miercuri, 29 august 2012

August Empties

Dupa doua saptamani de pauza scriu din nou. Numai ca de vineri iar intru intr-o pauza de o saptamana si ceva pentru ca indraznim sa plecam intr-un mini concediu la mare si speram noi si la soare!!Faceti si voi o rugaciune sa prindem vreme faina. Pe urma n-are decat sa vina toamna!:))

Luna asta am fost mega harnicuta la terminat de produse. Si am facut si un pic de curatenie in stash. Am dat ceva produse pe care chiar nu le foloseam sau care nu ma incantau. Mai am vreo mana buna de oje care nu si-au gasit stapan. Dar le marit curand si pe alea. Acum simt nevoia dupa curatenia asta sa fac niste shopping=))


-Sampon si balsam Gliss Hair Repair 19. Am folosit ani de zile produsele Gliss, pana au inceput sa nu imi mai faca bine. Acum dupa ceva vreme am decis sa le mai dau o sansa si totul e ok in universul nostru.Ma impac iar cu ele si ma bucur. Deja mi-am cumparat varianta cu uleiuri nutritive si le-am bagat in folosinta. Clar o sa mai iau Gliss si alta data

-Gel de dus Alverde cu mure. Am impresia ca a fost o editie limitata. Mirosul e ok, nu seamana neaparat a mure dar aduce a fructe de padure asa ca nu e chiar grav. Mie personal nu mi-a placut prea tare pentru ca era fooooarte vascos, abia curgea din sticla si nu facea prea multa spuma. Stiu ca spuma abundenta nu indica neaparat calitatea, dar hey, eu asa m-am obisnuit si asa imi place. Nu l-as mai lua a doua oara!

-Flormar Clean Care Apricot Scrub. NEVER EVER IN MY LIFE AGAIN!!!Am detestat produsul asta. Nu imi facea probleme dar efectiv mi se parea ca nici nu ajuta cu nimic. Prea putine particule abrazive, prea mari si prea dure, prea alunecoasa crema folosita ca baza.Sincer spre sfarsit am ajuns sa ma scrubuiesc pe unde apucam numai sa scap o data de tubul asta infam din baie!!! Glad it's done!Mi-am luat scrub-ul de la Freeman pe care l-am mai avut si care imi place. Si ala e tot Apricot scrub numai ca ala chiar face ceva!

-Crema de corp Balea cu zmeura! Looooooved it. Mi-am mai luat una. E editie limitata dar daca n-ar fi mi-as mai lua vreo cateva. E o crema foarte lejera, aerata, uneori aveam impresia ca ma dau pe corp cu lapte amestecat cu zmeura si batut spuma:)))Hidrateaza ok-ish (oricum eu pe corp am pielea uscata si numai un unt heavy duty mentine hidratarea mai mult de 12 ore). Miroase frumos si nu lasa pelicula lipicioasa pe piele. Imediat ce aplicam crema puteam sa ma imbrac fara sa se lipeasca hainele de mine.

-Apa termala Vichy. Am folosit-o intens in zilele fierbinti dar sincera sa fiu nu cred ca o sa imi cumpar prea curand o alta apa termala. Mai am una micuta tot de la Vichy, o folosesc si pe aia si gata. Chiar nu mi se pare ca e ceva absolut necesar. Pentru mine nu e in orice caz. La ce o folosesc eu acelasi efect l-as obtine si cu niste apa plata bagata intr-un recipient cu pulverizator.


-Pudra Stay Matte. Nici nu mai stiu a cata este. O iubesc si asta nu e un secret pentru nimeni. Faza e ca dupa ceva ani de folosit am ajuns sa vreau sa mai testez si altceva. Acum o am pe cea pulbere translucida de la Essence, o sa mai testez vreuna pressed dar cu siguranta la un moment dat o sa revin la ea. Sincer la cat costa e super calitativa!

-Balea Sensitive Lip Balm. Lip balm. Nimic special. Si-a facut treaba bine, mult mai bine decat isi face Nivea datoria in cazul meu. O sa mai cumpar balsamuri de buze Balea.

-Ruj Essence All About Cupcake. Am reusiiiiit!!!!Daaaa da, mai are acolo un mini varfulet si stiu ca as putea sa scobesc ambalajul dar nu voi face asta. I am too lazy to be bothered. Si avand in vedere ca nu costa o avere pot sa imi iau altul ca sa nu ma chinui sa aplic resturi. Mi-a placut foarte mult. Nuanta e sweet si poti sa o aplici linistita si in no makeup days. Arata discret si hidrateaza buzele. Nu rezista foarte mult dar asta e. Am fost surprinsa sa primesc complimente pentru rujul meu de vreo cateva ori cand il purtam. Cred ca o sa il recumpar la un moment dat dar nu acum.

-Parfum Naturelle Yves Rocher. E un parfum fresh, aroma lui mi se pare perfecta pentru zilele toride daaaar nu rezista aproape deloc pe mine. Si cand zic deloc nu exagerez. Il dau si puf aia e. Si nu e din cauza ca ma obisnuiesc cu el. L-am pus pe al meu sot sa ma adulmece si a zis ca nu se simte nimic. Too bad. Trebuia sa ma dau de cate 5 ori pe zi ca sa miros si eu a parfum. Aaaa si nu mi-a placut ca a fost in ditamai recipientul. Clar nu l-as mai cumpara. Poate pe altcineva rezista mai mult, nu stiu ce sa spun!

-Regulamentarul Bifazic Balea. Nu mai spun nimic aici, stiti deja ca il recumpar luna de luna si ca am folosit litri pana acum.

-Glossy Restructural Crystal Fluid de la Kallos. Un nume fancy pentru un produs care nu prea face cine stie ce mare branza. Il aplicam dupa ce imi uscam parul, il facea shiny pe moment dar apoi efectul disparea. Partea buna e ca nu mi-a ingrasat parul niciodata si ca mirosea dragut iar mirosul se mentinea cam o zi in par. Nu cred ca o sa il mai cumpar.

Urmatoarele trei produse nu sunt chiar goale dar o sa va spun care e povestea cu ele.


-Gel liner-ul a fost foarte fain si chiar l-as fi folosit cu spor in continuare. Problema e ca dupa ce am folosit cam un sfert din el si-a schimbat consistenta. N-am vrut sa renunt la el si l-am folosit cam jumatate (in poza pare mult mai mult decat e de fapt). L-am mai resuscitat prin diverse metode dar dupa cateva zile se usca din nou. Deja nu mai aveam ce sa ii fac asa ca e bye bye. Mi-am luat gel liner-ul Essence, imi place si sper sa nu imi faca aceeasi figura. Sincera sa fiu nu l-as mai cumpara pe acesta desi consistenta si rezistenta lui de la inceput erau de nota 10.

-Rimelul transparent Color Trend. Care nu mai e transparent ci yuck. Il folosesc ca sa imi asez sprancenele. Arata odios ce a mai ramas din el dar nu e asta baiul. Adevarata problema e ca dupa ce se usuca pe sprancene a ajuns sa lase niste reziduuri dubioase care seamana cu bilutele de lipici uscat. Not nice.Asa ca bye bye. Mai am un Elf si inca un Color Trend(cred ca va fi ultimul pentru ca am inteles ca nu se mai produce)


-Lacul pentru uscare rapida de la Kallos. Ador produsul asta. Face minuni. Pana mai ai putin in sticla si nu mai poti sa il scoti de acolo. Recipientul e cel putin dobitoc. Si in afara de asta s-a ingrosat rau si nu mai face ce facea la inceput. Am unul nou si nu ma supar neaparat ca nu pot sa folosesc decat trei sferturi din produs. Totusi ar fi nice sa putem sa scoatem tot din sticluta aia si sa nu se ingroase de timpuriu.

So??Did I do well??:D:D

Ne citim dupa 9 septembrie!!!:*

10 comentarii:

  1. Deci gata! M-am abtinut cat m-am abtinut, dar in acest weekend merg sa caut si eu lacul minune de la Kallos si gata cu shopping-ul. Mai multe nu am voie sa cumpar. Am zis!;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce mult imi plac postarile de tipul acesteia, ma impulsioneaza sa consum ce am si sa nu mai cumpar altele si altele. Daca vrei alta pudra matifianta, iti recomand Maybeline Dream Matte (o gasesti la pret ok pe ebay, la noi e mai scumpa, evident) sau mult mai accesibila Miss Sporty (nu e asa fina ca si Maybeline, dar matifiaza bine si nu incarca tenul), sau pudra de orez (foarte eficienta si ieftina).

    RăspundețiȘtergere
  3. De cand tot zic sa-mi cumpar si eu pudra aia...de nici nu mai tin minte!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am cateva flacoane goale! :) Numai ca eu le arunc instant si nu prea apuc sa fac poze...

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am folosit muuuult timp Gliss 19 , mi se pare cel mai bun sampon din gama `normala` :)

    Am o veste proasta pentru bugetul tau :) Au bagat si la B&B din Sibiu essence :) hi hi . Sambata cand am fost in sb am intrebat, dar nu le aveau inca expuse, sigur le gasesti daca te duci acolo :)

    Demachiantul de la Balea mi se pare cel mai proooooost, impreuna cu cel de la Farmec :)) Eu am descoperit acum 2 zile unul de la Nivea si e lux ! O sa fac si eu o postare de genul ca de mult n-am mai facut :))

    Si.... nu inteleg de ce n-ai aruncat scurbul ala de la Flormar daca nu ti-a placut deloc ?? :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ba da,o sa se produca in continuare Color Trend,dar le schimba ambalajul :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Uauu ai spor!! Si eu ma chinui de vreo doua luni sa termin niste produse!!
    Ce ai de gand sa faci cu 'mana' aceea de oje? ;;) :D:D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  8. Bydee, o stiu si eu pe aia cu "gata cu shopping-ul"!Cine ne crede?:))

    Coconut multumesc pt sugestii, Dream Matte o aveam pe lista si la fel si pudra de orez. Momentan o am pe cea pulbere de la Essence si e ok.

    ABeautyTale go buy it!E super faina!

    Iguanitza de la Essence m-am cam luat ce m-a tentant rau de tot. Si cum la mine drumurile la cumparaturi se rezuma la juma de ora pe saptamana in Carrefour pt food shopping si alte necesare nu e asa mare riscul:)). Mie Balea imi super prieste. Ala Farmec nu mi-a placut DELOC. Cu toate produsele Nivea de fata eu am avut mari probleme dar astept review-ul tau. Si cu scrubul Flormar..hm cum sa iti zic, la mine e chestiune de onoare cu produsele. Doar daca LE DETEST le arunc. Daca sunt asa si asa pana nu le gat nu ma las!:))

    Annie, m-as bucura sa fie asa ca cel de la Elf se consuma foarte repede. Nu e scump dar parca sa tot iau intruna nu imi convine mai ales ca trebuie sa dau comanda special pt el.

    Alexandra le am intr-o cutie si cine vine pe la mine se serveste cu ele. Crezi ca te tenteaza sa vezi?:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Daa, mi-ar placea! :D

    Ps. Mi-am luat si eu Lacul pentru uscare rapida de la Kallos la recomandarea Alexandrei (iguanitza) si nici mie nu imi vine sa cred cat e de bun! Cred ca o sa-l consum ca pe apa! :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Te invidiez pt rujul ala de la essence. Il caut de o gramada de timp. Stand essence in deva nu este. M-am bucurat ca un copil cand a inceput facultatea si am ajuns la Cluj in Central, pt ca citisem la Iguanitza pe bloc ca se gasesc produse essence in Kendra. Ajung la stand, o multime de rujuri, si ghici ce??? Nici macar unul nuanta All about cupcake:(

    RăspundețiȘtergere