luni, 14 mai 2012

Bunatati-mini haul

Saptamana asta nu v-am servit postare de shopping the stash pentru ca nu am facut aceasta operatiune. Am avut niste zile cam haotice si am decis sa pastrez aceleasi produse din arsenalul de saptamana trecuta. M-au ajutat sa arat uman fara a ma complica prea tare.

Va arat in schimb un mic haul. De fapt nu stiu cat de corect e sa il numesc haul pentru ca am cumparat un singur produs: oja doooh. Dupa cum bine stiti inca sunt in 5 pan si ma abtin. (desigur gasesc alte fronturi pe care sa arunc banutii) Avand in vedere ca in weekend m-au vizitat ai mei (si treaba asta se intampla cam o data pe luna) mama mi-a facut obisnuitele comisioane:ce vrea fata si nu gaseste in Sibiu.


Gelul de dus cu zmeura mi-l doream enorm dar nici macar nu eram sigura ca se gaseste in Dm-ul romanesc. In Sibiu nu l-am gasit asa ca am pus-o pe mama sa se uite si yeeey era!Cel cu mango si vanilie l-a luat ea asa...supliment!:)) Miros delicios ambele si de abia astept sa le bag in folosinta. (fii-mea a primit si ea gel de dus cu zmeura de la Bubchen-sa zicem ca al ei miroase chiar mai bine decat al meu:)))

Eyelinerul Farmasi e holy grail pentru mine. Am trecut prin mai multe tubulete dupa cum stiti deja. Acum am desfacut un liner de la Yves Rocher care nu prea ma incanta. O sa fac in curand un review comparativ. Cert e ca cel de la Farmasi costa cam de 3 ori mai putin si e cam de 5 ori mai bun in opinia mea. It pisses me off ca nu se gasesc decat niste produse razlete Farmasi in Sibiu.

Rimelul Essence am pus-o sa il ia pentru ca sunt cam pe sfarsite cu Rimmel Scandal'Eyes (finally) de la care am avut mari asteptari si care m-a dezamagit crunt. Am vrut sa incerc ceva nou si dupa ce am tot citit review-uri pozitive pe diverse bloguri am decis ca acesta ar fi o idee foarte buna. L-am testat deja si o sa fiu sincera. Imi place, e un rimel ok mai ales la pretul pe care il are, dar nu ma da pe spate cum speram eu in adancul sufletului sa se intample. Looks like I am becoming a mascara snob!!Ceea ce e ciudat pentru ca la asa ceva chiar nu am avut vreodata cine stie ce standarde!!Se pare ca treaba asta s-a schimbat.

Pensulele pentru ca niciodata nu pot fi destule, nu-i asa?? Sunt moi si par de o calitate foarte buna pentru cei 6.5 lei bucata. Mai bune decat cele de la Elf care costa 8 lei:))

In final, rujul rosu care a fost o surpriza. Tot bat eu campii de vreo cateva saptamani ca imi trebuie un ruj rosu cream finish. Si s-a gandit mama ca daca tot e la standul Farmasi sa imi ia unul asa...de test:)) Pana acum m-am inteles ok cu rujurile Farmasi si pot spune ca si asta imi place. Nuanta mi se potriveste destul de bine si cu siguranta o sa plec in cautarea unui lipliner ca sa il pot purta cum se cuvine (confession time: nu detin nici macar un lipliner, de orice culoare...the horror!!)

Si daaaa, in cele din urma mi-am luat si eu 04 de la Farmec si deja o arborez pe unghiute. I really like it!!

Am facut si ceva shopping de hainute in weekend ca doar se apropie ziua mea:D. Nu sunt insa prea sigura ca ar fi o idee buna sa ma apuc sa va arat si carpitele pe blog pentru ca ma imbrac cam nesarat si nu am un stil bine definit. Daca v-ar placea sa vedeti totusi din cand in cand cate un tricou fad atunci o sa incerc sa trec peste complexul de inferioritate legat de stilul meu practic inexistent:)

Ne citim saptamana asta!!:*Deena

9 comentarii:

  1. Sa te bucuri de toate :D. Eu folosesc mereu lipliner ca altfel mi se pare ca rujul o ia razna :)).

    Iulia B.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa le folosesti cu placere. Am avut si eu gelul de dus cu aroma de vanilie si mi-a placut mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. cand am citit mini-haul,imediat m-am gandit ca ti-ai luat oje! :))
    sa le folosesti pe toate cu placere! :*
    p.s. ia uite ce am eu aici... http://gina-ionela-love-avon.blogspot.com/2012/05/colectia-de-oje-avon-nailwear-pro.html
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca gelurile de dus miros absolut delicios:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici eu n-am nici un creion de buze, ma bucur ca nu sunt singura :))) Sa le folosesti cu placere pe toate!

    RăspundețiȘtergere
  6. Hello,mami Deena!
    Ti-era dor de mine? :))
    Imi pare rau ca nu am mai dat nici un semn atat vreme.
    Voiam sa stii ca nu te-am uitat si nici blogul nu ti l-am utat si bineinteles nici pe bubu tau cea mica nu am uitat-o.
    Eu in Sibiu nu am mai ajuns dar o sa iti dau de veste cum o fac.
    Va pup! >:d<

    RăspundețiȘtergere
  7. ce dragut,si eu cand merg akasa cumpar essence:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa le folosesti cu placere! Farmasi au si magazin online, daca ti-e mai comod sa comanzi direct de la ei ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Arata de de DELICIOS gelul de dus cu zmeura. Sa le folosesti cu placere.
    Si eu ma tim sa-mi iau pensule de le essence ,dar tot nu ajung pe la Obor.
    Te astept si pe la mine :
    www.oglindaoglinjoara.blogspot.com
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere