FOTD and NOTD

Cam cata vreme a trecut de cand n-ati mai vazut un makeup look si o manichiura pe blog? Cam jumatate de secol as spune eu. Si nu cred ca ma insel cu mai mult de cateva luni:P

Azi am zis ca gata, aia e, e o zi la fel de buna ca oricare alta. Va anunt ca da, "talentele" mele au ruginit rau si ca nu e nimic elaborat. Dar hell yeah, va arat ca m-am machiat si asta e un inceput bun zic eu! Machiajul ochilor e ceva mai intens decat a iesit in poze. Si ceva mai bine blenduit:P Dimineata mi-am pus pe bot unul din rujurile preferate, Farmasi True Colour nuanta 20. Un nude dragut si safe.


Dupa o dimineata agitata si plina de nervi am zis ca merita sa schimb un pic ceva. Nu stiu daca o sa am tupeul nebun de a iesi asa in parc dupa amiaza si a fi aratata cu dejtu tremurand de revolta de toti parintii si bunicii. Dar in weekend cand e si sotul din dotare acasa clar ies asa. In miezul zilei, I don't care. Pentru ca ADOR rujul asta. Mie mi se pare ca ma prinde si chiar daca e waaaay out of my comfort zone cred ca o sa devina exact ce o sa port la greu toamna asta. Aaa si culmea, l-as vrea chiar mai inchis un pic asa ca e posibil sa il combin si cu niste negru. Stiu ca nu mi-am conturat buzele perfect dar give me some time, sunt incepatoare! So??Yay or nay!




De asemenea aseara am zis ca daca tot imi fac unghiile e cazul sa le fac cu DC 02 pe care mi l-am dorit atat de mult. Si am scos si Diving in Malaysia sa vad cat de bine seamana. Ca doar sunt amandoua dupe-uri dupa Channel Peridot. In sticla sunt mult mai diferite decat pe unghii. Sincer daca nu v-as spune ca pe inelar am Diving in Malaysia, v-ati prinde? Diferenta cu ochiul liber o data ce le aplici e foaaarte greu de sesizat. Diving in Malaysia are un pic mai mult verde in ea decat DC 02. Cert e ca ador nuanta asta!Si toamna asta cred cao sa abuzez de cele doua sticlute. Amandoua sunt opace din doua straturi (la DC 02 poate ar merge si al treilea daca aveti unghiile lungi), se usuca relativ la fel de repede. Mie sincer imi place ma mult consistenta ojei Flormar. Mi se pare ca se aplica mai usor.



Imi cer scuze pentru "purcelusii: de pe marginea unghiei dar am facut poza repede si mi-am sters abia apoi urmele. Stiu ca tot nasol imi arata cuticulele dar la ce lupta duc cu ele ar insemna sa nu va mai arat ever unghiile mele!

:)There!!I did it!Poate de acum revin la bunul obicei de a va arata ce machiaje mai port. Nu promit nimic ca stiti ca sunt dezastru al respectat promisiuni dar poate daca va place cava in mod deosebit incerc sa maifac si cate un tutorial pe ici pe colo. Nu ca as fi eu vreo mare makeup artist daaaar mai sunt fete care sunt incepatoare si pe care poate le-ar ajuta si mazgalelile mele. Si sper din suflet sa incep sa exersez iar ca tare dor imi e de machiaje elaborate!:(

Kisses girls!

Share:

8 comentarii

  1. Esti tare draguta!
    Imi place mult cum iti sta cu ambele rujuri, iar notd-ul......un vis. ;))
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Lovley make-up :D îmi place rujul mult, îți vine super :) și unghiuțele au una din nuanțele mele favorite :D :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place trecerea de la nude la bad girl :-) Oricum, ma bucur sa vad ca nu sunt singura careia ii plac rujurile atat de intense si pigmentate.

    RăspundețiȘtergere
  4. pretty!!!

    vezi ca rujul ala poate mai mult. aplicat cu pensula apoi blot si inca o data si inca o data si o sa fie mescherie mare. am si eu o mostra (nu mai stiu pe unde e) si m-a tinut 6 ore, in conditiile in care eu il mananc la prima cafea

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat poti fi de draguta si frumusica, genul de sweet girl :D. Nu stiu cum aratai cu parul lung, dar tunsorea asta iti vine foarte, iti incadreaza fata frumos. Iar rujul e superb, "bun si eftin" :D. Am si eu trei rujuri inchise pt tomana asta, un mov inchis Essence, unul rosu Catrice si unul de la Lancome (care e vechi, dar inca "pa" trend :)) ). Si indura-te sa ne arati mai des machiaje, eventual si cu unul-doua close-up-uri, pentru ca mie-mi place ce-ti iese :D.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti sade bine cu ambele rujuri. Si nici machiajul ochilor nu e asa ruginit cum crezi tu, arata foarte bine.
    Cred ca voi cauta si eu rujul nude cand o sa mai scot capul in lume.
    Multumim ca ne-ai aratat DC02. N-am observat diferenta initial, dar dupa ce am citit textul, mi s-a parut si mie inelarul mai verzuliu. Sa le porti cu placere! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi plac ambele rujuri, totusi eu zic ca oricat ar fi de "in", cel inchis nu prea merge purtat in miezul zilei, la o iesire cu sotul din dotare e altceva :). Pe de alta parte, cel nude te face sa arati de 18 ani :). Machiajul e super si mani la fel.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ah, eu n-am deloc curaj la purtat astfel de culori pe buze...
    Altfel, bine a revenit cu machiajele pe blog! Nu te mai scuza, nu ai "ruginit" deloc!

    RăspundețiȘtergere