Project 5 Pan update

Iata ca se intrevede luminita de la capataul tunelului! Saptamana asta am reusit sa dau gata ultimele picaturi din doua produse incluse in proiectul meu de "fata cuminte".

Creionul de ochi negru de la Yves Rocher a ajuns atat de mic incat nu il mai pot ascuti ca lumea. It's buh bye time baby!


De aceasta realizare sunt foarte mandra. Am reusit sa consum un mono. Yeah girls!! A durat 3 ani si ceva si l-am folosit aproape zilnic, dar it's all gone!! Asta m-a facut sa realizez ca e cam inutil sa imi iau mono-uri daca nu sunt intr-o culoare pe care sa o folosesc foaaarte des. Si de obicei eu iau mono-uri exact in culori dubioase pe care nu le gasesc prin palete. Si sfarsesc prin a folosi respectivul fard de cateva ori si pe urma aia e. Asa ca o sa imi calmez entuziasmul pentru nuanta aia frumoasa de la Seventeen de albastrui petrol care are reflexii verzi..:))

Mai am puuutintel din ruj. I'm getting there si in curand o sa scap si de el. Nu stiu daca o sa "scobesc" recipientul sau nu. Inca negociez cu mine insami.



The bad thing is: Pudra asta Sun Kissed o sa ma faca sa mor cu ea de gat. O folosesc mereu pentru iluminat pometi si ca sa vezi tot mai e o gramada. Stiu ca am zis ca n-o sa schimb nimic din produse dar I'll be damned, daca reusesc sa termin altceva inainte (si am ceva produse pe duca) atunci gata, aia e!!O sa consider ca am facut treaba buna, mai ales ca intre timp am reusit sa termin vreo doua mascara, inca un gloss micut si nenumarate produse de ingrijire (geluri, lotiuni and stuff..). Stiu stiu, sunt o trisoare nenorocita dar macar acolo un creionel, un blushulet ceva...

Aaaa si pentru ca are legatura cu consumatul de produse. Am vazut la The Sunday Girl o rubricuta tare faina. La sfarsitul fiecarei luni face o postare cu toate produsele consumate: geluri de dus, lotiuni, scruburi, u name it she has it!!Si pentru fiecare face un mini review de cateva randuri. Mie mi se pare interesanta ideea. In primul rand ca te inspira ce sa mai testezi si de ce sa te feresti si in al doilea rand pentru ca asa afli cate ceva despre produse care nu sunt chiar asa interesante incat sa merite un review separat. Ce ziceti, ar fi o idee buna sa incerc si eu ceva de genul??Chiar daca luna asta am aruncat deja un recipient de gel de dus v-as arata ce am pastrat!:)Let me know what u guys think!!

Share:

11 comentarii

  1. Si aici e la fel principiul . Se numeste " consumat in luna X" si chiar imi plac.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu tineam un astfel de jurnal, cu cele consumate, insa de ceva timp am fost si eu trisoare :D

    Da, mi-ar placea sa faci astfel de postari.
    Eu oricum te citesc, scrii in cel mai haios mod posibil :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Simona multumesc de compliment!:)

    Katherine_sades si mie imi plac postarile de genul foarte tare!:)

    RăspundețiȘtergere
  4. eu nu rezist sa-mi tin ambalajele pana la sfarsitul lunii! trebuie sa le arunc, sunt maniaca :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Congratulations :D Eu nu ma incumet la asa ceva. Scuza mea e ca oricum imi cumpar din ce in ce mai rar makeup.
    Dar un nail polish pan.... uhm ...

    RăspundețiȘtergere
  6. Am vazut la mai multe bloggerite postari cu ce au terminat si mi-au placut, parca mie imi dadea o stare de bine entuziasmul lor. Sunt la fel de interesante si motivante ca si cele legate de project pan-uri, asa ca eu zic "go for it".
    Maxime felicitari pentru victoria impotriva mono-ului, eu n-am terminat niciodata vreun fard, blush, oja... of

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari!Si eu am pus stop pe anumite produse pt ca am atateaaaaaaa, sunt obsedata de farduri si de rujuri. Si mie imi place mult cum scrii, you are one hell of a mom. Congrats :*
    My handmade blog
    http://emeraldlilac.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  8. cred ca e timpul sa ma apuc iar de project pan ca nu se mai poate.mai comand maxim o paleta sleek si un fdt si ma opresc:)).asa zic mereu:((.bafta in continuare

    RăspundețiȘtergere
  9. of pudra aia Sun Kissed de la elf, e bestiala dar am senzatia ca de la ea fac niste bubite pe fata :( Pentru ca se intampla sa imi apara exact in zona unde folosesc pudra, acum am ceva vreme de cand nu mi-am mai dat cu ea si mi s-a curatat si fata :D

    RăspundețiȘtergere
  10. OMG,esti tare!
    Si OMG din nou : Seventeen albastru petrol cu nuante verzi:-o il are o prietena(daca e acelasi despre care vorbim si eu nu il gasesc, desi l-am cautat. Daca ai putea sa imi spui numarul sau numele ar fi super:D
    O sa visez frumos la noapte!:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce nuanta este rujul de la Essence? E tare frumos!

    RăspundețiȘtergere