marți, 23 octombrie 2012

NOTD-Kiko 255 Violet Microglitter

E o perioada foarte aglomerata si agitata pentru mine asa ca nu promit nimic in legatura cu postatul pe blog. Astazi am zis totusi sa va arat macar doua poze rapide si imperfecte cu manichiura facuta ieri.

Mi-era dor de oja asta pe care mi-am dorit-o enorm dupa ce am vazut niste swatchuri pe net. O fata draguta care se intorcea din Italia mi-a adus-o impreuna cu inca o nuanta superba. O am de un an de zile si cred ca e a treia sau a patra oara cand o port. Si pot sa va spun atat: e superba, senzationala, OMG!!! Glitterul ala e multicolor si seducator, te uluieste doar cand bate lumina direct pe maini, in rest de la distanta oricine ar zice ca am un mov relativ cuminte pe unghii!


Din pacate in poze nu am surprins deloc frumusetea acestei oje. Si imi cer scuze ca am facut pozele inainte sa curat cuticulele dar chiar ma grabeam!



Ceea ce ma surprinde placut e ca folosind baza si topcoat oja asta ma tine intacta cel putin 2 zile. Si la mine asta e LUCRU MARE!Si glitterele se ciobesc dupa o zi si un pic. Asadar ar fi cazul sa o port mai des!!

Pacat ca nu se gaseste firma asta si la noi ca ochisem inca vreo cateva nuante dragute!:))Nu ca ar fi vreo problema pentru mine sa gasesc PESTE TOT nuante dragute:))

Va pup si sper sa reusesc sa dau semne de viata macar asa rapid in urmatoarele doua-trei saptamani!:)

6 comentarii:

  1. Mi se parea mie cunoscut numele ojei si nu stiam de unde, iar dupa cateva cautari am realizat ca o am si eu :D. Intr-adevar arata cel mai frumos in lumina soarelui sau, ma rog, lumina puternica. Stiu ca n-ai de unde sa-ti iei acum kiko, dar cand prinzi ocazia musai sa mai cumperi niste oje, sunt foarte bune si au niste culori de vis.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa, si eu as vrea sa se gaseasca si la noi ojele astea, si inca muuuuulte altele :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc fetelor!!Si eu o ador!!:D

    RăspundețiȘtergere