marți, 7 august 2012

Alverde Color &Care Lipgloss-Nude Toffee

Sambata cand sapam prin "lada" cu cosmeticale am dat peste niste produse la care de muuulta vreme vroiam sa fac review. Si am uitat. Am decis ca azi o sa va servesc cu o prezentare de produs mai putin pozitiva. Ca deh, din pacate sunt si din astea.

In decembrie anul trecut inainte de Revelion eram in alergaturi intense pentru definitivat outfit si machiaj. Ramasa home alone fara pice vreo zi jumate (oaaaaauuu) am zis sa bag un ochi in Dm. De fapt asa ma amageam ca dau numai o tura. De fapt stiam exact dupa ce ma duc. Dupa un gloss nude pe care il ochisem de ceva luni. Da, ati citit bine. Am tendinta de a ma gandi o suta de ani pana sa iau un produs care nu ma convinge 100% chiar daca produsul ala nu e foarte scump.

Nici nu l-am mai testat pe mana ca doar il testasem deja de cateva ori inainte. L-am luat in brate, l-am platit si dusa am fost. Cand am ajuns acasa logic ca primul lucru pe care l-am facut a fost sa il "astern" pe buze. Uuuuummm....Nu chiar cum speram. In seara de Rev l-am dat peste un ruj cremos si totul a fost ok. Numai ca dupa ce l-am mai folosit de cateva ori am concluzionat ca pentru mine cel putin acest gloss e waste of money.

Sa o luam totusi in ordine:
-Ambalajul cum se vede un tubulet lung si transparent, din plastic. Aplicator doe foot, cu buretel. Problema e ca buretelul ala e subtire si are o forma ciudata. Sincer nu e deloc practic si in momentul cand aplici gloss-ul trebuie sa treci de cateva ori cu aplicatorul peste buze ca sa nu ramana dare.


-Asa ajungem la textura. E ciudatica din punctul meu de vedere. Cremos in faza initiala, atunci cand il aplici iti da impresia ca usuca buzele din primele secunde. Si se uniformizeaza foarte greu.
-Rezistenta e teoretic ok, undeva la 2-3 ore daca nu mananci/bei. Rezonabil pentru un gloss. Problema e ca daca il port singur eu nu rezist cu el pe buze atat. Imi simt buzele uscate si in plus constat dupa vreo jumatate de ora maxim ca produsul se "branzeste" si se aduna pe buze intr-un mod foarte inestetic. De asemenea se depune inegal in striatiile buzelor.
-Partea cea mai trista pentru mine:gust si miros horror!!Fetelor, poate eu sunt dusa cu pluta dar zau daca nu mi se face rau cand il miros. Zici ca e pamant amestecat cu plastic:))Sau asa imi imaginez eu ca ar mirosi combinatia asta!Si nu, nu e stricat. Am mirosit apoi si mostra din magazin si imi da aceeasi impresie. L-am pus si pe sot sa il adulmece aseara si a zis ca miroase un pic ciudat dar ca nu i se pare ca e asa insuportabil cum afirm eu. Maybe I just have a sensitive nose! Gustul, acelasi de plastic topit. E destul de neplacut sa simt ca imi vine sa vars de cate ori deschid tubul de lipgloss.



-Culoarea e foarte foarte faina!!Un bej-roz care daca s-ar aplica cumsecade ar fi perfect. Are si ceva particule de sclipici cred ca argintii pe care le observi doar daca te uiti la tub in lumina puternica. Pu buze n-o sa vezi nici urma de sclipici dar o sa il simti. Cred ca asta ii face textura atat de nasoala si cred ca daca ar scoate sclipiciul ala care si asa nu se vede cand produsul e aplicat ar avea in final un gloss mult mai ok.



-Dupa cum stiti Alverde foloseste ingrediente safe si yadda yadda, chestie care stiti ca pe mine nu ma prea pasioneaza, dar nah.

Eu ma incapatanez sa consum cat mai mult din el pentru ca atunci cand il dai peste un ruj hidratant situatia nu mai e asa de trista. Imi pare tare rau ca nu il pot folosi on its own asa cum speram si chiar daca am platit doar vreo 15 lei pe 7 ml tot ma simt dezamagita!

Swatch facut on its own, un strat pe care l-am uniformizat vreo jumatate de minut ca sa arate atat de decent!!


Swatch facut cu rujul MUA Bare ca baza.



Nu stiu daca voi mai cumpara alt gloss Alverde, dar pe acesta cu siguranta nu. Si experienta asta ma invata sa testez cu grija ceva nu doar sa ma uit ca e culoarea pretty pe mana de vreo 7 ori si a 8-a oara cand il cumpar sa ma apuce nervii!!

So there u have it!!

2 comentarii:

  1. L-am avut si eu, direct la gunoi a aterizat. Oribil produs, pacat de culoare...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nuanta chiar e dementiala, imi place cum arata singur, pacat de restul.

    RăspundețiȘtergere