joi, 2 august 2012

July Empties

Hai sa ne prefacem ca am rezistat si nu m-am intors dupa doua luni, da?:)) Se pare ca sunt mai dependenta de bloguletul meu decat credeam! Zilnic oftam putin gandindu-ma ca daca as gasi energia sa ma adun as putea sa revin aici. Nu stiu sa va spun daca o sa postez mai des, nu vreau sa mai fac nici un fel de promisiuni, but for now I am here!

Pentru ca e inceput de luna si favorite sa va arat nu posed avand in vedere ca nu m-am machiat mai deloc in ultima vreme, o sa va arat empties of the month. V-am mai spus eu ca asta e o postare care pe mine ma incanta foarte tare asa ca am preluat-o cu drag si spor!



-Gel de dus Balea cu zmeura-ador zmeura!As manca pana as crapa si m-as unge cu ea pe corp atat de tare imi place mirosul ei. Culmea e ca desi mi-am dorit gelul asta mult de tot nu m-a dat pe spate asa cum ma asteptam. Mirosul e placut dar destul de artificial si nu persista deloc pe piele. Textura e ok, nu usuca pielea, nu mi-a creat nici un fel de probleme.Probabil l-as mai lua o data dar nu il mai gasesc nici sa dau cu tunul!

-Gel de dus cu rodie de la Yves Rocher-inca un fruct pe care il ador: rodia. La asta nu m-am prins daca mirosul e intr-adevar cel al fructului. Miroase placut, un pic acrisor, un pic dulce. Ce nu mi-a placut e textura mult mai lichida decat la alte geluri din aceeasi gama. De fiecare data ma trezeam ca torn mai mult decat e cazul. Cu siguranta l-as recumpara pentru ca ma energizeaza dar tare as vrea sa semene la textura cu gelul cu bumbac spre exemplu!

-Lotiune de corp Grace Cole-primita cadou intr-un set. Chiar daca mirosul ei un pic condimentat imi amintea mai degraba de iarna am decis sa o folosesc. La inceput mi-a scos peri abi pentru ca nu curgea deloc. Asta pentru ca avea o consistenta care semana mai degraba cu cea a unui unt de corp. Foarte groasa si consistenta! Dupa ce am consumat cam un sfert din ea a mers treaba mai usor. SUPER hidratanta. Si nu lasa film gras pe piele chiar daca era asa consistenta! Habar nu am de unde si cum se gaseste dar mi-as mai lua!

-Sampon Fudge Torture Tonic-Nu pot spune ca m-a dezamagit dar nici nu m-a dat pe spate in mod special. Mirosea si arata ca un topping de caramel, spala bine. Si atat. Un sampon ca oricare altul. Nu mi-a ajutat parul cu nimic si sincer nici nu ma asteptam sa faca asta. Nu il voi cumpara din nou.

-Nivea Intimo Sensitive-Nu fac descrieri ca stim toate la ce foloseste. E ok, eu folosesc varianta asta de ceva vreme si ma impac bine cu produsul. U will be seeing more of it around here!

(N-am inclus sapunurile lichide din care consumam cam 3 pe luna. N-ar fi corect sa le includ ca doar se spala pe maini si al meu sot si a mea pitica-cel mai des...)


-Cremei de maini Atrix i-am facut la un moment dat un review nu prea bun. Mi-am mentinut parerea si am dat-o uitarii intr-un dulapior. Am decis sa o dezgrop si sa scap de ea fie ce o fi. I still stand, nu face nimic, n-are rost sa mai dau vreodata banii pe ea!

-Demachiantul bifazic Balea-I love it!O sa vedeti cate unul gol in fiecare luna probabil. Eu ma inteleg super cu el desi stiu ca sunt fete carora le-a produs inflamatii urate. N-am avut niciodata probleme cu el si e singurul care imi place din ce am incercat (n-am incercat prea multe dar ma rog...)

-Ulei de migdale dulci-Il folosesc seara pe post de crema de fata si ochi, il aplic pe cuticule uneori, il mai dau si pe corp pe unde am vreo zona uscata! Deja am o sticluta noua si cu siguranta acesta e un produs care se va regasi mereu in arsenalul meu de infrumusetare.

-Deodorant Nivea-Am avut varianta asta si luata de la noi. Si ce se aude prin targ nu e bullshit! Adus din afara isi face treaba cum nu se poate mai bine. Cel luat de la noi a ajuns la cos pentru ca efectiv ma scotea din minti. Weird, isn't it! Asa ca de la noi nu o sa il cumpar dar daca il mai primesc din afara tarii o sa il folosesc cu placere asa cum l-am folosit si pe acesta.

-Mostra de rujulet Yves Rocher-Nu e o culoare dupa care sa ma omor dar am purtat minunea mai mult prin casa. Mai am vreo 4 rujulete din astea mini si vreau sa scap de ele ca ma dispera sa le vad aruncate acolo mici si amarate. O sa caut full size-ul pentru unul dintre ele dar acesta cu siguranta nu o sa mai ajunga vreodata in trusa mea!



P.S: Am luat o decizie de importanta capitala pentru tara!:P Fiindca dupa ce am parasit blogul am zis ca sunt gata cu 10 pan-ul m-am gandit eu asa ca ar fi bun un binge de makeup. Si doua luni de zile am tot luat cate ceva. Not good! Asa ca am decis ca pana in noiembrie/decembrie sa intru la cura. MAXIM un moft pe luna (ideal ar fi deloc). O sa iau ce imi e necesar si da daaaa accept in continuare cadouri!:P Let's see if I can make it!!Nu de alta dar colectia scapa de sub control si beauty case-ul a devenit neincapator!

7 comentarii:

  1. Welcomeeeeeeeeee back! Bine ca exista si produse consumate,ca altfel ce am face daca tot cumparam si nu consumam integral produsul? Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ai revenit, Deena! Imi fac si eu curaj sa scriu din nou pe blog...cred ca sunt tot cam 2 luni.
    Sa stii ca si eu ma impac foarte bine cu demachiantul bifazic Balea - sunt la a doua sau a treia sticla. Nu mi-a cauzat nicicand nici o problema.

    Si mi-a venit o idee: daca tot spui tu ca ai farduri multe si palete multe si oje muuulte...ce-ar fi sa ne arati niste postari de tip "colectia mea"? Mie una stiu ca mi-ar placea la nebunie sa trag cu ochiul la stash-ul tau (*blushing*) Poate asa vei descoperi si tu iubiri vechi, iar mania cumparaturilor se va duce inspre noi, vizitatoarele :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. ce bine ca te-ai intors! sper sa vedem postari cat mai multe...mai ales cu ce ti-ai mai cumparat(or fi oje?! :DD ).

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc de primire fetelor!

    Monica sincer mie imi e dor de postarile tale!!I love them!!! Nu promit nimic cu "colectiile". Am pus cu ceva timp in urma colectia de palete si cea de oje. Hmmmm, ma mai gandesc. Prefer sa va arat cate un produs asa, ca sa nu par mad hoarder!!Si da, stiu cum e sa iti faca alte bloguri pofta de shopping!!Happens all the time!:))

    RăspundețiȘtergere
  5. bine ai revenit! m-am trezit si eu, mai a 3-a zi dupa Scripturi, dar decat niciodata...
    deja am ajuns la zi cu postarile tale :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce bine ca te-ai intors!
    Ti-am descoperit blogul cand tu erai pe picior de plecare, l-am citit din scoarta in scoarta si apoi m-am intristat ca nu mai scrii.
    De la tine am ramas fixata pe ideea cu project pan-shop your stash si tot rasfoind google.ul ieri pentru postari de incurajare legate de acest lucru, iaca am ajuns din nou pe minunatul tau blog. Si ce-mi vazura ochii? You're back!! Good, gooood! M-am abonat prin GFC si eu ca tot omu' si ma declar cititoare fidela din acest moment.

    RăspundețiȘtergere