Weekend recap

Va amintiti de postarile astea??Mie imi placea sa le scriu si stiu sigur ca voua va placea sa le cititi pentru ca mereu am primit feedback pozitiv pentru ele. So here we go again.

Weekend-ul asta:
-Am reusit sa fac cumparaturile saptamanale in hypermarket in sub 15 minute!:DI love when that happens!
-M-am suparat pe pitica mea care a facut o mini criza cand am ajuns la casa de marcat pentru ca vroia bomboana. Nu face asa ceva de obicei si mi-am amintiti ca de cand eram pustoaica detestam copiii care faceau crize!I almost spanked her!!Aaaa da si pentru cei care se ocupa de "atragerea clientilor in capcana" le multumesc pe aceasta cale ca pun la vedere si la nivel periculos acadele, oua de ciocolata si alte chestii de genul!!
-Am lenevit o gramada la calculator si la televizor. Am fost cam leguma!
-Am devenit aproape convinsa ca vreau sa imi fac tatuaj!Sorry mum, discutam cand ne vedem!:)))
-Am facut o vizita si m-am enervat cand au inceput comentariile stupide ca dom'le rau ai invatat-o pe asta mica asa lipita de tine. Mdea, oi fi invatat-o atasata de mine dar oameni buni, nu toti copiii de nici doi ani sunt mega fericiti sa vada o adunare de 10 persoane, sa ii auda pe toti razand si zbierand de odata si incercand sa sara pe ei. O fi antisociala, whatever!!
-M-am bucurat ca le-a intors spatele alora care comentau si insistau sa o ia pe sus cu ei si s-a dus sa se joace fix cu persoanele care i-au picat ei bine la prima vedere. Dovada ca nu e antisociala ci doar foarte desteapta!:D
-Am scapat de surplusul de hainute de copil ramase mici si mi-am tras una peste moaca realizand cat de repede trece timpul. Sa vezi un bebelus dupa vreo 6 luni de la ultima intrevedere e uluitor!
-Mi-am facut curat in cosmeticale. Am aruncat vreo 4-5 chestii si am pus deoparte inca o punguta de lucruri. O sa isi gaseasca curand stapan sper!Sa diminuam obsesia zic...
-M-am decis ca vreau sa gatesc cu adevarat asa ca duminica dimineata am facut pitica pachet si am trimis-o cu tati la plimbare
-Acest lucru a rezultat intr-un maraton de 1 ora jumate de gatit, o ciorba de vacuta bestiala, un platou zdravan de piept de pui pane si o ditai tava de cartofi taranesti!YUM YUM!


-Mi-am facut manichiura si pedichiura. Periwinkle si albastru cobalt!:X:X
-Dupa 3 ani de zile am ajuns la Ocna Sibiului si am rams oarecum impresionata ca au amenajat pe acolo
-Am bagat in mine Kurtos Kolacs fara sa simt regrete. Era fierbinte si DELICIOS!!
-M-am bucurat cand pitica a decis ca ii place sa stea in bazinul de copii.
-M-a apucat groaza cand pitica a decis ca e peste si s-a bagat cu capul in apa. Asta a rtezultat intr-o serie de varsaturi zdravene rezultat al apei sarate. Si intr-o serie de urlaturi. Si intr-o minge colorata ca premiu ca s-a calmat pana la urma!
-Am facut bai si am bagat la spalat prosoape de plaja pline de diverse
-Am ras a 5-a oara la acelasi film. Sunt patetica stiu!

Overall n-a fost cine stie ce agitatie in weekend dar credeti-ma, fata de alte saptamani as putea spune "maaamaaa ce de chestii am facut"!

That's all folks!Spuneti-mi daca va plac in continuare genul asta de postari si o sa incerc de acum incolo sa documentez si fotografic zilele de weekend. As avea niste poze de la Ocna dar refuz sa ma expun in costum de baie aratand ca Marele Alb (sunt palida ca moartea ca n-am stat deloc la soare vara asta si surplusul de burtica nu e tocmai atragator!).=))

Share:

6 comentarii

  1. ha...cate oua am cumparaaattt si euuuu ...:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. pozeee pozeee !
    si eu una mai vreau sa citesc postari de genul asta :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Tare postarea!:))
    Mi-a placut muuuuult!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai ce faina e oja aia albastra, bestiala!!! Cat despre pitica, nu-ti face nicio grija si nu apleca urechea la ce zice unul si altul, iti zic eu din experienta ca asa e cel mai bine :).
    Ma bucur foarte mult ca ai hotarat sa te intorci la blogging, postarea trecuta am citit-o in mare graba si nu am apucat sa las com sa-ti zic, asa ca ti-o spun acum: bine ai revenit!

    RăspundețiȘtergere
  5. cu siguranta mai vreau postari din astea! :))
    ce bine,nu ma mai simt vinovata ca ma cert cu copilul in supermarket cand asalteaza rafturile cu dulciuri...se pare ca nu sunt singura! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac postarile astea:) Si esti tare dulce si mandra cand povestesti de pitica ta.

    RăspundețiȘtergere