Geanta Pandorei

Sotul meu isi da de fiecare data ochii peste cap cand incerc sa gasesc ceva in geanta. Obisnuieste sa spuna destul de des ca e ca la nebuni in geanta mea si ca se intreaba daca exista vreo femeie care sa stie ce si unde are in geanta si sa poata gasi obiectul cautat in mai putin de 3 minute de "sapat". Uuum, I strongly believe such a woman exists but I know for a fact that's not me!:)))

Pentru ca postarile astea sunt o adevarata placere vinovata pentru mine am zis ca ar fi cazul sa va arat ce car dupa mine on a daily basis. Cu precizarea ca tocmai facusem curat in poseta si din poza lipseste gunoiul:))I'll tell u all the details later!

Incep prin a va spune ca inainte sa se nasca pitica mi-am luat o geanta speciala pentru lucrurile ei. E frumoasa si girly si cu compartimente si...dupa prima luna m-am prins ca pe cat e ea de utila pentru o femeie zdravana la cap pentru mine era stres suplimentar. Asa ca geanta mea vesnic mare a devenit si diaper bag. Much better!E mai simplu sa jonglez cu o singura "greutate". Si pentru persoanele curioase, nu cred ca geanta mea cantareste vreodata mai putin de 3 kile jumate. Mai mult cu siguranta!:)))


Asta e geanta. Imitatie de piele. Cu captuseala deja rupta. Soc si groaza eu nu detin colectie de genti. Port una pana o fac praf si pe urma trec la urmatoarea. Asta intamplator chiar imi place destul de mult.


Kid gear.Toale de schimb pentru pice. Aici erau numai basics:niste pantaloni scurti, sosete, palariuta. Daca plec departe de casa si vremea e schimbatoare o sa am clar si un pulover sau alte minuni.

Snack-uri si mita:)) Adicatelea: biscuiti (aici aveam Belvita-yuuum) de care sunt la indemana, un mini mar (uneori batoane de morcov), banane uscate (boala ei), gummy bears (astia sunt mita). Uneori gasiti covrigei, sticksuri, acadele. U get the idea!:))

Carticica relativ interactiva care o tine oarecum ocupata vreo 5 minute daca trebuie sa merg undeva unde e de asteptat. Uneori la asta se adauga si cutiuta de culori cerate...

Animal de plus pentru momente de criza.Canita cu apa.


Chei, telefoane, portofel in stare avansata de descompunere (need a new one!!!), carnetele, servetele umede si uscate, stick-ul.


"Portfard" caruia i s-a stricat fermoarul (again, need a new one)in care tin si pe mama si pe tata:)) In poza asta de aproape se vede clar ca mai aveam un pix in el. In poza cu continutul portfardului nu mai apare. Era stricat, l-am aruncat!:))


Dezinfectant pentru maini de la Yves Rocher, oja pe care o am pe gheare in momentul respectiv, elastic de par, folie cu stickere (mita...), mostra de parfumel, balsam de buze, plasturi, pixuri. Aici mai tin cateodata si o mini apa termala si un creion dermatograf.

Ce mai e in geanta si nu apare in poze:aparatul foto pe care doooh nu am avut cum sa il pozez, chestii din alea de le folosesc toate fetele intr-o anumita perioada a lunii, calmante pentru durerile respective, agenda daca am mai multe chestii de facut si sunt kidless(very rare occurance!) si mai mereu o plasa pentru ca imi place sa ma duc cu a mea de acasa si sa incerc sa reduc numarul de sacose de plastic cumparate.Desigur intre curateniile din geanta in ea se mai gasesc "nspe" bonuri mototolite, firmituri si alte cele.

Si asa ca amintire haioasa pe vremuri la mine in geanta stateau periuta de dinti, deodorant, demachiant, incarcator de telefon, juma de casa. Nu de alta dar prietenul meu (actual sot) avea un mod spontan de a pleca in vizita la amici si a ramane acolo de tot:))) I needed to be ready!!

Hhmmmm nici nu mi se pare asa grav!!Si pentru sotior, nuuuu, nu din cauza ca e geanta grea ma plang eu de dureri de spate. Din cauza ca o car si pe maimuta de aproape 12 kile pe langa. Uneori.:P

Share:

2 comentarii

  1. O gramada de lucruri! Se intelege ca aia mica are nevoie de "chestii" cand plecati de acasa.
    Pe mine ma scotea din minti sa caut telefonul in timp ce suna si ca nu-l gaseam decat atunci cand apuca sa taca, asa ca am trecut la o geanta medie spre mica. Daca te uiti la ea, n-ai crede ca am in ea si sticla de jumate, si agenda si haine de spital si ce-o mai fi nevoie. E magica! :) Deh, inca n-am plozi mici si scumpi...

    RăspundețiȘtergere
  2. m-ai facut sa rad cu postarea asta :))
    la tine macar e explicabil de ce cari atatea dupa tine, dar eu n-am copil :))

    RăspundețiȘtergere