sâmbătă, 4 august 2012

Liebster Blog Award

Tag-ul asta a circulta in blogosfera de ceva vreme. Dar cum eu am fost MIA l-am ratat. Si cum imi placea foarte tare am decis sa fac ce fac mereu. L-am cersit de la Antonia si apoi pentru ca Alina a lasat pe oricine doreste si pofteste sa il preia am zis ca fur si intrebarile de la ea.


Regulile sunt urmatoarele:
1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award.
2. Spune 11 lucruri despre tine.
3. Raspunde la intrebarile adresate de cel care te-a nominalizat si formuleaza un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi.
4. Nominalizeaza 11 persoane (+ link) care sa realizeze acest tag.
5. Mergi pe pagina lor si anunta-i.
6. Nu da tag-ul inapoi!



11 lucruri despre mine:

1.Mi-am intalnit sotul la 17 ani, m-am maritat la 21 si am nascut la 23 de ani. Si pentru ca intrebarea asta mi se pune des, nu imi pare rau nici un pic. :)
2.De cand ma stiu am fost un soarece de biblioteca si citeam pana nu mai puteam dar de cand cu Katia zau daca am citit mai mult de 5 carti de oameni mari in ultimii doi ani. Si asta e GRAV!!GRAV!!!

3.Cea mai buna prietena imi e prietena din scoala generala. E exact opusul meu ca fire: activa, un pic "baietoasa", nu prea into makeup and girly shit. Probabil de asta ne intelegem asa bine.Ne-am batut la un moment dat (mai bine zis m-a batut) pentru ca o calcam pe nervi si pe urma am devenit si mai apropiate:))E nasa fetitei mele si momentan e plecata la master peste mari si tari si chiar daca nu apucam sa ne dam mail-uri atat de des pe cat am vrea cred ca stie ca mi-e DOR RAU de ea.

4.Sunt foarte delasatoare si chestia asta ma scoate din sarite. Chiar daca imi doresc sa fac un lucru uneori ma apuc de el si nu gasesc in mine motivatia de a lupta si a il duce la bun sfarsit. Am avut mult de pierdut cu treaba asta si mi-e ciuda pe mine.

5.Desi lumea ma percepe ca pe un mic bufon si ma vede mereu vesela din pacate tendinta mea e sa fiu super negativista si pesimista. Numai ca nu le-o arat tuturor. O stiti pe aia cu drobul de sare?Cam aia sunt eu. Corelata cu confesiunea dinainte, u have a walking disaster.

6.Desi sunt sociabila de multe ori cand sunt pusa in situatii "oficiale" sau cand trebuie sa rezolv ceva prin telefon sau printr-o conversatie fata in fata ma pierd, ma simt ca o scolarita, incep sa ma balbai si efectiv ma comport ca si cand as avea un singur neuron. Faptul ca arat de 15 ani si ma comport de 12 nu ma ajuta foarte tare cand ma duc sa intreb ceva important in vreun loc infricosator gen ..la banca=))I need to grow up!!

7.Ador sa gatesc. Mai ales prajituri as face toata ziua. Din pacate acum ma rezum la "retete" care se fac super rapid. Si sufar ca al meu sot nu e deloc un gurmand si chiar daca ma agit sa fac nu stiu ce fel de mancare e foarte probabil sa ajung sa il mananc eu. Ceea ce e nasol ca ma ingras.

8.Mi-ar placea sa invat sa traiesc mai simplu, mai frugal dar oricat m-as stradui nu imi prea iese:))

9.Am 10 maini stangi cand vine vorba de crafts/diy/handmade si imi pare tare rau ca n-am mostenit-o pe mama care se pricepe la de toate. As face tot felul de chestii faine (noaptea desigur, ca ziua nu apuc..) dar de cele mai multe ori ma las pagubasa inca inainte de a incepe-vezi punctul 4.

10.Da-mi o planta si iti garantez ca intr-o saptamana moare. Nu stiu de ce, n-o fac cu intentie, le ud si am grija de ele dar n-a fost o data sa fi primit o floare la ghiveci si sa nu sfarseasca uscata de timpuriu. Adevarul e ca nu ma omor dupa plantute neaparat si cred ca ele se simt respinse sau ceva de genul..Asa ca nu o sa gasiti nimic verde si relativ viu la mine in casa. In schimb daca va duceti la mama e ca in sera.

11.Cand eram mica eram convinsa ca am puteri paranormale. For real. Inca mai sper cateodata:))

Acum dupa ce m-am "dezgolit" si m-am facut de mega cacao sa raspund si la intrebari, nu??



Intrebarile Antoniei:

1.Dacă ar trebui să păstrezi un lucru, un singur lucru din garderoba ta, care ar fi acela şi de ce?
Cu siguranta ar fi o rochie. IUBESC rochiile. Chiar daca de cand am copil mic e destul de greu sa le mai port din motive evidente de limitare a mobilitatii.:))

2.Ce te enervează cel mai mult la estetica unei femei, ce nu suporţi să vezi la o femeie (din punct de vedere cosmetic sau vestimentar)?
Ma ia cu calduri cand vad femeile cu par negru, gros si des pe maini si cu mustata cam cat a tatalui meu. Vestimentar ar fi multe insa nimic nu ma ucide ca o celulita pronuntata expusa in fuste mini sau pantaloni scurti.

3.Care-i plăcerea ta vinovată, indiferent că-i un gen muzical pe care îl asculţi, o mâncare căreia nu-i rezişti ori o trăsătură de caracter care te domină şi nu-ţi convine asta?
Uhhhhmmmm...Aici o sa fie trist. Placerea vinovata in mod clar e un duo: dulciuri si produse de brutarie/patiserie. Daca n-ar exista astea pe lume as fi slaba si frumoasa! Efectiv nu ma pot abtine sa nu bag dulciuri in mine ca o nebuna!

4.Genţi, pantofi, haine sau cosmetice? Auriu sau argintiu? Fustă sau pantaloni?
Clar cosmetice ca nu degeaba am sifonierul semi pustiu. Acum cativa ani nici nu concepeam ideea de auriu, acum mai ca a inceput sa imi placa mai mult decat argintiul.Daca ar fi sa aleg cu inima as spune fusta numai ca de cele mai multe ori sfarsesc in pantaloni ca sa nu imi expun lenjeria intima cand ma aplec la groapa de nisip.:))

5.Care e cel mai mare regret pe care-l ai?
Ca nu am facut alta facultate!

6.Dar cea mai mare realizare a ta?
That's an easy one. Fetita mea!Nu cred ca o sa pot egala prea curand realizarea asta!

7.Care e cea mai mare dorinţă?
Sa avem o casuta a noastra!

8.Dacă ai putea schimba ceva la lumea în care trăieşti, ce-ai alege să schimbi?
Nedreptatea, mizeria, boala...Sunt atat de multe pe care as vrea sa le schimb. Dar nu e in puterea mea si nu e nici dreptul meu sa decid cum ar trebui sa fie lumea!

9.Ce trend vestimentar/cosmetic te încântă, în acest moment?
Uhhh..aici sunt pe dinafara totalmente. Vizual ma incanta fustele/rochiile asimetrice dar nu stiu daca as purta asa ceva.

10.Cafea sau ceai? Dulce sau sărat? Sport sau seriale la TV? Mare sau munte? Câini sau pisici? Stiletto sau balerini?
Acum ceai/acum 3 ani numai cafea neagra, tare. DUUUULCEEEEEEE!!Seriale. Mare. Ummm...niciuna(sorry). Balerini.

11.Ţi-ar plăcea să citeşti ceva anume pe blogul meu? Dacă da, ce?
Sincer nu ai ce sa schimbi pe blog. Deja e super misto si in fiecare zi astept cu drag postarile tale. Ma tot uit la cele cu outfits sperand ca intr-o buna zi o sa se prinda ceva si de mine:))

Intrebarile Alinei:

1. Care este mancarea ta preferata si care este mancarea pe care o urasti?
Dificila treaba avand in vedere ca sunt o mancacioasa de felul meu. O sa spun lasagna pentru ca as manca-o la orice ora din zi si din noapte. Ce detest??Uuuuuhh, numai gandul la ciorba de burta ma face sa imi vina rau!

2. In ce oras te-ai nascut/locuiesti si unde te-ai duce daca te-ai muta?
M-am nascut in Bucuresti si deja m-am mutat in orasul in care visam:Sibiu. Daca ar fi sa ma mut din nou(God I hope not ca deja m-am mutat de vreo 5 ori in 4 ani) mi-ar placea sa ma mut la Cluj.

3. Ce facultate ai terminat?
Sociologie in cadrul Universitatii Bucuresti.

4. Activezi in domeniul in care ai terminat facultatea?
Mnu.

5. Faci sport? Ce sport si cat de des?
Confession. Eu si sportul am fost mereu doua linii paralele. Dar paralele raaaau. De cand ma stiu am fost fata pe care nimeni n-o alegea in echipa la handbal/baschet/volei. Aia care alearga cu picioarele in x si nu poate prinde mingea, care nu poate sa se rotogoleasca, sa faca roata...u name it. Si am zis hell, nici nu vreau chestiile astea! Eh, de fapt imi pare rau ca am fost atat de antitalent si n-am facut nici un efort. De vreo luna fac exercitii in comfortul casei mele si ocazional mai trag si cate o alergare mica. E greu sa schimbi obiceiuri nasoale adunate in 25 de ani.

6. Tii diete din cand in cand sau mananci constant "cu bun simt"?
N-am tinut ever dieta si n-am mancat ever cu bun simt!:)) Metabolismul m-a ajutat mereu. Pana acum un an jumate, doi. Dupa ce am nascut am dat kilele jos si mi-am vazut de ale mele. Nu merge. Am inceput sa simt ca nimic nu mai e la fel asa ca INCERC sa mananc mai ca o femeie normala la cap nu ca un barbat care a fost la prasit toata ziua:))

7. Ce produs cosmetic, o piesa vestimentara si un tip de incaltari ocupa primul loc in preferintele tale?
La produse cosmetice as spune clar mascara. Fara ea sunt practic o creatura dubioasa. Ca piesa vestimentara as alege oricand rochiile (preferabil cele inflorate). La incaltari marturisesc ca mi-as dori sa pot alerga pe tocuri si platforme si sa n-am stress, dar adevarul e ca picioarele mele un pic ciudatele reactioneaza urat si la incaltarile sport daramite la tocuri. Asa ca zic: comod sa fie, nu conteaza ce e!

8. Ce nu-ti lipseste niciodata din geanta?
Servetele umede, gustarele pentru pitica, balsamul de buze, cheile, telefonul si portofelul.

9. Cat de des renunti la machiaj?
In ultima vreme mult mai des decat imi place sa recunosc:))

10. Care este cel mai scurt timp in care poti fi gata pentru o seara de distractie (machiaj, imbracat, par)?
20 de minute. Pe testate. Machiaj 10-15 minute, imbracat in 5 minute, iar la par nu fac ever nimic!:))

11. Ce obicei/trasatura de caracter/comportament/atitudine ai schimba la tine?
Tendinta de a ma subaprecia constant din toate punctele de vedere. Chestia asta e o boala grea care ma mananca dinauntru si zau ca as vrea sa invat sa ma iubesc si sa ma laud mai mult dar nu imi prea iese.

Acum pe bune, toata blogosfera a facut tag-ul asta. Asa ca o sa il las sa "moara la mine" pentru ca nu cred ca are rost sa mai fac alt set de intrebari neavand pe cine sa nominalizez.

P.S:Daca ati citit tot carnatul scris de mine meritati o acadea!:))

5 comentarii:

  1. eu am citit tot,dar nu vreau acadea,ca altfel lesina dentistul cand l-oi vizita(adica cat de curand)... :)))
    se pare ca ne asemanam foarte mult,mai ales la partea cu dulciurile!:DD

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place punctul 11 din confesiunile tale :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Parca am raspuns eu la intrebari!acum ti-am descoperit blogul si imi place foarte mult,observ ca ne asemanam foarte mult!Ma bucur ca "te-am descoperit" sa zic asa!:D

    RăspundețiȘtergere