Necesitati, da???!!:))

Va arat iute iute chestiutele cumparate in ultimele doua saptamani. Ca sa nu fiu banuita de tradarea proiectului de cumpatare va spun de acum ca rujul si fardul crema s-au comis inainte de luarea hotararii ingrate. Asadar NU SE PUN!:))

In rest e simplu. Mi s-a terminat crema de maini si am zis sa mai testez si altceva. Inca n-am folosit-o suficient incat sa fiu sigura dar cred ca o sa ne intelegem bine.


Nu mai aveam fir de dizolvant si oamenii din Lidl (care e foarte aproape de mine) n-au mai adus dizolvantul Cien de doua saptamani. Mister. Asa ca am aterizat in Dm si l-am luat pe asta. Sa vedem cum e.

Si pentru ca in Dm daca intri dupa ceva iesi cu mai multe am zis sa imi mai iau un balsam de buze ca nu mai am asa mult din cel actual. Si gelul de dus s-a lipit instant de mana de cum l-am zarit in raft. Il tot vazusem pe la fete prin postari si nu dadeam de el.


Dupa Color Tattoo tanjeam de ceva vreme si pentru ca sunt sigura ca la noi o sa apara peste un cincinal m-am bucurat cand o fata draguta m-a ajutat sa pun mana pe unele din nuantele pe care le vroiam. Inca nu l-am testat cumsecade dar va tin la curent.

Rujul, oh well, am decis ca da, vreau sa port visiniu. Si il adooooooooor!!:D:D

Si intr-un final apoteotic va spun ca mai am dreptul doar la 3 oje:))Al meu sot stiind ca sufar ca nu mai e Flormar in Sibiu a facut o datorie de onoare din a-mi lua din delegatia de saptamana asta cele doua nuante de duochrome dupa care tanjeam!!:DIata-leee!!!A meritat sa raman cu doar 3 oje de cumparat pentru tot restul anului!!Eu asa zic!!!



Share:

8 comentarii

  1. Flormar Duo-Chrome <3. Aici inca n-au aparut, asa ca o sa-l trimit pe tata sa mi le ia din bucuresti si sa mi le puna in pachet :)))).
    Sa le folosesti sanatoasa pe toate. Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ah, multe bunatati! Pardon, necesitati! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti cu placere!
    ".. in Dm intri dupa ceva si iesi cu mai multe..." so true!! Se intampla mereu :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Si acum cititorii necesita pareri si swatch-uri. Pentru dizolvant si ojele duocrome.
    Eu am dizolvantul ebelin fara acetona in ambalajul vechi, dar de abia astept sa-l termin, mi-a scos peri albi. Lipsa acetonei o fi buba...sau m-am obisnuit eu prea tare cu oversa.
    Iar de ojele duocrome ce sa mai zic? Incerc sa ma conving ca nu-mi trebuie niciuna, dar nu renunt pana nu vad swatch-uri, muuulte swatch-uri. :D
    Sa le folosesti cu placere! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ana, multumesc multumesc!Sa il trimit saiti ia ca si eu tot prin "curier" am pus mana pe ele:))

    Sadie, asa asa..NECESITATI!=))

    Georgiana, iti multumesc. Happens every single time. Intru sa iau servetele umede pentru pice si ies cel putin cu un gel de dus si un..ceva:))

    Roxana, o sa iau o margareta si promit sa pun swatchuri ca pe unghiile mele no chance. Sunt intr-un stadiu deplorabil pentru a fi aratate pe blog.:))Sper sa fie ok dizolvantul. Eu ma invatasem cu cien si imi placea. Si eu am incercat sa ma conving ca nu imi trebuie nici una dar n-a mers!:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Mama,ce de bunatati! Uite asa imi vine o pofta de cumparat necesitati...
    intrebare intrebatoare: nuanta rujului se numeste Buttered Rum? Ori?
    Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Whisper nup, e Temptress nuanta. L-am luat de la un "magazinel" dar l-am cautat in catalog si nu dau de el deloc.

    RăspundețiȘtergere
  8. sa le folosesti cu placere
    cu dm te inteleg.... nu poti iesi cu un singur produs... eu am reusit.. dar cu greu si datorita lipsei banilor... ca altfel... :D:D

    te pup!

    RăspundețiȘtergere