va spun ca de cand am oja asta pe unghii imi tot admir manichiura din cand in cand si mai misc mana sa prinda lumina sa straluceasca frumos. Sunt ca un copil mic!!Now I want mooore duochrome!!Si posibil mai multe oje Seventeen pentru ca asta e singura din gama supershine. Daca toate au rezistenta la fel de buna inseamna ca avem o problema!:))
Pretty polishes Deena!

Share:

3 comentarii

  1. Desi nu-s fana, trebuie sa recunosc ca arata tare bine ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah ce pretty! Eu am una asemanatoare de la Essence, dar aia e mai mult sidefata, it bugs me. Eu n-am gasit-o nici pe asta, nici Scale Effects de la GR, nu ma mai joc :))

    RăspundețiȘtergere