miercuri, 15 august 2012

Sarbatorim

Postarea de astazi va fi putin altfel decat v-ati astepta. Este 15 august, data in care se sarbatoreste Adormirea Maicii Domnului. Majoritatea oamenilor isi serbeaza azi ziua de nume desi teoretic aceasta se serbeaza in 8 Septembrie, de Nasterea Maicii Domnului. Chiar daca stiu de ceva vreme lucrul asta eu una nu voi inceta sa urez La multi ani! in aceasta zi dintr-un motiv de interpretare personala.

O data cu inaltarea cu trupul a Maicii Domnului la Cer (pentru cine e interesat puteti sa cautati exact despre ce e vorba) se presupune ca pentru cei credinciosi s-a deschis o noua usa a sperantei, o noua cale de comunicare si mijlocire cu Dumnezeu. Nu degeaba se spune ca rugaciunile inaltate catre Fecioara Maria au o putere deosebita de alinare a suferintelor. De aceea eu cred ca ziua aceasta e motiv de sarbatoare.

Cu siguranta dupa amiaza o sa ma gasiti in curtea uneia din cumnatele Marii, bucurandu-ma de bunatati si distrandu-ma cu alergatura dupa pice. Inca de dimineata am asa o stare ciudata. Mi se pare ca e sambata pentru ca imi vad sotul acasa:)). M-am trezit, am luat micul dejun cand inca dormeau "copiii", am dus-o pe Katia la impartasit, am venit acasa si acum staaaau si ma uit in gol pana se trezesc "micutii" din somnul de dupa amiaza!:)))

Pentru toate/toti cei care va sarbatoriti azi ziua de nume va spun doar sa aveti parte de o zi faina si sa va ganditi asa un pic si la semnificatia din spatele sarbatorii de azi.

Ahhh, aproape uitasem, va daruiesc garoafele astea. O alegere ciudata probabil avand in vedere ca mereu ma gandeam la garoafe ca la "flori de dus la inmormantare" sau de dus "la invatatoare"=)))Intamplarea face ca am ajuns sa le apreciez dar doar in buchete maaaaaaari si atipice. Inca o sa ma uit ciudat daca primesc 5 fire de garoafe.:P Aranjamentul asta mi-a mers insa la inima!!

( Giving credit where credit is do)


P.S: Sper sa nu se simta cineva deranjat sau agresat de randurile mele not beauty related. Blogul meu nu va deveni unul religios, dar avand in vedere ca mi-am propus sa fac din blogul asta un spatiu cu adevarat al meu, pregatiti-va sa va mai sochez si in alte domenii!:)) O sa vedeti laturi ale mele despre care nu stiti prea multe lucruri si sper ca asta nu o sa va faca sa nu mai vizitati micul meu coltisor virtual!

3 comentarii:

  1. Cam asa cred eu ca este o zi ideala, in familie. Ai descris-o frumos. Desi imi plac toate florile, garoafele sunt pe la coada listei. Parca imi amintesc de copilarie si mersul la doctori. :)) Dar buchetul din poza este foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am impresia ca e sambata dar, m-a readus la realitate alarma pe care am uitat sa o aman. Ma intrebam de ce suna sambata ...:)
    In fine, ma bucur ca faci postari de acest gen si sunt sigura ca nu sunt singura.
    La multi ani tuturor Mariilor!
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos din partea ta ca te-ai gandit sa explici semnificatia sarbatorii,abia astept sa ne dezvalui si laturile tale pe care nu le cunoastem,inca :)

    RăspundețiȘtergere